اجاره پراید در تهران – اجاره ی ماشین پراید

اجاره پراید در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره پراید در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو پراید در تهران و شهرستان‌ها (کرایه پراید در تهران)، مناسب‌ترین قیمت کرایه پراید در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب کرایه پراید در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت اجاره پراید ، نحوه اجاره پراید تهران و شرایط اجاره پراید در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

مطلب مرتبط: وسایل مورد نیاز پیک نیک

مدل خودرو: پراید
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: توافقی (تخفیف دارد)
قیمت کرایه هفتگی: توافقی (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: توافقی

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image

نوع موتور: ۴ سیلندر ۸ سوپاپه
حجم موتور (سی سی): ۱۳۲۳ 
حداکثر توان موتور: ۶۳ اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: ۱۷۰ 
شتاب صفر تا ۱۰۰ ثانیه: ۱۵
حداکثر گشتاور: ۱۰۳ نیوتن متر

مطلب مرتبط: وسایل مورد نیاز تور کویر را دقیق و کامل بشناسید


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره پراید در تهران


برای اجاره خودرو پراید در تهران بایستی قرارداد مشخص و شفافی را پیش از اجاره گرفتن خودرو، مطالعه و امضا فرمایید. متقاضی های خودروها همچنین بایستی مدارک زیر را در هنگام مراجعه بهمراه خود داشته باشند.

  1. کارت شناسایی معتبر
  2. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

و همچنین یکی از موارد زیر:

  1. سند ملکی به نام متقاضی
  2. ۷ تا ۱۰ درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)
  3. توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

سوالات بیشتر خود از جمله شرایط اجاره خودرو پراید را می‌توانید از روش تماس با ایرنت کار جویا بشوید. همکاران بخش پشتیبانی ما آماده ارائه اطلاعات و پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشتریان عزیز در شهر تهران می‌توانند برای هر کدام از موارد اجاره پراید در تهران برای آگاهی از اطلاعات با ما تماس بگیرند:

اجاره پراید در تهران

اجاره خودرو پراید تهران

کرایه ماشین پراید در تهران

اجاره اتومبیل پراید در تهران

کرایه اتومبیل پراید در تهران

کرایه اتومبیل پراید تهران

پراید کرایه ای تهران

کرایه ماشین پراید در تهران

کرایه پراید تهران

اجاره ماشین تهران

با توجه به حجم زیاد درخواست کرایه اتومبیل پراید در تهران ، پیش از برنامه ریزی شخصی برای دریافت خودرو و از چند روز قبل،  با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس گرفته و در خصوص جزئیات زمان بندی و همچنین قیمت اجاره پراید در تهران اطلاعات کاملی کسب کنید.

قیمت اجاره پراید در تهران با توجه به استقبال و تقاضا بالای آن در بین دیگر اتومبیل های اجاره ای و همچنین دسته بندی آن به عنوان یک خودرو ارزان، قیمت کرایه پراید در تهران را در سطوح متفاوتی قرار داده است. برای اطلاع از قیمت اجاره پراید در تهران کافیست با همکاران ما تماس گرفته و از جزئیات قیمت و اطلاعات تحویل خودرو مطلع گردید.

همچنین کرایه خودرو پراید در تهران به شکل‌های متعددی از جمله اجاره روزانه پراید در تهران، اجاره ساعتی، هفتگی و حتی اجاره سالانه صورت می گیرد. بنابراین با مشورت همکاران ما در بخش پشتیبانی می توانید با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته شده برای این منظور، بهترین خودرو پراید ممکن را از بین لیست پیشنهادات ایرنت‌کار انتخاب فرمایید.

اگر به غیر از اجاره خودرو پراید در تهران به دنبال کرایه نوع دیگر اتومبیل در این شهر هستید توصیه ما این است که با ایرنت کار تماس گرفته و نام خودرو و زمان حدودی که برای کرایه آن در نظر دارید را در میان بگذارید. همچنین بیشتر خودروهای خاص و عادی را میتوانید به کمک ایرنت‌کار در سرتاسر تهران پیدا کنید.

علاوه بر این در ادامه این مطلب لیستی از انواع کرایه خودرو پراید در تهران در دسترس شما مشتری عزیز قرار گرفته است. در صورت درج نشدن قیمت اجاره پراید در تهران میتوانید از طریق تماس با ما به جزئیات قیمت و نحوه تحویل  خودرو اطلاع لازم را کسب  کنید.

تمامی این اطلاعات در خصوص رنت کار را از ایرنت کار بخواهید و برای این کار تنها لازم است با ما تماس گرفته و نیاز خود را با ما مطرح نمایید. در این صورت است که در تمامی ساعات کاری و در طول روز میتوانید برای آگاهی از قیمتها و شرایط تحویل ماشین مطلع بشوید.

متقاضیان عزیز اجاره ی ماشین پراید در تهران توجه داشته باشند که برای اجاره پراید در تهران بایستی مواردی را پیش از مراجعه حضوری کسب اطلاع نمایند. از جمله این موارد حقوق کرایه دهنده و همچنین حقوق کرایه کننده های ماشین پراید میباشد.

ما در ایرنت کار در خصوص این مطلب، مجموعه ای از نکات را گرد هم جمع کرده ایم که در فایل پی دی اف قابل دانلود برای مشتریان ارجمند قرار داده شده است. در صورت تماس با ایرنت‌کار و اطلاع از جزئیات میتوانید فایل زیر را در راستای کسب اطلاع دانلود و مطالعه کنید.

کلیک کنید: نمونه قرارداد اجاره خودرو سواری

۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا