بهترین برندهای فلاسک کوهنوردی و ماگ کوهنوردی

بهترین برندهای فلاسک کوهنوردی و ماگ کوهنوردی

اگر جز آن دسته افرادی هستید که کوهنوردی بخش مهمی از زندگی شماست؛ پس باید یکی از دغدغه‌های شما تهیه وسایل باکیفیت کوهنوردی باشد. یکی از این وسایل کوهنوردی که لازمست برای انتخاب آن ساعت‌ها زمان و انرژی صرف کنید، فلاسک کوهنوردی‌ست. در این مقاله به شما برندهایی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید صاحب بهترین فلاسک کوهنوردی و ماگ شوید و از کیفیت بالای آن‌ها لذت ببرید.

معرفی بهترین‌ فلاسک کوهنوردی

مقالۀ مرتبط : معرفی ۶ وسیله ضروری از لیست وسایل کوهنوردی

استنلی بهترین مارک فلاسک چای کوهنوردی

هر کس که در زمینه لوازم مربوط به کوهنوردی اطلاعاتی داشته‌باشد، با اطمینان به شما برند استنلی را به عنوان بهترین مارک فلاسک چای کوهنوردی معرفی می‌کند. فکر نکنید این برند بی‌جهت بر سر زبان‌ها افتاده‌است. کافیست یکبار از فلاسک کوهنوردی استنلی استفاده کنید، آن‌گاه با مشاهده کیفیت فلاسک، علت مشهور شدن آن را می‌فهمید. در ادامه مدل‌های مختلفی از فلاسک کوهنوردی استنلی را به شما معرفی می‌کنیم.

مقالۀ مرتبط: همه چیز درباره انتخاب بهترین کفش کوهنوردی شما!

بهترین مارک فلاسک چای کوهنوردی

در این ویدئو شما با جدیدترین مدل‌های فلاسک و ماگ کوهنوردی آشنا می‌شوید و ویژگی‌های آنها را از نزدیک می‌بینید.

آشنایی با تعدادی از فلاسک کوهنوردی دیجی کالا با برند استنلی

فلاسک کوهنوردی استنلی با ظرفیت یک لیتر

این مدل فلاسک کوهنوردی استنلی، مایعات دلخواه شما را تا مدت زمان زیادی گرم و یا سرد نگه می‌دارد. از بابت نشت آب به بیرون خیالتان راحت باشد زیرا نحوه باز و بسته کردن آن به صورت پیچی‌ست. گفتنی‌ست عایق این فلاسک بسیار مقاوم و از جنس استیل است.

فلاسک کوهنوردی دیجی کالا

برای مشاهده و آشنایی دقیق با این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فلاسک کوهنوردی استنلی با ظرفیت ۰.۲۳۶ لیتر و درپوش محکم

در این نوع فلاسک استنلی درپوش به قدری محکم طراحی شده که هیچ‌گونه مایعی از داخل آن نشت نمی‌کند. دقت کنید که این فلاسک قابلیت چندانی برای حفظ دمای مایعات ندارد و تنها برای نگه‌داری آب و سایر نوشیدنی‌ها به خوبی عمل می‌کند.

فلاسک کوهنوردی استنلی

بر روی لینک زیر کلیک کنید و یک فلاسک با کیفیت از برند استنلی بخرید.

اگر می‌خواهید بیشتر و دقیق‌تر با این مدل فلاسک استنلی آشنا شوید، ویدئو زیر را حتما ببینید.

فلاسک کوهنوردی استنلی مدل Cleanable

تصور اغلب ما از فلاسکی که در آن پلاستیک به کار رفته‌باشد، فلاسکی بی‌کیفیت و کم دوام است. این تصور در مورد فلاسک کوهنوردی استنلی صدق نمی‌کند چرا که پلاستیک به کار رفته در عایق و درپوش آن بسیار مقاوم وعاری از هر گونه مواد مضر است. این فلاسک ظریف بیشتر برای نگه‌داری از مایعات کاربرد دارد تا حفظ دمای آنها.

فلاسک کوهنوردی استنلی مدل Cleanable

اگر می‌خواهید صاحب یک فلاسک کوهنوردی استنلی با مدل Cleanable شوید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برند پریموس؛ تولید‌کننده بادوام‌ترین و بهترین فلاسک کوهنوردی

برند پریموس یک برند معروف سوئدیست که‌ در رابطه با تجهیزات کوهنوردی فعالیت و از هر نظری چه طراحی، کیفیت و … شما را راضی می‌کند. این برند با تولید انواعی از بهترین فلاسک‌ها، در بین کوهنوردان بسیار طرفدار دارد.

فلاسک کوهنوردی پریموس

فلاسک کوهنوردی پریموس Vacuum یکی از بهترین مدل‌های‌ فلاسک حرفه ای کوهنوردی

اگر می‌خواهید یک فلاسک حرفه ای کوهنوردی با حجم و دوام مناسب برای خود انتخاب کنید، این مدل فلاسک کوهنوردی پریموس بهترین گزینه برای شماست. در این فلاسک می‌توانید نوشیدنی دلخواه خود را تا یک شبانه‌روز گرم نگه‌دارید. ویژگی‌ها و امکانات زیر این مدل فلاسک را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند.

  • دهانه فلاسک به صورت پیچی دکمه‌ای باز و بسته می‌شود.
  • مجهز به عایق استیل دو جداره که با گاز پر شده‌است.
  • دارای بدنه استیل با خاصیت ضد زنگی
  • به همراه داشتن لیوان
 فلاسک حرفه ای کوهنوردی

با کلیک بر روی لینک زیر این فلاسک فوق العاده را در دیجی کالا دقیق‌تر ببینید.

فلاسک کوهنوردی یونیک فلاسکی کاربردی با قیمت مناسب

ممکن است شما به بهترین برندهای فلاسک کوهنوردی با توجه به قیمت بالایشان نیازی نداشته‌باشید. در این صورت فلاسک‌هایی با کیفیت و قیمت مناسب کار شما را راه می‌اندازند. برند یونیک تولید‌کننده فلاسک‌هایی‌ست که از کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب برخوردارند. حفظ دمای مایعات به مدت طولانی یکی از ویژگی‌های مهم‌ فلاسک کوهنوردی یونیک است.

 فلاسک کوهنوردی یونیک

با کلیک بر روی لینک زیر یک فلاسک کوهنوردی یونیک را با قیمتی مناسب بخرید.

پس از آنکه فلاسک کوهنوردی ایده‌ال خود را انتخاب کردید، باید به سراغ یک ماگ کوهنوردی باکیفیت بروید. بهترین ماگ کوهنوردی هم مانند فلاسک کوهنوردی متعلق به برند استنلی‌ست. در ادامه با یکی از بهترین مدل‌های ماگ کوهنوردی از برند استنلی آشنا می‌شوید.

بهترین ماگ کوهنوردی با قابلیت حفظ دما به مدت نصف روز

ماگ کوهنوردی استنلی مدلMaster Vacuum Mug

با استفاده از این ماگ می‌توانید دمای مایعات خود را به صورت سرد تا دو روز و حالت گرم آن را تا نیمی از روز حفظ کنید. عایق این ماگ کوهنوردی از جنس استیل و نحوه باز و بسته شدن آن به صورت پیچی‌ست.

 بهترین ماگ کوهنوردی

همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید این مدل ماگ کوهنوردی را بخرید.

در این مقاله برترین برندهای فلاسک و ماگ کوهنوردی مانند: استنلی و پریموس را معرفی کردیم و تعدادی از آنها را توضیح دادیم. درباره این موضوع به ما بگویید بهترین فلاسک کوهنوردی به نظر شما چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا تا به حال از برند استنلی، فلاسک و یا ماگ خریده‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا