اجاره ماشین عروس هیوندا

اجاره ماشین عروس هیوندا در تهران و شهرستان‌ها

اجاره ماشین عروس هیوندا در تهران و شهرستانها: سامانه ایرنت کار یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات کرایه انواع ماشین عروس هیوندای از جمله ماشین عروس هیوندا جنسیس ، ماشین عروس هیوندا النترا ، ماشین عروس هیوندا توسان و ماشین عروس هیوندا کوپه می‌باشد. جهت اطلاع از شرایط اجاره ماشین عروس هیوندا علاوه بر مطالعه این بخش می‌توانید با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و از قیمت و سایر موارد قانونی عقد قرارداد، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.


انواع مدل‌های ماشین عروس هیوندای


اجاره ماشین عروس هیوندا ، از این جهت که چندین مدل مختلف از این خودروی کره‌ای در ایران وجود دارد شاید کار راحتی به نظر نرسد اما ما اینجاییم تا به شما در انتخاب خودروی مناسب کمک کنیم. اتومبیل‌های کره‌ای شرکت هیوندای موتور امتحان خود را در بازار این صنعت به خوبی پس داده‌اند و علاوه بر زیبایی ظاهری و طراحی بدنه عالی خود، از نظر فنی در استاندارد‌ سطح بالا بوده و لذت رانندگی و آسودگی خیال و ایمنی را توأمان به سرنشینان خود ارائه می‌نمایند.

امیدوارم با ما هم عقیده باشید که دو فاکتور خیلی مهم در انتخاب ماشین عروس، یکی زیبایی ظاهری و دیگری امنیت رانندگی است. چرا که خودروهای همراه ماشین عروس، در پایان شب معمولا حرکات خطرناکی می‌کنند که  لازم است ستاره‌های مجلس که عروس و داماد عزیز هستند از خطرات احتمالی رانندگی دیگران در امان باشند. پس با خیال راحت به اجاره ماشین عروس هیوندا فکر کنید و از میان چندین مدل موجود از این خودرو، بر‌اساس علاقه خود انتخاب کنید. در ادامه توجه شما را به ویژگی‌های چندین مدل هیوندا که می‌توانید در ایرنت کار سفارش دهید جلب می‌کنیم.

ماشین عروس هیوندا جنسیس ، شوالیه‌ی لوکس هیوندای


این مدل، مدرن‌ترین و از لحاظ فنی پیچیده‌ترین در میان خودروهای هیوندای می‌باشد که در رده خودروهای لوکس شرکت هیوندای تولید شده است. فضای جادار، امکانات رفاهی خوب و داشتن 5 ستاره ایمنی برای کیفیت ممتاز خود از ویژگی‌های این خودروی لوکس کره‌ای می‌باشد. این مدل در دو نوع کوپه و سدان به بازار عرضه شده است.

هر آنچه شما از ماشین عروس هیوندا جنسیس انتظار دارید در این خودرو خواهید دید. سیستم صوتی مجهز و بسیار باکیفیت با 17 اسپیکر آن، در کنار زیبایی نمای ظاهری، لذت رانندگی در شب عروس‌تان را چند برابر خواهد کرد.

اگر از علاقمندان خودروهای لوکس هستید، بد نیست نگاهی به صفحه اجاره خودروهای لوکس ایرنت کار بزنید و مدل‌های لوکس کمپانی‌های دیگر را با هم مقایسه کنید.

ماشین عروس هیوندا النترا یا همان هیوندای آوانته


ماشین عروس هیوندا النترا در ایرنت کار

هیوندا النترا که در ایران به نام هیوندا آوانته نیز شناخته می‌شود یکی از مدل‌های خانوادگی است که از یک خودروی سایز متوسط، کوچکتر است. به این کلاس از خودروها، اصطلاحا خودروی کامپکت می‌گویند. ماشین عروس هیوندا النترا با ابعاد جمع‌و‌جور خود، احساس صمیمانه‌تری برای عروس و داماد ایجاد خواهد کرد. بنابراین ماشین عروس هیوندا النترا انتخاب خوبی برای یک زوج جوان می‌تواند باشد.

از خوش نامی این خودروی محبوب کره‌ای در بین سایر خودروهای هیوندای، همین‌قدر بگوییم که در سال 2011 عنوان خودروی سال آمریکای شمالی را از آن خود کرده است.

ماشین عروس هیوندا توسان ، برای زوج‌های عاشق شاسی بلند


ماشین عروس هیوندا توسان در ایرنت کار

هیوندا توسان از رده خودروهای اس یو دی یا همان شاسی بلند خودمان است. بی تردید خیلی از ما علاقمند به خودروهای بزرگ هستیم. انتخاب ماشین عروس هیوندا توسان ، هم از لحاظ کیفیت ظاهری و ایمنی و هم از نظر قیمت، نسبت به خودروهای شاسی بلند شرکت‌های دیگر، گزینه  بسیار مناسبی می‌باشد. برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند از این خودرو علاوه بر شب عروسی، در سفر ماه عسل خود، به طبیعت زیبای ایران هم استفاده کنند، ما این مدل را توصیه می‌کنیم زیرا از لحاظ فنی این مدل اس یو دی برای کاربرد بیابانی و پیموده مسیرهای ناهموار طراحی شده است و همراه مطمئنی در ماه عسل، برای شما خواهد بود.

این را هم اضافه کنیم که امروزه از هر 10 خودروی اس یو دی در آلمان که خود یکی از قدرتمند‌ترین کشورهای خودروسازی جهان می‌باشد، یکی هیوندای است.

ماشین عروس هیوندا کوپه برای اسپورت دوست ها


بزرگترین کمپانی زنجیره‌ای کره جنوبی که بخش خودروسازی آن، هیوندای موتورز جزو ده خودروساز بزرگ جهان است، برای هر نوع سلیقه‌ای حداقل یک مدل خاص طراحی و تولید کرده است و در این میان علاقمندان به خودروهای اسپورت را نیز مورد توجه قرار داده است. انتخاب ماشین عروس هیوندا کوپه که به نام هیوندای تیبورن یا توسکانی هم شناخته می‌شود، با طراحی زیبا و جمع و جور خود، لذت رانندگی در کنار عروس خانم را در شب زندگی‌تان رقم خواهد زد به طوری که خاطره آن را هرگز از یاد نخواهید برد.

دانستنی های ضروری درباره اجاره ماشین عروس هیوندا


قیمت اجاره ماشین عروس هیوندا

قیمت ماشین عروس هیوندای همانند سایر خودروهای موجود در ایرنت کار بر اساس سال تولید و مدل خودرو و نیز مدت زمان اجاره خودرو تعیین می‌گردد. در صورت اجاره ماشین عروس هیوندا به صورت هفتگی یا ماهیانه، قیمت اجاره تعدیل خواهد شد.

برخی از زوج‌های جوان علاوه بر شب عروسی خود تمایل به اجاره خودرو تا پایان مدت سفر ماه عسل خود دارند. از این رو در هنگام عقد قرارداد با اعلام مدت زمان مورد نیاز خود برای کرایه ماشین عروس هیوندا ، از تخفیفات خوبی بهره‌مند خواهید شد.


موارد قانونی و نمونه قرارداد کرایه ماشین عروس هیوندای

پیش از اقدام به اجاره ماشین عروس هیوندا ، لازم است درباره موارد قانونی و حقوقی اجاره ماشین عروس اطلاعات کافی را کسب نمایید. در مجموعه ایرنت کار، یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره انواع خودرو تهیه شده و فایل PDF آن را برای دانلود قرار داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کرده و با دقت این نمونه قرارداد خودرو استیجاری را مطالعه نمایید.

⇓ نمونه فرم قرارداد کرایه خودرو ⇓


وضعیت بیمه ماشین عروس هیوندای چگونه است؟

 یک از اصول مهم کار ما، پوشش بیمه کامل تمامی خودروهای ایرنت کار است. بر این اساس به شما اطمینان می‌دهیم بیمه ماشین عروس هیوندای ، حداقل تا پایان مدت قرارداد رسمی خودرو تمدید شده است. لذا در صورت بروز حوادث پیش‌بینی نشده جانی و مالی در طول مدت اجاره خودرو ، با توجه به توافق طرفین برای نوع بیمه و در صورت رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی، خسارات وارده مطابق با قوانین جاری شرکت‌های بیمه‌ محاسبه و پرداخت خواهد شد.

جهت اطلاع از شرایط اجاره ماشین عروس هیوندای با شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا