دستگاه فر مو مخروطی

دستگاه فر مو مخروطی، انتخاب هر سلیقه ایی

دستگاه فر مو مخروطی

شما چه چیزی لازم دارید؟
می‌خواهید دستگاه فر کننده‌ایی داشته باشید که کار فر کردن مو‌ها را برایتان ساده کند؟
آرایش مو به سادگی می تواند در ظاهر شما تأثیر بگذارد. به همین دلیل معمولا افراد روی آرایش و مدل موهای خود حساسیت دارند. یکی از رایج‌ترین مدل‌های آرایش مو فر کردن آنها است.
در این مطلب به بررسی دستگاه فر مو مخروطی می‌پردازیم، همراه ما با مشخصات این مدل از دستگاه‌های فرکننده آشنا شوید.

چرا دستگاه فر مخروطی را انتخاب کنیم؟

دستگاه فر مو مخروطی

دستگاه فر کننده مو مخروطی می‌تواند موهایی با حالت فر طبیعی را برایتان ایجاد نماید. با استفاده از دستگاه فر مخروطی می‌توانید به سادگی اندازه فرهای ایجاد شده بر روی مو را تغییر دهید .
بابلیس مخروطی باعث می‌شود موها در قسمت ریشه دارای فرهای درشت‌تر بوده و به تدریج اندازه فر موها کوچک‌تر خواهد شد.

[درباره دستگاه فر مو بیشتر بدانید]

جنس روکش لوله‌ی مخروطی شکل دستگاه

دستگاه فر مو مخروطی

یکی از مهمترین اجزای دستگاه فر مو مخروطی، همان مخروطی است که شما موها را دور آن می‌پیچید. فر کننده‌های موجود در بازار معمولاً دارای روکش فلز و سرامیک هستند. بین این دو، دستگاه فر مو مخروطی با روکش سرامیک متقاضیان بیشتری دارد.
در تولید بعضی از دستگاه‌ها به غیر از سرامیک، تورمالین نیز به کار رفته است. این ویژگی مانع از وز شدن موهای شما می‌شود. نوع دیگری از دستگاه فر مخروطی وجود دارد که در آن از پوشش سرامیک و تیتانیوم استفاده شده است. این ویژگی باعث محافظت از موهای شما می‌شود. بنابراین استفاده از روکش سرامیکی همراه با مواد دیگر باعث حافظت از مو و حفظ حالت آن می‌شود. پس تلاش کنید دستگاهی خریداری کنید که یکی از روکش‌های فوق را داشته باشد.

۱. فلزی

بابلیس مخروطی

بابلیس مخروطی فلزی مناسب کسانی است که موهای نازکی دارند و همچنین موهای آن‌ها به راحتی فر نمی‌شود یا بعد از مدتی کوتاه، فر آن باز می‌شود. دستگاه فر کننده مو فلزی با تولید بخار باعث ماندگاری بیشتر فر موها خواهد شد. سیستم تولید بخار نیز به این صورت است که فلز رطوبت موهای شما را گرفته و بخار تولید می‌کند، به این ترتیب نه تنها رطوبت به موهای شما بازمی‌گردد بلکه فر موها نیز ماندگار و خوش‌حالت خواهد بود.

۲. سرامیکی

بابلیس مخروطی

بهترین‌های دستگاه فر مخروطی موجود در بازار از جنس سرامیک و تورمالین هستند چرا که این ترکیب آسیب کمتری به موهای شما وارد می‌کند. جالب است بدانید که سرامیک و تورمالین حرارت را به صورت یکسان و ثابت در سرتاسر لوله مخروطی دستگاه پخش می‌کنند و به همین دلیل هم فِری یکدست و همسان خواهید داشت. از طرفی این جنس از دستگاه با تولید یون‌های منفی مانع وزی موهای شما شده و باعث درخشان‌تر شدن آن‌ها می‌شوند.

۳. تیتانیوم

بابلیس مخروطی

دستگاه فر مو مخروطی از جنس تیتانیوم برای موهایی مناسب است که زبر بوده و گرما را در خود نگاه نمی‌دارند. در این شرایط حالت دادن موها بسیار سخت خواهد بود. تیتانیوم موجود در این دستگاه‌ها مانند سرامیک و تورمالین یون‌های منفی تولید کرده و باعث می‌شود تا کوتیکول موها نرم شود. جنس تیتانیومی مخروط فر کننده باعث حفظ رطوبت موی شما می‌شود. به این ترتیب موهای شما لطیف و درخشان شده و کمتر وز خواهد شد.

۴. کروم

دستگاه فر مو مخروطی

این فر کننده مو مخروطی حرارت را به خوبی به موهای شما منتقل کرده و به همین دلیل نیز باعث سریع فر شدن موها می‌شود. این دستگاه ممکن است ناگهان داغ شده و به موهای شما صدمه وارد کند.همینطور باعث وز شدن موها می‌شود. در دراز مدت موهای شما دچار موخوره می‌کند. بهترین انتخاب دستگاهی است که قابلیت تنظیم حرارت را داشته باشد. قیمت دستگاه فر مو مخروطی کرومی به نسبت بقیه دستگاه های فر مخروطی ارزان‌تر است.

پیشنهاد می‌کنیم مطلب مربوط به طرز استفاده از بابلیس مخروطی را نیز مطالعه کنید.(همراه با فیلم آموزشی)

ویژگی آیونیک

در قسمت جنس روکش مخروط، دستگاه فر مو به ترکیب سرامیک و تورمالین اشاره کردیم و اینکه مانع وز شدن موها می‌شود. این ویژگی به آیونیک بودن دستگاه اشاره دارد، در نتیجه از آسیب رسیدن به موها نیز جلوگیری می‌کند. دستگاه‌های فر مخروطی آیونیک باعث درخشش بیشتر و حالت‌پذیری بهتر موها نیز می‌شوند.

سیستم خاموشی خودکار

سیستم خاموشی خودکار هنگامی اهمیت خود را آشکار می‌کند که گاهی ما عجله داریم و فراموش می‌کنیم دستگاه را خاموش کنیم. دستگاه‌های موجود در بازار دارای خاموشی پس از ۱ ساعت یا بیشتر هستند. به این صورت که در صورت روشن بودن دستگاه به صورت مداوم به‌مدت ۶۰ دقیقه، خود به خود خاموش می‌شود. به این ترتیب ایمنی دستگاه نیز تأمین می‌شود.

امکان تنظیم درجه حرارت

دستگاه فر مو مخروطی

قابلیت تنظیم درجه حرارت چه زمانی اهمیت پیدا می‌کند؟
زمانی که تمامی افراد خانواده از یک دستگاه استفاده می‌کنند. به احتمال قوی جنس و نوع موی هر فرد متفاوت است. بنابراین شخصی که موهای نازکی دارد باید از درجه حرارت پایین‌تر دستگاه استفاده کند، در حالی که شخصی دیگر با موهای ضخیم و پُرپشت می‌تواند از درجه حرارت بالاتر استفاده کند. اکثر دستگاه‌های فر مخروطی موجود در بازار دارای یک صفحه نمایش هستند که میزان حرارت را به سانتی‌گراد نشان می‌دهد.

برند و شرکت سازنده دستگاه فر مو مخروطی

همانطور که می‌دانید برندها و مدل‌های متنوعی از دستگاه‌های فر مو مخروطی در بازار موجود است. به همین دلیل بهترین کار انتخاب یک برند شناخته شده و دارای ضمانت یا گارانتی است.

قیمت دستگاه فر مو مخروطی

قیمت دستگاه فر مو مخروطی

قیمت دستگاه فر مو مخروطی تابعی از برند شرکت سازنده، مدل، جنس میله، امکان خاموشی خودکار و تنظیم درجه حرارت است.
در ادامه لیست محبوب ترین مدل ها و معرفی دو مدل پر طرف‌دار دستگاه فر مخروطی را به همراه لینک خرید معرفی می‌کنیم.


بابلیس مخروطی مدل C20E

بابلیس مخروطی مدل C20E

  • پوشش : سرامیک – تیتانیوم
  • نرم کننده‌ی یونی : ندارد
  • سیستم خاموشی خودکار: دارد
  • خاموشی خودکار پس از۷۲ دقیقه
  • صفحه نمایشگر: ندارد
  • قابلیت تنظیم دما: دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید

بابلیس مخروطی مدل BAB2280TTE

بابلیس مخروطی مدل BAB2280TTE

  • پوشش : تیتانیوم
  • نرم کننده‌ی یونی : ندارد
  • سیستم خاموشی خودکار : دارد
  • خاموشی خودکار پس از۷۲ دقیقه
  • صفحه نمایشگر : ندارد
  • قابلیت تنظیم دما : دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید

مطالب مرتبط با فر کردن مو

دستگاه فر مو
دستگاه فر مو مردانه
دستگاه فر مو بابلیس
دستگاه فر مو پرومکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا