اجاره کیا اسپورتیج

اجاره کیا اسپورتیج در تهران و شهرستان‌ها

اجاره کیا اسپورتیج در تهران و سایر شهرهای ایران: برای دریافت خدمات اجاره کیا و اطلاع از شرایط اجاره خودرو اسپورتیج و بهترین قیمت اجاره اسپورتیج با ما تماس بگیرید. مجموعه ایرنت کار خدمات اجاره ماشین اسپورتیج را با شرایط خاص ارائه می‌نماید. در ادامه مطلب کلیه اطلاعات لازم، در خصوص اجاره کیا اسپورتیج از‌جمله قیمت کرایه اسپورتیج را گردآوری کرده و به تمامی سؤالات مرتبط مانند شرایط بیمه اجاره اسپورتیج پاسخ داده شده است.

مدل خودرو: کیا اسپورتیج
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: تماس بگیرید
قیمت کرایه هفتگی: تماس بگیرید
قیمت کرایه ماهانه: تماس بگیرید

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 2360
حداکثر توان موتور: 177 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 183
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 9.8
حداكثر گشتاور: 228 نيوتن متر


تمام آنچه پیش از اجاره کیا اسپورتیج باید بدانید


اجاره خودرو اسپورتیج ، از تولیدات کیا‌موتورز

کیا اسپورتیج یک خودروی کامپک اس یو وی (نوعی شاسی بلند کوچک) با طراحی ظاهری کراس اوور ( بعضی قسمتهایش شبیه suv و برخی از  قسمتهایش شبیه خودروهای سدان یا هاچبک ) است. این خودروی زیبا در سال 1993 توسط قدیمی‌ترین خودروساز کره جنوبی، کیاموتورز تولید شد. این شرکت امروزه یکی از زیرمجموعه‌های هیوندای می‌باشد که با 8 کارخانه تولیدی در کشورهای آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلوواکی در حال فعالیت می‌باشد.(+)

برای اجاره خودرو اسپورتیج در ایرنت کار شرایط مناسبی برای شما فراهم شده است. اگر از علاقمندان به این خودروی باکیفیت کره‌ای هستید، کافیست با یک تماس آن را رزرو نمائید. قبل از آن پیشنهاد می‌کنیم شرایط اجاره خودرو را در این مطلب دنبال نمائید.

مراحل اجاره کیا اسپورتیج

برای اجاره کیا اسپورتیج و یا هر نوع خودروی دیگری در ایرنت کار، پس از انتخاب خودرو و رزرو تلفنی آن برای تاریخ مورد نظر، لازم است مدارک ضروری و مورد نیاز را آماده کرده و طبق توافق و هماهنگی قبلی با همکاران واحد قراردادها، در جلسه حضوری عقد قرارداد و ارائه مدارک شرکت نموده و سپس اتومبیل مورد نظر را همراه با مدارک آن تحویل بگیرید. برای اطلاع بیشتر شما عزیران، راهنمای گام به گام اجاره خودرو را به طور مفصل شرح داده‌ایم که خوب است آن را قبل از هر گونه اقدامی مطالعه نمائید.

 

⇐ راهنمای گام به گام اجاره خودرو ⇒

آیا با مفاد قرارداد اجاره کیا آشنا هستید؟

⇓             ⇓

قیمت اجاره اسپورتیج در تهران و سایر شهرستان‌ها

قیمت اجاره اسپورتیج ، همانند سایر خودروها با توجه به مدل و سال ساخت آن تعیین می‌شود. آنچه مسلم است در ایرنت کار با در نظر گرفتن شرایط ویژه مشتریان، بهترین قیمت کرایه اسپورتیج ارائه خواهد شد. همچنین اجاره ماشین اسپورتیج در تهران به شکل‌های متعددی از جمله اجاره روزانه، اجاره ساعتی، هفتگی و حتی اجاره به همراه راننده یا بی راننده صورت می گیرد. بنابراین با مشورت همکاران ما در بخش پشتیبانی می توانید با توجه به نیاز و بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید، بهترین خودروی ممکن را از بین لیست پیشنهادات ایرنت‌کار انتخاب فرمایید. برای اطلاع و مقایسه قیمت انواع خودروی کیا می‌توانید لینک زیر را نیز مشاهده فرمائید.

 

⇐  قیمت اجاره خودرو کیا ⇒

مدارک لازم برای اجاره ماشین اسپورتیج

برای اجاره ماشین اسپورتیج بایستی قرارداد مشخص و شفافی را پیش از اجاره خودرو، مطالعه و امضا نمایید. فایل pdf نمونه قرارداد جهت اطلاع شما در انتهای این بخش از مطلب قرار داده شده است. توصیه می‌کنیم حتما این فایل را دانلود و مطالعه نمائید.

متقاضی های خودرو همچنین بایستی مدارک زیر را در هنگام مراجعه بهمراه خود داشته باشند.

  1. کارت شناسایی معتبر
  2. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  3. گواهینامه رانندگی معتبر

و همچنین یکی از موارد زیر:

  1. سند ملکی به نام متقاضی
  2. 7 تا 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)
  3. توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

اگر در خصوص ارائه هر یک از مدارک فوق مشکلی دارید با ما تماس بگیرید تا از روش‌های جایگزین برای تأمین وثیقه مطلع گردید. همکاران بخش پشتیبانی ما آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

⇐ نمونه قرارداد اجاره اسپورتیج ⇒

شرایط بیمه اجاره اسپورتیج در تهران

چنانچه قصد دارید از طریق مجموعه ایرنت کار اقدام به اجاره کیا اسپورتیج در تهران نمایید، با خیال راحت خودروی مورد نظر خود را کرایه نمایید. زیرا تمامی خودروهای مجموعه ایرنت کار تحت پوشش کامل بیمه می‌باشند. بنابراین در هنگام بروز حوادث پیش بینی نشده جانی و مالی، در طول مدت اجاره اسپورتیج موارد مرتبط با خسارات و صدمات نامنتظر و احتمالی مطابق با قوانین جاری بیمه محاسبه می‌شود. البته شخص راننده می‌بایست جهت پیشگیری از بروز حادثه برای خود و خودرو، نکات بسیار ساده و بدیهی از جمله داشتن گواهینامه فرد اجاره کننده و همچنین التزام به قوانین و ضوابط  مربوط به راهنمایی و رانندگی را رعایت کند. ایرنت کار ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو اسپورتیج و سایر خودروهای باکیفیت می‌باشد. شما می‌توانید به سهولت و آسودگی خاطر از خدمات  روزانه، هفتگی و ماهیانه اجاره کیا اسپورتیج استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا