چادر مسافرتی ، خانه دوم شما در هر گردش!

راهنمای خرید چادر مسافرتی بر اساس نوع سفر

راهنمای خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی وسیله ای است که تا سالیان زیادی مورد استفاده ماست.انتخاب نادرست آن علاوه بر هدر دادن هزینه، به سادگی هر شب‌مانی را در طبیعت خراب خواهد کرد. پس مهم است که راهنمای خرید چادر مسافرتی مناسب گردش خود را قبل از هر اقدامی به طور دقیق بلد باشیم.

چادر مسافرتی حرفه ای! چادر مسافرتی ضد آب و سرما! چادری که برای مسافرت‌های خانوادگی گنجایش کافی داشته باشد و یا طبیعت‌گردی راحتی برای شما فراهم کند! شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

نمی توان از یک چادر ساده که جنس با کیفیتی ندارد، انتظار دوام آوردن زیاد در تابش شدید آفتاب، باد و باران داشت.

در این پست برای یک خرید بدون اشتباه، صفر تا صد ویژگی های انواع چادر مسافرتی را لیست کرده‌ایم. در انتها نیز پیشنهادات ویژه‌ای برای خرید چادر مسافرتی ارائه کرده‌ایم.

این فرصت را از دست ندهید و تا انتها همراه ما باشید.


[ مطلب مرتبط: درباره وسایل گرمایشی داخل چادر مسافرتی بیشتر بدانید ]


چادر مسافرتی ، خانه دوم شما در هر گردش!

چادر مسافرتی ضد آب و سرما

شما بیشتر کجا را به عنوان مقصد مسافرت های خود در نظر می‌گیرید؟ اگر چندان موافق اقامت در هتل در هر سفری نیستید و شب مانی در طبیعت را دوست دارید، پس این مطلب مناسب شماست.

چادر مسافرتی درست همان چیزی است که کیلومترها دور از خانه زیر آسمان شب، حس خوب امنیت خانه را برای شما فراهم می‌کند.

در ابتدا مقصد سفرتان را بررسی می‌کنیم. عمده مسافرت‌های شما شامل کدام یک از گروه‌های زیر می‌شود؟ این سوال را جواب دهید تا به باقی فاکتورها برسیم!

چادر مسافرتی خانوادگی

راهنمای خرید چادر مسافرتی

اگر اکثر مسافرت‌های شما با جمع خانواده است و معمولا آب و هوای معتدل را برای زمان سفرتان انتخاب می‌کنید، شما نیز در دسته پرطرفدارترین و محبوب‌ترین نوع چادر مسافرتی قرار دارید.

هرچند که اغلب این نوع چادرها را طوری طراحی می‌کنند که برای تمام شرایط آب و هوایی پایداری متوسطی داشته باشند.

کسانی هم که بسیار اهل مسافرت هستند و گردش در هر فصلی را از دست نمی دهند، چادرهای چهار فصل گزینه مناسبی برای این افراد است.

نکاتی که باید برای انتخاب چادر مناسب خانوادگی در نظر بگیرید، ضد آب بودن، داشتن استحکام و دوام بالا، فضای کافی برای خوابیدن و چیدن وسایل، تعداد پنجره‌های زیاد جهت تهویه چادر، ارتفاع چادر، سرعت در برپایی چادر و راحتی باز و بست آن است.

معمولا خریدار چادر مسافرتی خانوادگی با خودروی شخصی به مسافرت رفته و مشکل چندانی برای سنگینی بار چادر ندارد، پس این محدودیت کمتر در این دسته حائز اهمیت است.

انواع چادرهای فنری، عصایی و اتوماتیک ازجمله چادرهای محبوب مسافرت خانوادگی است.

چادر مسافرتی حرفه ای

چادر مسافرتی ضد آب

چادر مسافرتی حرفه ای با نام دیگر چادر کوهنوردی هم شناخته می شود. این چادرها به دلیل شرایط خاص جوی کوهستان، به لحاظ سردی و بادهای شدید، ارتفاع کمی دارند تا مقاومتشان در برابر طوفان افزایش یابد. این چادرها معمولا یک یا دو نفره انتخاب می شوند. گرمای چادر با تنفس کوهنورد در فضای چادر تامین می شود، لذا این چادرها معمولا بدون پنجره اند.

به طور قطع این چادرها باید از انواع چادر مسافرتی ضد آب و سرما باشند. بنابراین جهت تامین این هدف در این گروه چادرها، ساختاری دو پوش جهت حفظ بیشتر دما و محافظت در برابر باران به کار گرفته شده است.

میله ای، اتوماتیک و ژئودزیک انواعی از ساختارهای مناسب چادر مسافرتی حرفه ای هستند.


[مطلب مرتبط: معرفی ۶ وسیله ضروری از لیست وسایل کوهنوردی]


چادر مسافرتی ساحلی

چادر مسافرتی ضخیم

چادرهای مسافرتی ساحلی برای آب و هوای مرطوب و شرجی طراحی می شوند. این چادرها معمولا در و پنجره های بزرگی جهت تهویه بیشتر فضای چادر و خنک کردن درون خود دارند. معمولا در این چادرها، بدنه چادر فقط شامل سه ضلع بوده و ضلع چهارم را برای تهویه هر چه بیشتر کاملا باز طراحی می کنند.

چادر مسافرتی آفرود

چادر مسافرتی آفرود

آفرودسواری نوع جالبی از سفر با ماشین های دو دیفرانسیل است که قوانین خاص خودش را دارد. بکرترین مناظر طبیعت را آفرود سواران کشف می کنند و در عین حال مخاطرات خاص این نوع سفر هیجان انگیز را به جان می خرند.


[مطلب مرتبط: اجاره ماشین آفرود ]


سفر به طبیعتی ناشناخته اطلاعات آدم را در مورد حوادث آینده کاهش می دهد. لذا تدابیری که باید در این نوع سفرها بیاندیشد، نوع استفاده از چادر مسافرتی برای این گروه را متفاوت می‌کند.

چادر مسافرتی آفرود یا سقفی معمولا بر روی سقف ماشین بنا می‌شود تا آفرودسواران از حمله احتمالی حیوانات در امان بمانند.

ایده چادر سقفی مشکل پیدا نکردن جای مناسب برای چادر زدن را خود به خود برطرف می‌کند. در نتیجه در آب و هوای بارانی نیز چادر شما کثیف و گلی نخواهد شد.

از دیگر مزایای چادر مسافرتی آفرود، گنجایش مناسب و فضای استراحت خوبی است که ایجاد می‌کند. بعضی از انواع آن اتاق و حیات خلوت هم دارند.

از معایب آن نیز وزن زیاد و افزایش ارتفاع سقف ماشین است. در نتیجه سرعت خودرو کاهش یافته و مصرف سوخت بالاتر می رود. در هوای سرد نیز به دلیل قرار‌گیری چادر در ارتفاع بالا، فضای داخل چادر سردتر و بادگیرتر خواهد بود.

چادر مسافرتی با طراحی خاص

چادر مسافرتی حرفه ای

طراحی چادر سفری در سراسر دنیا برای هر نیازی آنقدر متنوع است که قرار دادن تمام انواع آن در چهار دسته امکان پذیر نیست. برای مثال نوعی چادر برای کسانی که با دوچرخه یا موتورسیکلت خود سفر می‌کنند طراحی شده که برای تکیه گاه باید از وسیله نقلیه خود کمک بگیرند.

ولی در هر حال معمول‌ترین و پرمصرف‌ترین چادرهای سفری در همین چهار دسته قرار می‌گیرند.

برای خرید چادر مسافرتی چه نکاتی راهنمای ماست؟

پس آنکه فهمیدیم برای چه مقاصدی قصد خرید چادر داریم، حال وقت آن است که ریز به ریز فاکتورهایی که یک راهنمای خرید چادر مسافرتی جامع شامل می‌شود، با هم بررسی کنیم:

۱. ساختار چارچوب چادر

چادرهای مسافرتی بر اساس ساختار فریم یا چارچوبشان به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که ما چند نمونه متداول‌تر را در این قسمت به طور مختصر بیان می‌کنیم:

  • فنری:
راهنمای خرید چادر مسافرتی

چادرهای با ساختار فنری از نوع محبوب‌ترین نوع چادرهای مسافرتی خانوادگی ما ایرانیان است. سازه انعطاف‌پذیری دارند و به صورت اتوماتیک و سریع راه ‌اندازی می‌شوند.

بستن آن‌ها نیاز به مهارت دارد و به صورت گرد جمع می‌شوند. به نسبت سایر انواع چادر مسافرتی ارزان‌ترند و برای آب و هوای کوهستانی به عنوان چادر مسافرتی حرفه ای مناسب نیستند.

  • عصایی:
چادر مسافرتی ضد آب

یکی دیگر از انواع محبوب چادر مسافرتی، ساختار عصایی است. میله‌هایی که در ستون‌بندی این نوع چادر استفاده شده و شباهتشان به عصای نابینایان، دلیل نام‌گذاری این نوع سازه است.

استحکام بالا و حجم کم و سبکی باعث شده از این چادر به وفور به عنوان چادر مسافرتی حرفه ای برای صعود استفاده شود. تنها مشکل این نوع چادرها برپایی کمی وقت گیرتر آن‌هاست.

چادرهای با ساختار میله‌ای اکثرا دوپوش طراحی می‌شوند و جزو انواع چادر مسافرتی ضد آب به حساب می‌آیند.

  • اتوماتیک:
چادر مسافرتی ضخیم

سازه چادری اتوماتیک یا چتری نیازی به نصب میله ندارند و برپایی آنها به صورت خودکار و بسیار سریع انجام می‌شود.

نسبت به فنری و عصایی مقاوم‌تر و مستحکم‌تراند. سقف بلندتری دارند و اغلب فضای بزرگ‌تری ایجاد می‌کنند. حجم جمع شده و وزن کمتری هم نسبت به نوع فنری دارند.

معمولا چادرهایی دوپوش‌اند و خاصیت ضد آب دارند. حجم بسته‌بندی این نوع از چادرها نیز کم است؛ وزن سبک‌تر از نوع فنری و سنگین‌تر از نوع عصایی دارند.

  • تونلی:
چادر مسافرتی آفرود

این نوع چادرها به حالت تونل هستند و برخلاف نوع گنبدی‌ها جادارتراند. در این ساختار میله‌ها به طور موازی در بدنه چادر قرار می‌گیرند.

تنوع طراحی این نوع چادر بسیار بالاست. اتاق دار بودن و سایبان داشتن از مزایای برخی از انواع این چادر است. به دلیل بزرگی بیشتر برای کمپ های طولانی مدت خانوادگی مناسب‌تراند.

به دلیل طولانی بودن، احتمال تهویه ناکافی چادر وجود دارد که این مشکل با ایجاد پنجره‌های متعدد در بدنه قابل حل است. برپایی وقت‌گیری دارند و یک نفر به تنهایی قادر به نصب این نوع چادر نیست.

  • ژئودزیک:
چادر مسافرتی حرفه ای

چادرهای ژئودزیک ساختاری گنبدی شکل دارند و در سراسر بدنه چادر، میله‌هایی به طور ضرب‌دری از روی هم رد شده‌اند. این طراحی باعث شده تا این چادرها جزو مستکحم‌ترین نوع چادرها به شمار بیایند.

در مقابل طوفان‌های شدید مقاومت فوق‌العاده‌ای دارند و برای کمپینگ و کوهنوردی مناسب‌اند.

به خاطر طراحی پیچیده ترشان گرانقیمت‌تراند و ممکن است وزن زیادتری داشته باشند.

  • بادی:
راهنمای چادر مسافرتی

چادرهای ستون بادی به جای استفاده از میله در بدنه خود از تعدادی ستون بادی بسته تشکیل شده‌اند و با استفاده از یک پمپ باد دستی یا برقی برپا می‌شوند.

نوع طرح این چادرها نسبتا جدید بوده و طراحی خلاقانه ای دارند ولی برخلاف نامشان سنگین‌تر از سایر انواع چادرها هستند. این چادرها بیشتر برای کمپینگ و یا برپایی اردوگاه و بیمارستان صحرایی مناسب هستند.

۲. جنس ستون‌ها

همه انواع چادرها به جز مدل بادی در اسکلت خود از میله استفاده می‌کنند. میله های چادر معمولا از فایبرگلاس یا آلومینیوم ضد زنگ تهیه می‌شوند که انتخاب هر کدام مزایا و معایب خاص خودش را دارا است.

میله‌های چادر از جنس فایبرگلاس، منعطف‌تر و سبک‌تراند که این مزیت در کم کردن وزن چادر تاثیر به سزایی دارد. همچنین نسبت به میله های آلومینیومی ارزان‌تراند ولی قابلیت شکنندگی آن‌ها بالاتر است.

راهنمای خرید چادر مسافرتی

۳. ظرفیت چادر

این نکته را نظر داشته باشید که ظرفیت هر چادر بر اساس حالت خوابیده افراد در کف چادر سنجیده می‌شود و مثل اتاق خانه فضای زیادی در دسترس نیست. پس همیشه به اندازه حداقل دو نفر بیشتر از گنجایش مد نظرتان چادر تهیه کنید.

۴. وزن و سنگینی

به طور کلی وزن چادر مسافرتی در سفرهای بدون خودرو ازجمله کوهنوردی و کوله گردی یکی از محدودیت‌های قابل توجه است. برای این محدودیت تدابیری مثل کوتاه کردن سقف چادر و استفاده از فناوری‌های پیشرفته تر برای بالابردن استحکام در عین توجه به سبکی وزن اندیشیده شده است.

چادرهای فنری معمولا سنگین وزن‌تراند و برای کوهنوردی گزینه مناسبی نیستند. ولی انواعی از عصایی و اتوماتیک حجم کمی در حدود ۲ تا ۳ کیلوگرم دارند.

۵. چادر مسافرتی ضد آب و سرما

چادر مسافرتی ضخیم

ضد آب و سرما بودن یکی از معیارهای مدنظر تمامی خریداران چادر مسافرتی است. همیشه که مسافرت ما در دل تابستان و هوای معتدل نیست. خصوصا مسافرت به شمال که احتمال بارانی بودن هوا حتی در چله تابستان هم دور از انتظار نیست! چه برسد به سفر به مناطق کوهستانی یا اصلا قصد صعود به کوه!

پس برای خرید یک چادر مسافرتی ضد آب هر چقدر هم هزینه کنید، ضرر نکرده‌اید.

آب بندی درزهای دوخت چادر برای ضد آب کردن چادر فاکتور مهمی است. این نکته را هنگام خرید چک کنید.

۶. جنس پارچه چادر

چادرهای سفری از جنس‌های مختلفی تهیه شده‌اند. معمول‌ترین جنس به کار رفته دراین چادرها برزنت، نایلون و پلی استر می‌باشد.

  • برزنت:

جنس چادر مسافرتی ضخیم را از برزنت انتخاب می‌کنند. این جنس پارچه در برابر فشار و ضربه، استحکام بالایی دارد. نسبت به سایر پارچه‌ها عایق بهتری در برابر صدای طوفان و رگبار شدید هستند و امکان داشتن خوابی راحت را برای شما فراهم می‌کنند.

چادر مسافرتی ضخیم
  • نایلون:

در چادرهای مسافرتی ارزان‌تر از پارچه نایلون استفاده می‌کنند. نایلون به راحتی آب را به خود جذب کرده و سبک می‌باشد. به همین دلیل چادرهای نایلونی در شمار انواع چادر مسافرتی ضد آب و سرما قرار نمی‌گیرند. به دلیل استحکام ضعیف پارچه در مقابل تابش خورشید مقاومت بالایی ندارند و زود مستهلک می‌شوند.

  • پلی استر:

جزو بهترین پارچه‌ها برای دوخت چادر مسافرتی هستند. هم سبک‌اند و هم نسبت به نایلون مقاومت بالاتری دارند. چادرهای دوخته شده از این جنس پارچه با پوششی از پلی اورتان چادر شما را به یک چادر مسافرتی ضد آب و سرما تبدیل می‌کند.

۷. دو پوش بودن

چادر مسافرتی ضد آب و سرما

دولایه بودن چادر یکی از امتیازاتی است که برخی از چادرهای مسافرتی دارند. این امکان باعث حفاظت چادر از تابش شدید آفتاب و اشعه فرابنفش شده، در نتیجه افزایش طول عمر چادر را در پی دارد.

لایه دوم معمولا ضدآب بوده و در عین حالی که باعث حفظ دمای فضای داخلی چادر در دمای پایین شده، محافظ خوبی جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت به چادر هم می‌باشد.

در هوای معتدل که نیازی به پوشش دوم احساس نمی‌شود، با برداشتن آن چادری مناسب فصل گرما خواهید داشت. معمولا سقف چادرهای دو پوش دارای هواکش است و وقتی نیازی به نصب لایه دوم نداشتید می‌توانید از این مزیت هم استفاده کنید.

۸. پوشش کف چادر

جنس پارچه کف چادر را حتما بررسی کنید. کف چادر باید جنس مقاومی داشته باشد و حتما ضد آب باشد. پارچه کف چادر باید استحکام بهتری به نسبت دیواره ها داشته باشد.

برخی چادرها پوشش کف ضد آب دارند که ویژگی بسیار عالی است. ولی اگر این‌گونه نبود به شما پیشنهاد می‌کنم حتما زیرانداز ضد آب مخصوص چادر تهیه کنید.

مزایای خرید زیرانداز ضد آب مخصوص چادر: هم محافظت در برابر رطوبت زمین و هم کم کردن اثر ناهمواری‌ها در اثر نشستن روی محیط سخت و سنگی.

زیر انداز چادر مسافرتی حرفه ای

برای خرید زیرانداز چادر کوهنوردی روی لینک زیر کلیک فرمایید:

۹. مقاومت در برابر طوفان و بادهای شدید

چادرهایی که ارتفاع بلندتری دارند و در بدنه شان از ستونهای نگه داری کمتری استفاده شده، مقاومت کمتری در برابر باد و طوفان دارند.

به طور مثال، یک کوهنورد چادر مسافرتی را به قصد خوابیدن یا در امان ماندن از برف و سرما انتخاب می کند و احتیاجی به ایستادن ندارد. بنابر این ارتفاع این چادرها را کم در نظر می‌گیرند و همین نکته در مقاومت چادر در برابر باد و طوفان بسیار اثرگذار است.

چادر مسافرتی حرفه ای

چادرهای با ساختار فنری و تونلی مقاومت نسبی‌شان در برابر باد چندان بالا نیست. خصوصا اگر ظرفیت چادر هم بالا باشد. در این حالت ابعاد چادر بزرگتر شده و مقاومت چادر پایین‌تر می‌آید.

برای مسافرت به کویر هم که معمولا دارای طوفان های شن زیادی است، این نکته حائز اهمیت است. بنابراین چادرهای که در ساختارشان ستون‌های بیشتری برای بالا بردن استحکام به کار رفته، گزینه مناسب‌تری هستند.

۱۰. ارتفاع چادر

ابعاد چادر برای افراد بلند قد باید مورد توجه باشد. به خصوص برای کمپینگ‌های طولانی‌مدت که چادر به مثابه خانه دوم شماست. پس باید کاملا احساس راحتی داشته باشید. در این سفرها ایستادن در چادرهای با سقف کوتاه اذیت‌کننده است.

البته که قبلا ذکر کردیم، کوتاهی سقف برای چادر مسافرتی حرفه ای نه تنها اشکال نیست که نکته مثبتی در جهت حفظ استحکام چادر است.

۱۱. بررسی فاکتورهای تهویه چادر

جادر مسافرتی آفرود

تهویه و نوردهی چادر از طریق پنجره‌ها و درب چادر انجام می‌گیرد. پس هنگام خرید چادر به تعداد و ابعاد پنجره‌ها توجه کنید.

این مورد در گردش‌های نزدیک ساحل به دلیل شرجی بودن هوا بسیار حائز اهمیت است. نکته مهم دیگر در این خصوص، توری داشتن در و پنجره‌ها جهت جلوگیری از ورود حشرات است.

۱۲. سرعت برپایی چادر

اگر شما قصد کمپ کردن را ندارید و چادر مسافرتی را برای شب مانی در طبیعت یا مسافرت‌های شهر به شهر استفاده می‌کنید، سرعت برپایی چادر را باید حتما در نظر بگیرید.

برخی چادرها در عین استحکامی که دارند ولی برای برپایی نیاز به وقت بیشتری دارند. مثلا برای برپایی چادرهایی چون مدل تونلی حتما نیاز به کمک دارید تا بتوانید به درستی چادر را سرهم‌بندی کنید.

چادرهای فنری و اتوماتیک از جمله چادرهای محبوب سفری است که سرعت برپایی آن کمتر از یک دقیقه می‌باشد.

به شما پیشنهاد می‌کنم اگر از مدل‌های جدیدتر چادر استفاده می‌کنید قبل از سفر حتما در منزل روش باز و بسته کردن را امتحان کنید تا حین استفاده در سفر دچار مشکل نشوید.

در ویدئو زیر نحوه باز و بسته کردن یک نمونه چادر اتوماتیک ارائه شده است.

۱۳. قیمت چادر

هر چقدر برای خرید این محصول بیشتر بودجه در نظر بگیرید امکانات بهتری نیز بدست خواهید آورید و محصول با کیفیت‌تری خواهید داشت.

ولی این را هم در نظر بگیرید که با توجه به نیازتان خرید کنید! نیازی نیست حتما چادری با ابعاد بسیار بزرگ تهیه کنید. با اینکار هم حجم و هم بار سفرتان را بی‌دلیل زیاد کرده‌اید.

پیشنهاداتی برای خرید چادر مسافرتی

قطعا تا این جای کار مقاله راهنمای خرید چادر مسافرتی اطلاعات کافی بدست آورده‌اید. حال وقت خرید است! در انتهای این پست پیشنهاداتی از انواع چادر مسافرتی ضد آب با کیفیت بالا برای شما خوانندگان عزیز ارائه کرده‌ایم.

چادر مسافرتی ۶ نفره کد ۲۲۲۲

راهنمای خرید چادر مسافرتی
  • چادر مسافرتی ضد آب و سرما
  • وزن بسته بندی: ۳ کیلوگرم
  • مناسب برای کمپینگ، کوه نوردی، صخره نوردی، طبیعت گردی
  • ظرفیت ۵ تا ۶ نفر
  • ستون بندی: اتوماتیک، فایبرگلاس
  • جنس پارچه: ساختار دو پوش
  • مقاومت در برابر آب و طوفان: دارد

برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک فرمایید:


چادر مسافرتی ۸ نفره اف آی تی تنت مدل Double Roof T22

راهنمای خرید چادر مسافرتی
  • چادر مسافرتی ضد آب
  • وزن بسته بندی: ۵ کیلوگرم
  • مناسب برای کمپینگ و طبیعت گردی
  • ظرفیت ۷ تا ۸ نفره
  • ستون بندی: عصایی، فایبرگلاس
  • جنس پارچه: ساختار دو پوش (پلی استر با رویه پلی اورتان ضد آب)
  • سقف بلند، مقاومت در برابر طوفان ندارد.

برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک فرمایید:


چادر مسافرتی اتوماتیک ۸ نفره اف آی تی مدل ۰۰۱

چادر مسافرتی ضد آب
  • چادر مسافرتی ضد آب
  • وزن بسته بندی: ۸.۳ کیلوگرم
  • مناسب برای کمپینگ
  • ظرفیت ۷ تا ۸ نفره
  • ستون بندی: اتوماتیک، آلومینیومی
  • سقف بلند، مقاومت در برابر طوفان ندارد.

برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک فرمایید:


چادر مسافرتی ۴ نفره پکینیو مدل C2006

چادر مسافرتی ضد آب و سرما
  • چادر مسافرتی حرفه ای
  • وزن بسته بندی: ۲.۸ کیلوگرم
  • مناسب برای کمپینگ، کوه نوردی، صخره نوردی، طبیعت گردی
  • ظرفیت ۳ تا ۴ نفر
  • ستون بندی: فایبرگلاس ۸.۵ میلیمتری
  • جنس پارچه: ساختار دو پوش
  • مقاومت در برابر سرما، باران و طوفان: دارد
  • قابلیت افزایش فضا: دارد

برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک فرمایید:


چادر ۶ نفره اف آی تی تنت مدل Double Roof AT4

چادر مسافرتی ضد آب
  • چادر مسافرتی ضد آب
  • وزن بسته بندی: ۴.۱ کیلوگرم
  • مناسب برای کمپینگ و طبیعت گردی
  • ظرفیت ۵ تا ۶ نفره
  • ستون بندی: اتوماتیک، پلاستیکی
  • جنس پارچه: ساختار دو پوش (پلی استر با رویه پلی اورتان ضد آب)
  • دارای سایبان و مناسب برای هوای گرم و سرد

برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک فرمایید:


چادر ۶ نفره اف آی تی تنت مدل Double Roof AT3

چادر مسافرتی ضد آب و سرما
  • چادر مسافرتی ضد آب و سرما
  • وزن بسته بندی: ۴.۷ کیلوگرم
  • مناسب برای کمپینگ و طبیعت گردی
  • ظرفیت ۵ تا ۶ نفره
  • ستون بندی: اتوماتیک، پلاستیکی
  • جنس پارچه: ساختار دو پوش (پلی استر با رویه پلی اورتان ضد آب)
  • دارای آفتابگیر و مناسب برای هوای گرم و سرد

برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک فرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا