معروف‌ترین برندهای کیسه خواب ایرانی

کیسه خواب ایرانی

بسیاری از افراد در خرید وسایل کوهنوردی و لوازم سفر به برندهای معروف خارجی بیشتر اطمینان دارند و جذب می‌شوند. توجیه آنها اینست که برندهای خارجی کیفیت بهتری نسبت به برندهای ایرانی دارند. اگر شما هم مانند این افراد فکر می‌کنید، بهتر است قبل از خرید هر گونه برند خارجی این مقاله را درباره کیسه خواب ایرانی بخوانید.

در این مقاله از کیسه خواب ایرانی و انواع برندهای برتر صحبت کردیم تا بدون هیچ ترس و تردیدی به سراغ آنها بروید و بتوانید یک نمونه باکیفیت آن را بخرید.

بیشتر بخوانید:

انواع کیسه خواب

چرا باید کیسه خواب ایرانی بخریم؟

کیسه خواب ایرانی با اینکه ممکن است تمام ویژگی‌های برند خارجی را نداشته‌باشد اما بسیاری از برندهای آن از کیفیت قابل قبولی برخوردارند که به راحتی می‌توان آنها را برای چندین سال استفاده‌کرد.

به علاوه شما با خرید کیسه خواب ایرانی به تولید‌کنندگان در این زمینه انگیزه و شوق بیشتری می‌دهید تا با دقت بیشتری به تولید بپردازند.

لینک مرتبط:

اصول نگهداری کیسه خواب

قیمت کیسه خواب ایرانی

کیسه خواب ایرانی نسبت به نمونه‌های مشابه خود در برندهای خارجی از قیمت بسیار مناسب‌تری برخوردار است. به طور کلی قیمت نمونه‌های باکیفیت ایرانی در بازار از حدود ۲۵۰ تومان به بالاست.

تصویر زیر مربوط به یک کیسه خواب ایرانی با قیمت مناسب ا‌ست. برای خرید آن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کیسه خواب ایرانی

میزان تولیدی کیسه خواب ایرانی

خوشبختانه در ایران تولید کیسه خواب ایرانی محدود نیست. این تولیدی‌ها صاحب برندهای معروف زیر هستند که در ادامه به بررسی دقیق‌تری از هر کدام از این برندها می‌پردازیم:

  • پارسا
  • اف ای تی
  • قایا (گایا)
  • سهند
  • صخره
  • جم
  • زاگرس

لینک مرتبط:

کیسه خواب سه پوش آمریکایی

معرفی چند نمونه از کیسه خواب ایرانی خوب و باکیفیت

در این قسمت با معتبرترین و باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی آشنا می‌شوید. آگاهی از ویژگی هر یک از آنها کمک می‌کند تا محصول مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

لینک مرتبط:

بررسی کیسه خواب آمریکایی

کیسه خواب ایرانی فیت کالایی با کیفیت و قیمت مناسب

کیسه خواب ایرانی فیت از تولیدات شرکت اف ای تی‌ست. این محصول با قیمت مناسب و کیفیت در حد متوسط در فروشگاه‌های لوازم کوهنوردی عرضه می‌شود. اگر کیسه خواب ایرانی فیت را بخرید، صاحب تجهیزاتی مانند: ساک مخصوص حمل و نقل، گتر و کلاه هم می‌شوید.

کیسه خواب ایرانی فیت

با کلیک بر روی لینک زیرنمونه‌ای از کیسه خواب ایرانی فیت با عایق الیاف را مشاهده کنید.

لینک مرتبط:

برندهای کیسه خواب ارزان


کیسه خواب جم محصولی خوش دوخت و با دوام

اگر ویژگی‌هایی مانند: دوام بالا، دوخت تمیز، حفظ گرمای بدن تا دمای صفر درجه برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما کیسه خواب جم است.

کیسه خواب جم برای فصل تابستان، بهار و پاییز که سرمای هوا شدید نیست، بیشترین کارایی را دارد. تنها چیزی که ممکن است شما را برای خرید این محصول مردد کند، وزن بالای آنست.

کیسه خواب جم



کیسه خواب پارسا

اگر اهل برنامه‌های سبک کوهنوردی و طبیعت‌گردی هستید، کیسه خواب پارسا مناسب شماست. کیسه خواب پارسا دو مدل معروف به نام‌های ۳۰۰ و ۲۰۰ دارد که از نظر وزن و حفظ گرما با هم تفاوت دارند. مدل ۳۰۰ پارسا نسبت به مدل ۲۰۰ وزن بیشتری دارد و شما را بهتر گرم نگه می‌دارد.

کیسه خواب پارسا

کیسه خواب صخره و معرفی دو مدل معروف آن

برند صخره از جمله برندهای معروف ایرانیست که مدل‌های متنوعی را برای فصول مختلف سال تولید می‌کند. در ادامه به توضیح و معرفی دو مدل معروف از برند صخره می‌پردازیم.

کیسه خواب صخره مدل DENA 300 M

اگر می‌خواهید در فصل‌های سرد به طبیعت و کوه قدم بگذارید، کیسه خواب صخره مدل DENA 300 M را انتخاب کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های این کالا عبارتند از:

  • حفظ گرمای بدن در هوای سرد
  • ساخته شده از الیاف مرغوب و باکیفیت
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • قیمت مناسب
کیسه خواب صخره

برای مشاهده کیسه خواب صخره مدل DENA 300 M بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کیسه خواب صخره مدل Travel 150

کیسه خواب صخره مدل Travel 150 برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب است. این کالا با توجه به وزن سبک و قیمت مناسبی که دارد حتما شما را جذب خواهد‌کرد.

کیسه خواب صخره

برای دیدن کیسه خواب صخره مدل Travel 150 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کیسه خواب سهند (پر)

دربرند سهند عایقی از جنس پر قو به کار رفته‌است؛ بنابراین از شما در سرمای شدید مراقبت می‌کند. وزن این محصول سبک و ۱۶۰۰ گرم است.

برای آشنایی بیشتر با عایق پر و الیاف و تفاوت قیمت برندهای ایرانی و خارجی ویدئوی زیر را ببییند.

کیسه خواب زاگرس برند معتبر و پرطرفدار ایرانی

کوهنوردانی که اهل استفاده از برندهای ایرانی هستند، کیسه خواب زاگرس برایشان قابل اطمینان و معتبر است. این برند سابقه‌ای نزدیک به ۳۰ سال در زمینه تولید تجهیزات کوهنوردی دارد.

برخی افراد ممکن است برند دنا و زاگرس را به دلیل شباهت ظاهری اشتباه بگیرند. این دو برند گرچه با هم شباهت‌هایی دارند اما کیفیت برند زاگرس به مراتب بهتر از برند دناست. علاوه بر این، محصولات تولیدی زاگرس بسیار سبک‌تر از کالاهای دنا هستند.

برند زاگرس دو مدل معروف به نام ۶۰۰ و ۹۰۰ دارد که هر دو از کیفیتی مناسب برخوردارند. این دو مدل از نظر حفظ گرما و مقدار وزن تفاوت دارند. در ادامه با تفاوت‌ها و شباهت‌های آنها بیشتر آشنا می‌شوید.

کیسه خواب زاگرس ۹۰۰

کیسه خواب زاگرس ۹۰۰ یک کالای تمام عیار برای روزهای سرد زمستان است. در قسمت گردن و داخل زیپ اصلی این محصول پر به کار رفته‌است تا به طور کامل بدن شما را گرم نگه دارد.

وزن سبک، داشتن جیب، کلاه و زیپ باکیفیت از جمله امتیازات مطلوب کیسه خواب زاگرس ۹۰۰ است.

کیسه خواب زاگرس ۹۰۰
کیسه خواب زاگرس ۶۰۰

کیسه خواب زاگرس ۶۰۰ نسبت به مدل ۹۰۰ کمتر قادر است گرما را حفظ کند و وزن سبک‌تری دارد. این کالا برای برنامه‌های کوهنوردی سبک مناسب است و عایق آن از جنس پر اردک است.

از بارزترین ویژگی‌های کیسه خواب زاگرس ۶۰۰ دوخت تمیز آنست.

کیسه خواب زاگرس 600

کیسه خواب قایا رقیبی برای برندهای جهانی

اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم کیسه خواب قایا یا گایا از نظر کیفیت با برندهای جهانی معتبر رقابت می‌کند. شروع فعالیت برند قایا به سال ۱۳۷۶ در تبریز باز می‌گردد. یکی از افتخارات برند قایا مشتریانش هستند یعنی کوهنوردان معروفی مانند: عظیم قیچی ساز. عظیم قیچی‌ساز کوهنوردی‌ست که موفق به صعود قله‌هایی همچون: اورست، کان چن چونگا و دائولاگیری شده‌است.

لینک مرتبط:

بهترین مارک کیسه خواب

کیسه خواب قایا مدل نایت لایت ۲۰۰

کیسه خواب قایا مدل نایت لایت ۲۰۰ برای برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی نیمه‌سنگین و هوای معتدل به خوبی کارایی دارد. این مدل کیسه خواب قایا به راحتی حمل می‌شود و درون آن آزادانه می‌توانید حرکت کنید.

کیسه خواب قایا

برای مشاهده کیسه خواب قایا مدل نایت لایت ۲۰۰ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک مرتبط:

کیسه خواب کله گاوی

کیسه خواب قایا (پر)

برند قایا را می‌توانید با خیال راحت در هوای سرد در دمای منفی ۶ درجه سانتی‌گراد استفاده کنید. این کالای ایرانی خاصیت ضد آبی دارد و نوع عایق آن از پر مرغوب غاز است.

برای خرید این محصول از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا