کرایه ون برای فرودگاه امام خمینی

اجاره ون برای فرودگاه

کرایه ون تا فرودگاه امام: مجموعه ایرنت‌کار ارائه‌دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو در تهران از جمله اجاره ون برای فرودگاه ، ارزانترین راه برای رفتن به فرودگاه امام خمینی را با بهترین نرخ کرایه ون فرودگاه امام با ماشین ون برای فرودگاه امام خمینی و ون هایس فرودگاه امام فراهم آورده است. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص رزرو ون برای فرودگاه امام ، نحوه اجاره ون فرودگاه امام و شرایط اجاره تاکسی ون برای فرودگاه امام را دریافت نمایید.


با کرایه ون برای فرودگاه امام ، سفر خود را آغاز کنید


فرودگاه بین‌المللی امام خمینی که در 30 کیلومتری شهر تهران و در میان بزرگراه تهران-قم واقع است، نقطه آغاز سفر به مقصد سایر کشورهای دنیا می‌باشد. برای رفتن به این فرودگاه در صورتی که تعداد اعضای خانواده یا همسفرانتان بیش از ظرفیت یک خودروی سواری است، می‌توانید با رزرو ون فرودگاه امام خمینی با آسودگی خیال در موعد مقرر به پرواز خود برسید.

برای مسافران بیش از 5 نفر مقرون به صرفه نیست که با دو یا سه خودروی سواری مسافت منزل تا فرودگاه را طی کنند. فرقی نمی‌کند از کدام نقطه تهران و یا کدام شهر قصد عزیمت به فرودگاه امام را دارید، ایرنت‌کار با سابقه درخشان در اعزام تاکسی ون برای فرودگاه امام در زمان مقرر و با بهترین نرخ کرایه ون فرودگاه امام ، ارزان‌ ترین راه برای رفتن به فرودگاه امام را به شما پیشنهاد می کند.

⇓ جهت مشاهده قیمت اجاره انواع خودروی ون در ایرنت‌کار کلیک فرمایید ⇓


ارزانترین راه برای رفتن به فرودگاه امام خمینی کدام است؟


بی تردید ارزانترین راه رفتن به فرودگاه امام برای یک جمع 5 تا 15 نفره ، کرایه ون برای فرودگاه است. شما هم حتما سفر دسته جمعی با دوستان و اعضای خانواده را دوست دارید. تصور کنید با جمعی از اعضای خانواده خود عازم سفر هستید. با داشتن ساک و چمدان های زیاد، هیچ وسیله نقلیه عمومی باصرفه‌تر از ون برای فرودگاه امام نیست. یکی از بهترین گزینه‌ها با ظرفیت حداقل 10 مسافر و گنجایش حداقل 15 چمدان، ون هایس فرودگاه امام است. این خودروی زیبای ژاپنی با طراحی داخلی خاص خود، ضمن فراهم نمودن آسایش و راحتی مسافران، شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رساند.

شما می توانید با رزرو ون برای فرودگاه امام از سامانه ایرنت‌کار در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. جهت کسب اطلاع از نرخ کرایه ون فرودگاه امام و یا اجاره ون برای فرودگاه با همکاران ما تماس بگیرید.

⇓ آیا از موارد قانونی اجاره ون اطلاع دارید؟ ⇓


لیست مدل های مختلف جهت کرایه ون برای فرودگاه


برای کرایه ون به فرودگاه امام شما می توانید با توجه به تعداد همراهان و وسایل سفر خود یکی از مدل های زیر را انتخاب نموده و جهت کسب اطلاع از نرخ کرایه ون فرودگاه امام با ما تماس بگیرید.

-اجاره ون تویوتا هایس

-اجاره ون بنز ویتو

-اجاره ون هیوندای

-اجاره ون مکسوس

-اجاره ون دلیکا

لازم به ذکر است به دلیل استقبال زیاد هموطنان عزیز از اجاره ون و احتمال محدودیت تعداد موجود جهت رنت در شهر بزرگ تهران، برای کرایه ون تا فرودگاه امام ، چند روز پیش از برنامه‌ریزی شخصی یا سازمانی، با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس حاصل کرده و نسبت به جزئیات زمان‌بندی رزرو ون فرودگاه امام خمینی و همچنین نرخ کرایه ون فرودگاه امام ، اطلاعات کاملی کسب کنید.

ایرنت‌کار بزرگترین سامانه اجاره انواع خودرو بدون‌راننده و با‌راننده در ایران می‌باشد. جهت مشاهده مشخصات و قیمت کرایه روزانه انواع ون روی لینک زیر کلیک فرمایید.

⇐ انواع ماشین ون برای فرودگاه امام خمینی ⇒

ون بنز ویتو

جهت رزرو ون برای فرودگاه امام

⇐ کلیک نمایید ⇒

ون تویوتا هایس

جهت رزرو ون برای فرودگاه امام

⇐ کلیک نمایید ⇒

ون دلیکا

جهت رزرو ون برای فرودگاه امام

⇐ کلیک نمایید ⇒


نحوه رزرو ون برای فرودگاه امام 


جهت رزرو ون فرودگاه امام خمینی کافیست 24 ساعت قبل از عزیمت به فرودگاه با همکاران ما در ایرنت ‌کار تماس بگیرید و ساعت حرکت و آدرس خود را هماهنگ بفرمایید. به شما اطمینان می‌دهیم ارزانترین راه رفتن به فرودگاه امام را با ما تجربه خواهید کرد.

راننده مجرب و آموزش دیده تاکسی ون برای فرودگاه امام ایرنت‌کار، در ساعت مقرر با خودروی انتخابی شما در مبدأ هماهنگ شده حاضر خواهد بود تا با ترانسفر شما و همراهانتان به فرودگاه امام، آغازگر سفری خاطره انگیز برای شما باشد. همچنین لازم به ذکر است تمامی مسافران در طول مسیر فرودگاه تحت پوشش بیمه قرار دارند.


اجاره ون فرودگاه امام برای تشریفات


ایرنت‌کار با در اختیار داشتن انواع خودروهای ون تشریفاتی، آمادگی ارائه خدمات به سازمانها و ارگانها جهت ترانسفر میهمانان خارجی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی را دارد. برای هماهنگی جهت رزرو ون فرودگاه امام خمینی و اطلاع از نرخ کرایه ون فرودگاه امام ، کافیست با همکاران ما تماس گرفته و برنامه عزیمت میهمانان خارجی خود را از قبل هماهنگ فرمایید. انواع ون تشریفاتی با استاندارد بالا و راننده های مجرب با یونیفورم رسمی، بهترین خدمات را برای آسایش میهمانان شما فراهم خواهند نمود.

لطفا جهت رزرو ون برای فرودگاه امام با شماره زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا