شرایط اجاره خودرو

شرایط اجاره خودرو چیست

شرایط اجاره خودرو : اگر تصمیم به اجاره ماشین دارید، احتمالاً با این چالش مواجه شدید که مدارک لازم برای اجاره خودرو و شرایط اجاره خودرو چیست؟ کافیست در ادامه مطلب با ما همراه باشید و پاسخ به سؤال شرایط اجاره خودرو را دریافت نمایید. همچنین می‌توانید از طریق تماس تلفنی سؤالات خود از جمله شرایط اجاره خودرو را از همکاران ما جویا شوید. البته توصیه می‌شود که در ابتدا حتما ادامه متن زیر که درباره شرایط اجاره خودرو می‌باشد را مطالعه کنید.


مدارک مورد نیاز جهت اجاره کردن خودرو چیست؟


– گواهینامه رانندگی از جانب فرد متقاضی

– یک فقره سفته / چک (به مبلغ خودرو درخواستی)

– چک کارمندی از طرف کارمندان بخش دولتی

– جواز کسب معتبر توسط صاحبین مشاغل آزاد

– گواهی معتبر اشتغال به کار از جانب کارمندان

– ویزا / بلیط برگشت توریست‌ها و یا مسافرین

 

نکته بسیار مهم در مورد فقره چک و یا ودیعه: چنانچه خودرو مورد نظر خود را همراه با راننده اجاره نمایید، دیگر نیازی به دادن ودیعه و یا ارائه چک از طرف شخص متقاضی نمی‌باشد. بنابراین یکی از شرایط اجاره خودرو به صورت ویژه، کرایه کردن خودرو همراه با راننده است.

نکته مهم: اگر در شرایط خاصی قرار دارید و فراهم کردن مدارک فوق برایتان کار دشواری است، کافیست با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس حاصل کنید. شما می‌توانید شرایط خود را برای همکاران ما بازگو کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، در صورت امکان روش‌های دیگری را جایگزین نمایید.

به طور نمونه، فردی که نتواند از طرف محیط کار خود مدارک معتبر ارائه دهد، می‌تواند سند مالکیت خودروی دیگری به ارزش۵۰ میلیون تومان را جایگزین کند.

⇓ دانلود رایگان نمونه قرارداد اجاره کردن خودرو ⇓

پیشنهاد ویژه ایرنت کار


شرایط اجاره خودرو چیست؟


قبل از هرگونه اقدامی برای کرایه کردن خودرو و یا قبل از اینکه به دنبال مطالعه شرایط اجاره خودرو  باشید، ابتدا می‌بایست مدل خودرو مورد نظر خود را انتخاب نمایید. مهمترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب خودرو، سقف بودجه و خواسته‌ها و هدفتان از کرایه کردن خودرو می‌باشد.

در صورتیکه قصد اجاره کردن ماشین از مجموعه ایرنت کار را دارید و در عین حال به دنبال بهترین شرایط اجاره خودرو هستید، می‌توانید با خیال آسوده ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. زیرا مجموعه ایرنت کار دارای متنوع‌ترین کلکسیون خودروهای موجود در بازار میباشد که همراه با شرایط استثنایی کرایه داده می‌شوند. کافیست در حین تماس تلفنی، هماهنگی‌های لازم را با همکاران ما انجام دهید. سپس خودرو مورد نظر خود را در بدون هیچ دغدغه‌ای دریافت نمایید.

 

پیشنهاد ویژه برای اهداف و مقاصد مختلف اجاره کردن خودرو:

– سفر به نقاط گردشگری / طبیعت: خودروهای شاسی بلند مانند هامر و آفرود

– مراسم ازدواج و جشن‌ها: ماشین‌های لوکس نظیر لامیبورگینی و پورشه

– سفرهای ارزان درون شهری / مابین شهری: خودروهای ارزان قیمت مانند پژو و یا سمند

– جلسات مهم کاری / ملاقات‌ها: مدل‌های مختلف لکسوس، بی ام و، هیوندا ، تویوتا

 

اجاره کردن بلند مدت / کوتاه مدت ماشین به چه صورت است؟

اجاره کردن خودرو، به یکی از دو صورت بلند مدت و یا کوتاه مدت صورت می‌پذیرد. در کرایه کردن کوتاه مدت، افراد خودرو موردنظر را در بازه زمانی چند ساعت تا چند روز کرایه می‌کنند. همچنین در صورتیکه فرد متقاضی، خودرو را بیش از ۲۸ روز کرایه کند، مشمول شرایط کرایه کردن بلند مدت خودرو می‌شود.

نکته ۱: حداقل ساعات اجاره کردن کوتاه مدت ماشین، ۱۰ ساعت است. بنابراین اگر قصد داشته باشید کمتر از ۱۰ ساعت ماشین مورد نظر خود را اجاره نمایید، می‌بایست هزینه‌ همان ۱۰ ساعت را پرداخت کنید. همچنین، به کرایه کردن ماشین بین ۲۸ روز تا ۳۶۰ روز، کرایه کردن بلندمدت گفته شده و شامل شرایط اجازه کردن بلندمدت خودرو می‌شود.

نکته ۲: برخی از مزایای اجاره کردن کردن بلند مدت ماشین عبارتند از:

– پوشش انواع مختلف بیمه با توجه به نیاز فرد اجاره کننده

– اختصاص حق تعویض خودرو در صورت خرابی / نارضایتی

– ارائه برخی خدمات ویژه نگهداری و تعمیر خودرو

 

 


نرخ اجاره کردن ماشین در تهران چگونه تعیین می‌شود؟


عوامل مهم و تعیین کننده در نرخ کرایه کردن خودرو عبارتند از: مدل خودرو، سال تولید و مدت زمان اجاره کردن ماشین. ضمن اینکه چنانچه قصد شرایط اجاره خودرو را داشته باشید، با توجه به توافقات مابین مجموعه ایرنت کار و شخص متقاضی، ممکن است نرخ اجاره کردن خودرو تا حدودی متفاوت باشد.

شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید،‌ در ابتدا مدارک لازم را تهیه کرده و سپس خودروی مناسب خود را بدون هیچ گونه محدودیتی انتخاب نمایید. از همین رو کافیست با مجموعه ایرنت کار تماس بگیرید و از نرخ اجاره کردن انواع خودرو مطلع شوید. لازم به ذکر است که همکاران ما در مجموعه ایرنت کار می‌توانند در انتخاب خودروی مناسب، خدمتتان مشاوره دهند تا بتوانید بیشترین لذت سواری و آسایش را تجربه نمایید.

 

 


باک بنزین زمان می‌بایست چگونه تحویل داده شود؟


شخص متقاضی کرایه کردن، می‌تواند در هر شرایطی که مایل است، باک بنزین را تحویل بگیرد. تنها نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که می‌بایست باک بنزین را در همان شرایطی که فرد دریافت کرده، به شرکت تحویل بدهد. جهت اطمینان بیشتر می‌توانید در زمان عقد قرارداد، با مسئول مربوطه به توافق برسید.

 

 


۹ نکته ضروری برای جلوگیری از هزینه‌های پنهان اجاره کردن ماشین


  1. شخص متقاضی می تواند درخواست تجهیزات جانبی خودرو مانند صندلی مخصوص کودک، زنجیر چرخ، جی پی اس و … را دهد. کافیست پیش از تحویل گرفتن خودروی مورد نظر با همکاران ما هماهنگ کنید.
  2. اگر تصمیم دارید مجدداً از خدمات اجاره کردن ماشین ایرنت کار استفاده نمایید، پیشنهاد میکنیم در باشگاه مشتریان ایرنت کار ثبت نام کنید تا در آینده از تخفیف‌های ویژه و بی‌نظیر ما استفاده نمایید.
  3. اگر با ماشینی که کرایه کرده‌اید آشنا نیستید، حتماً در زمان تحویل گرفتن ماشین از مأمور تحویل دهنده درخواست کنید که کلیه موارد لازم را به شما آموزش دهد. برخی از این موارد شامل نحوه کار کردن چراغ‌ها، برف پاک‌کن، سیستم صوتی ماشین، سیستم سرمایشی، گرمایشی خودرو می‌باشد.
  4. بلافاصله پس از تحویل گرفتن خودرو، شماره پلاک آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود و یا در جایی ذخیره کنید. به طور مثال ممکن است پس از پارک کردن ماشین در یک فضای بزرگ و یا شلوغ، پلاک آن را فراموش کنید و در نهایت دچار دردسر شوید.
  5. در صورت بروز هرگونه نقص فنی و یا تصادف، سریعاً با شرکت تماس گرفته و مشکل پیش آمده را اطلاع دهید تا همکاران ما در بخش پپشتیبانی، شما را راهنمایی نمایند.
  6. زمان تحویل دادن خودرو، شخص اجاره کننده می‌بایست به نظافت خودرو دقت کند زیرا اگر خودرو بسیار کثیف تحویل داده شود، مبلغ ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان بابت هزینه کاوراش دریافت می‌شود.
  7. قبل از تحویل خودرو حتماً آن را وارسی نمایید و از سلامت خودرو اطمینان حاصل نمایید.
  8. حتماً ساعت و روز تحویل گرفتن و تحویل دادن خودرو را به خاطر بسپارید و برگه کروکی را از شرکت دریافت کنید تا بتوانید رأس همان ساعتی که در قرارداد ذکر شده، ماشین را تحویل دهید. زیرا در صورت تأخیر می‌بایست جریمه آن را پرداخت کنید.
  9. قبل از تحویل دادن ماشین، حتماً داخل آن را بررسی کنید. زیرا ممکن است لوازم شخصی خود مانند عینک را در آن جا گذاشته و مجبور شوید مجدداً به شرکت بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا