تاکسی ون دربستی در تهران و شهرستان ها

تاکسی ون دربستی در تهران و شهرستان‌ها

اجاره تاکسی ون دربستی در ایران: سامانه ایرنت کار یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات اجاره ون از جمله اجاره تاکسی ون در تهران و شهرستان‌هاست. کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عقد قرارداد، بیمه و همچنین نرخ کرایه تاکسی ون با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید با مطالعه مطلب زیر، تمامی اطلاعات دقیق اجاره خودرو بدون راننده به ویژه تاکسی ون دربستی را کسب نمایید.


با اجاره تاکسی ون؛ به راحتی با تمام افراد خانواده در سطح شهر تردد کنید


آیا می‌خواهید با تمامی افراد خانواده یا دوستانتان در سطح شهر تردد فرمائید و یا برای گشت و گذار به مناطق تفریحی اطراف شهر بروید؟ آیا تعدادتان بیش از ظرفیت یک خودروی سواری است؟ آیا می‌دانستید هیچ گزینه‌ای بهتر از تاکسی ون دربستی نیست. شما با اجاره تاکسی ون دربستی با یک تیر دو نشان می‌زنید. علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه اجاره خودرو، دیگر دغدغه‌ای بابت رانندگی در ترافیک شهر و یا مسیرهای ناآشنا نخواهید داشت چرا که با اجاره تاکسی ون بدون محدودیت می‌توانید در محدوده طرح ترافیک تهران رفت و آمد نمائید.


نمونه قرارداد اجاره تاکسی ون


پیش از اقدام به اجاره تاکسی ون دربستی بهتر است در خصوص موارد قانونی و حقوقی اجاره تاکسی ون اطلاعات کافی را کسب نمایید. همکاران ما در مجموعه ایرنت کار، یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره تاکسی ون را تهیه کرده و فایل PDF آن را برای دانلود قرار داده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کرده و با دقت این نمونه قرارداد خودرو استیجاری را مطالعه نمایید.


شرایط بیمه تاکسی ون دربستی در تهران


کلیه خودروهای مجموعه ایرنت کار تحت پوشش بیمه کامل خودرو هستند. در خصوص اجاره تاکسی ون ، بیمه خودرو حداقل تا پایان مدت قرارداد رسمی خودرو تمدید شده است. لذا در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده جانی و مالی در طول مدت اجاره تاکسی ون دربستی با توجه به توافق طرفین برای نوع بیمه، خسارات و صدمات وارده مطابق با قوانین جاری بیمه‌ها محاسبه می‌گردد.

البته واضح است که استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه برای اجاره تاکسی ون وابسته به رعایت کلیه مقررات راهنمایی و رانندگی ایران ازجمله داشتن گواهینامه راننده  می‌باشد. لازم به ذکر است در صورت اجاره تاکسی ون با راننده، مسئولیت خسارات احتمالی متوجه مسافران نبوده و تمامی مسافران تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار خواهند داشت.

سامانه اجاره انواع خودروی ون


هایس    دلیکا    بنز ویتو

  مکسوس   فیات    هیوندای H35



شیوه تعیین نرخ کرایه تاکسی ون در تهران


برای اجاره تاکسی ون دربستی می‌توانید به هر دو صورت  با راننده و یا بدون راننده اقدام به اجاره ون نمائید. نرخ کرایه تاکسی ون تابع مواردی مانند مدت اجاره، مدل خودرو و زمان اجاره خودرو در فصول پیک مسافرت است.

در صورت اجاره تاکسی ون دربستی به صورت هفتگی می‌توانید در هنگام عقد قرارداد از همکاران ما درخواست تخفیف نمایید. علاوه بر این اجاره تاکسی ون به صورت ماهیانه و سالانه، برای سازمان‌ها، ارگان‌ها و حتی اشخاص هم می‌تواند به دلیل مدت اجاره، شامل تخفیف در محاسبه قیمت‌ نهایی گردد.


♥ ایرنت کار همواره به جلب رضایت شما مشتریان عزیز می اندیشد ♥


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا