کرایه ون مسافرتی

سفری لوکس و راحت با اجاره ون مسافرتی

۱۳۰ هزار تومان تخفیف با کد OTGBAHOLD برای خرید بالای ۲ میلیون تومان
image

اجاره ون مسافرتی: ایرنت کار ارائه دهنده خدمات اجاره ون مسافرتی با راننده و بدون راننده می‌باشد. کرایه ون برای مسافرت بهترین گزینه برای سفرهای دسته جمعی، تورهای مسافرتی، رفت و آمد به فرودگاه و جابجایی می‌باشد. در صورتیکه نیاز به یک وسیله مناسب برای مسافرت و جابجایی‌های گروهی داشتید، جهت دریافت خدمات اجاره ون مسافرتی با همکاران ما در ایرنت کار تماس بگیرید.

مطلب مرتبط:

وسایل مورد نیاز پیک نیک

معرفی ۶ وسیله ضروری از لیست وسایل کوهنوردی

ون تشریفاتی


مزایای کرایه ون مسافرتی برای سفرها و جابجایی‌های گروهی


  • شما می‌توانید در صورت نیاز از خدمات کرایه ون مسافرتی همراه با راننده مجرب استفاده نمایید. لازم به ذکر است که تمامی رانندگان مجموعه ایرنت کار افراد حرفه‌ای و خوش برخوردی می‌باشند که با جاده‌های کشور آشنایی کامل دارند. ضمن اینکه برخی از رانندگان ایرنت کار مسلط به زبان انگلیسی بوده و بهترین گزینه برای سفر و یا جابجایی توریست‌ها می‌باشند.
  • برترین مزیت کرایه ون برای مسافرت این است که ون اندازه‌ای متناسب دارد و جمع‌وجور نیز می‌باشد. ظرفیت آن از ۶ تا ۱۵ نفر متغیر است که می‌توانید با توجه به ظرفیت مورد نیاز خود، یکی از مدل‌های موجود در این مجموعه را انتخاب نمایید. بنابراین اجاره ون برای سفر گزینه مناسبی برای جمع‌های کوچک و یا چند نفره است. همچنین افراد در طول مسیر در کنار هم خواهند بود و می‌توانند با هم بگویند و بخندند و خوش باشند.
  • مزیت بعدی اجاره ون مسافرتی، صندلی‌های راحت، قابل تنظیم و فضای مناسب داخل ون می‌باشد که هم برای بزرگسالان هم برای کودکان بسیار مناسب است.
  • اجاره ون مناسب سفر قیمت مقرون‌به‌صرفه و حتی امکاناتی مانند wifi دارد! بهتر از این هم امکان دارد؟

کرایه ون دربستی ٫ کرایه ون با راننده


         VAN Benz Vito         Toyota Haice

       Maxus V80              Hyundai H350

             FIAT Ducato            Van Delica


در اختیار برون شهری – روزانه – هفتگی – ماهانه – با راننده


مطلب مرتبط : وسایل مورد نیاز در تور کویر را دقیق و کامل بشناسید.


برای اجاره ون مناسب سفر چه کار کنیم؟


یکی از شرکت‌های خوش سابقه و مطمئن را جهت اجاره ماشین ون مسافرتی انتخاب کنید. دقت نمایید که این شرکت باید از مراجع ذی‌صلاح مجوز رسمی داشته باشد. ضمن اینکه بیمه‌نامه مسافرتی، فاکتور رسمی و قرارداد نیز خدمت شما ارائه کند. در این صورت سفر با ماشین ون ، سلامت و آرامشِ خیال را برایتان به ارمغان خواهد آورد. همچنین نیازی نیست بابت انتخاب بهترین ون برای مسافرت دچار سردرگمی شوید. همکاران ما در بخش پشتیبانی با توجه به شرایط شما، راهنماییتان خواهند کرد تا بهترین ون برای سفر را انتخاب نمایید. ایرنت کار یکی از شرکت‌های کرایه ون است که خدمات اجاره ون مسافرتی را انجام می‌دهد. کافیست جهت اجاره ون مناسب سفر، با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

آیا قصد دارید خدمات کرایه ون برای مسافرت را همراه با راننده دریافت نمایید و یا به صورت دربستی؟

برای سفر با ماشین ون ، هم می‌توانید راننده داشته باشید و هم می‌توانید ون را بدون راننده اجاره کنید. اگر راننده داشته باشید هیچ نگرانی نخواهید داشت. در غیراین‌صورت باید مسیرهای منتهی به شهرها و شرایط رانندگی ون را بشناسید. البته در صورت درخواست ایرنت کار درباره مسیرها، ترافیک و موارد ایمنی، امکانات اقامتی و نظایر آنها اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.

۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image


شرایط اجاره ون برای سفر چیست؟


  • مدارک موردنیاز برای اجاره ون مسافرتی:
    ↵ کارت شناسایی معتبر
    ↵ اسناد مالی جهت ضمانت

  • جهت رانندگی ون، شرایط زیر را داشته باشید:

↵ داشتن حداقل سن ۲۰ سال
↵ گواهینامه رانندگی ون
↵ گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه

آیا با موارد قانونی اجاره ون در تهران آشنا هستید؟

⇓                        ⇓

کافیست جهت درخواست اجاره ماشین ون مسافرتی با همکاران ما تماس حاصل نمایید.


۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا