اجاره بنز SLK در تهران – کرایه بنز SLK در تهران

اجاره بنز SLK در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره بنز SLK در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره بنز SLK در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌ترین قیمت اجاره بنز SLK در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب کرایه بنز SLK در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت اجاره بنز SLK در تهران ، نحوه اجاره ماشین بنز SLK در تهران و شرایط بنز SLK اجاره در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید. 

مدل خودرو: بنز SLK
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۵۵۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 3498
حداکثر توان موتور: 306 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 250
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 6
حداكثر گشتاور: 370 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره بنز آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره بنز SLK در تهران


اجاره ماشین SLK در تهران مثل اجاره دیگر خودروهای بنز نیازمند دانستن موارد قانونی و همچنین عقد نمونه قرارداد رسمی است.  ایرنت کار نمونه قرارداد رسمی برای اجاره ماشین SLK در تهران و دیگر خودروهای سواری را برای مطالعه و دانلود در صورت نیاز تهیه کرده است. به این منظور میتوانید از طریق لینکهای زیر برای مطالعه نمونه قرارداد و ضوابط ضروری و  قانونی و دقیق اجاره بنز SLK اقدام نمایید.

کلیک کنید: نمونه قرارداد اجاره خودرو سواری

در صورت  کرایه بنز SLK در تهران دقت فرمایید که بیمه  این خودرو بایستی به صورت کامل پیش از عقد قرارداد کرایه بنز SLK در تهران حداقل تا پایان  قرارداد تمدید شده و تنها در این صورت است که در مواقع بروز حادثه در طول مدت کرایه بنز SLK موارد مربوط به خسارت و صدمات مطابق با قوانین بیمه ها میباشد. همچنین بدیهی ست که استفاده از بیمه در صورت بروز حادثه برای خودرو بنز SLK اجاره  منوط به رعایت نکات از قبیل داشتن گواهینامه راننده و همچنین طابعیت از قوانین و ضوابط کلی و جزئی راهنمایی و رانندگی است.

قیمت اجاره بنز SLK در تهران مانند دیگر خودروهای اجاره ای تابعی از مدت اجاره آن در این شهر میباشد.برای مثال در صورت اجاره بنز SLK در تهران به صورت هفتگی میتوانید از همکاران ما در زمان  محاسبه و قیمت دهی دقیق، درخواست تخفیف نمایید. همچنین اجاره بنز SLK در تهران به صورت ماهانه و یا حتی سالانه برای سازمان ها و ادارات و یا حتی اشخاص میتواند شامل حال تخفیف مطلوبی  در محاسبه قیمت نهایی شود. برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره بنز SLK در تهران تنها کافی است با شماره تماس مندرج در وب سایت سوالات خود را از همکاران ما در ایرنت کار جویا شوید.

جهت اقدام برای اجاره بنز SLK در شهر تهران همین حالا با شماره تماس های مندرج در وب سایت ما تماس بگیرید و تمامی سوالات خود از جمله در خصوص قیمت و یا دیگر شرایط لازم برای کرایه بنز SLK را از ما بپرسید. ایرنت کار، سامانه اجاره خودرو در تهران و دیگر شهرهای ایران است که  تمامی خدمات مربوط به رنت بنز SLK و دیگر مدلهای بنز در ایران را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا