اجاره پژو در تهران – کرایه پژو در تهران

اجاره پژو در تهران و دیگر شهرها

اجاره پژو در تهران و شهرستان‌ها: اجاره پژو در بین اجاره انوع خودروهای رده میانی اما خوب، یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای کسانی است که قصد سفر، گردش در شهر و یا اجرای مراسم خاصی را دارند. ایرنت‌کار با توجه به نیاز مشتریان در خصوص کرایه پژو در تهران ( اجاره پژو در تهران ) و دیگر شهرها تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت کرایه پژو در تهران و اجاره خودرو پژو  در تهران را پیش از دریافت خودرو در تهران و شهرهای دیگر را با شما در میان میگذارد. برای آگاهی از قیمتها و شرایط اجاره پژو در تهران با دفتر ما در تهران تماس حاصل نمایید.

حتما مطالعه کنید: مطالعه موارد قانونی و نمونه قرارداد اجاره خودروهای سواری

ادامه مطلب: پاسخ به پرسش مهم در خصوص قیمت اجاره پژو در تهران

لیست اجاره دهندگان خودرو در تهران

شماره تلفن محدوده آدرس شرکت اجاره دهنده
شریعتی ایرنت کار
22453020 پاسداران بدون نام
22563223 قلهک تک سیر
22453020 پاسدارن پارسیان همراه
09124101040 زین الدین-صیاد اتوزرین
22000100 اصفهانک طباطبائی
09125110294 سعادت آباد پرشین رنت
88214578 ونک رهپویان
88194353 مدیریت تک رنت
88653102 ونک کمیل
09120517140 ونک ماهان رنت
09121850689 ونک هما رنت
22136775 میدان ولیعصر پرشین سیر
ویدئو کوتاه و جالب معرفی پژو 2008 رو از دست ندید

لیست قیمت اجاره انواع خودرو در تهران

پرسش و پاسخ در خصوص اجاره پژو در تهران

برای اجاره پژو در تهران بایستی قرارداد مشخص و واضحی را پیش از تحویل گرفتن خودرو، مطالعه و امضا کنید. متقاضی های خودرو همچنین بایستی مدارک زیر را بهمراه داشته باشند.

  1. کارت شناسایی معتبر
  2. یک فقره چک یا سفته به مبلغ اتومبیل

و همچنین یکی از موارد زیر:

  1. سند ملکی به نام متقاضی خودرو
  2. 7 تا 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو لحاظ میشود)
  3. توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن

در صورت داشتن سوالات بیشتر در خصوص اجاره پژو در تهران با شماره تلفن‌های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید. در صورت عدم پاسخگویی هم کاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

مشتریان گرامی در شهر تهران می‌توانند برای هر کدام از موارد کرایه پژو در تهران  با ما تماس بگیرند:

کرایه ماشین پژو در تهران :

اجاره پژو 206 در تهران

اجاره پژو 405 در تهران

اجاره پژو پارس در تهران

اجاره پژو  در تهران

اجاره پژو بدون راننده در تهران

کرایه پژو پارس در تهران

کرایه پژو اتومبیل 206 در تهران

لازم به ذکر است که به دلیل تعدد مدل‌های اتومبیل پژو در ایران و همچنین احتمال محدودیت تعداد موجود جهت اجاره ماشین پژو در تهران ، پیش از برنامه ریزی شخصی برای رنت خودرو، با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس گرفته و نسبت به جزئیات زمان بندی و همچنین قیمت اجاره پژو در تهران اطلاعات کاملی کسب نمایید.

قیمت کرایه پژو در تهران با توجه به اینکه این خودرو یکی از ماشین‌های رده متوسط و پرطرفدار در ایران است، نسبت به هزینه کرایه خودروهای خاص دیگر در تهران پایین تر است. برای اطلاع از قیمت کرایه بنز در تهران کافیست با همکاران ما تماس حاصل کنید و از جزئیات قیمت و شرایط تحویل پژو مطلع شوید.

همچنین کرایه  ماشین پژو در تهران به شکل‌های متعددی از جمله اجاره روزانه، اجاره ساعتی، هفتگی و حتی کرایه به همراه راننده صورت می پذیرد. پس با مشورت همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت می توانید با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته برای اجاره، بهترین خودرو ممکن را از بین لیست پیشنهادات ما انتخاب کنید.

اگر به غیر از اجاره خودرو پژو در تهران به دنبال کرایه انواع دیگر اتومبیل در این شهر هستید توصیه میکنیم با همکاران ما در ایرنت کار تماس گرفته و نام خودرو و زمان حدودی که برای کرایه کردن آن در نظر دارید را با ما در میان بگذارید. بهتر است بدانید بیشتر خودروهای خاص و رده توسط ایرنت‌کار در سرتاسر تهران اجاره داده می‌شود.

لازم به ذکر است در ادامه این پست  لیستی از انواع کرایه خودرو پژو در تهران در دسترس شما مشتری عزیز قرار گرفته است. در صورت درج نشدن قیمت اجاره پژو در تهران میتوانید از طریق تماس با ما به جزئیات قیمت و نحوه تحویل  اتومبیل تماس بگیرید.

کافی ست با تیم ایرنت کار تماس گرفته و از آنها قیمت و همچنین شرایط تحویل خودرو را جویا شوید. لازم به ذکر است در تمامی ساعات کاری و در طول روز میتوانید برای آگاهی از قیمت ها و شرایط تحویل خودرو با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس بگیرید.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که برای اجاره خودرو پژو در تهران بایستی مواردی را پیش از مراجعه حضوری کسب اطلاع نمایند. از جمله این موارد حقوق کرایه دهنده و همچنین حقوق کرایه کننده خودرو است.

ایرنت‌کار پس از سالها فعالیت در زمینه اجاره پژو در شهر تهران، مجموعه ای از نکات را گرد هم آورده و در فایل پی دی اف قابل دانلود برای شما مشتریان عزیز قرار داده. پس از تماس با ایرنت‌کار و اطلاع از جزئیات کار میتوانید فایل زیر را جهت دانلود و مطالعه نمایید.

دانلود فایل موارد حقوقی و اخلاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا