ارزانترین چمدان مسافرتی

۱۰ مدل چمدان ارزان قیمت زیبا و با کیفیت در بازار

چمدان ارزان قیمت

یکی از اصلی‌ترین لوازم سفر چمدان است که برای خرید آن باید هزینه‌های زیادی را متقبل شوید. شاید فکر کنید فقط چمدان‌های برند و گران‌قیمت ازلحاظ کیفیت ساخت، قابل‌اعتماد و مستحکم هستند و یا از طراحی زیبا برخوردارند. اما این باور را فراموش کنید. یک چمدان ارزان قیمت هم می‌تواند به همان خوبی باشد.

گزینه‌های ارزان زیادی وجود دارند که از کیفت مطلوبی برخوردار هستند. علاوه بر این، هر چه هزینه کم‌تری برای تهیه چمدان بپردازید می‌توانید تا حد زیادی هزینه‌های اولیه را کاهش داده و بیشتر برای خوش‌گذرانی در سفر خرج کنید.

بنابراین، توصیه‌ی ما برای انتخاب ارزانترین چمدان مسافرتی توجه به ارزش خرید بالا، کیفیت، طراحی و ساخت محصول می‌باشد. در ادامه این مطلب ما بهترین چمدان های ارزان قیمت کم‌تر از یک میلیون تومان را با تأکید بر دوام، طراحی و عملکرد در بازار لیست کرده‌ایم.

اگر مشخصات یک چمدان باکیفیت را نمی‌دانید، اول نوشته زیر را بخوانید

معرفی ۱۰ مدل ارزان قیمت در بازار برای همه

بهترین چمدان دستی ارزان زیر ۱ میلیون: چمدان سه عددی مدل تاپ یورو مدل ۰۱A

خرید اینترنتی چمدان مسافرتی ارزان

چمدان تاپ یورو دارای انعطاف پذیر، پارچه، پلاستیکی، مواد مصنوعی می‌باشد. باتوجه به رنج قیمت و کیفیت مناسب آن، از ارزش خرید بالایی نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار برخوردار است. از نقاط قوت آن میتوان به قابلیت افزایش فضا، قفل سری TSA اشاره کرد.

برای خرید اینترنتی چمدان مسافرتی ارزان از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:


بهترین چمدان شیک و ارزان: چمدان گابل مدل Shibuya سایز کوچک

چمدان گابل از جنس بدنه سخت ومقاوم در برابر ضربه ساخته شده است. داری ۴ چرخ با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای با جنس پلاستیک فشرده است. همچنین از قابلیت قفل TSA برخوردار می‌باشد و برای سفرهای تفریحی کوتاه و کاری بسیار مناسب است.

برای تهیه چمدان گابل مدل Shibuya سایز کوچک از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:

بخوانید: راهنمای نهایی ابعاد استاندارد چمدان مسافرتی در ایرلاین‌های داخلی و بین‌المللی

مناسبترین چمدان مسافرتی ساخت ایران: مجموعه سه عددی چمدان تاپ یورو مدل ۳-۵۲۲

بهترین چمدان مسافرتی ساخت ایران از برند شهر چرم

مجموعه سه عددی چمدان تاپ یورو جزو بهترین مارک چمدان مسافرتی ایرانی می‌باشد که در کارخانه شهر چرم تولید می‌شوند. جنس بدنه این ست از برزنت مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است. داری تعداد ۴ چرخ ژله ای بسیار روان است. همچنین دارای زیپ با قابلیت الصاق قفل و دارای یک دسته تلسکوپی با قابلیت تغییر سایز و دو دسته مناسب حمل با دست می‌باشد.

برای تهیه مجموعه سه عددی چمدان تاپ یورو مدل ۳-۵۲۲ از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:


مدل با بدنه سخت: چمدان اسکای برد کد B008 سایز متوسط

بهترین مارک چمدان مسافرتی ایرانی

این مدل چمدان با بدنه پلی کربنات بسیار مقاوم ساخته شده است. قفل رمزی و دسته سبک و همچنین چرخ های ۳۶۰ درجه خصوصیات اصلی این محصول به شمار میرود. این چمدان جزو سبک ترین چمدان هاست و سایز بزرگ ۳.۸ ،سایز متوسط ۳.۵ و سایز کوچک ۳.۲ کیلوگرم وزن دارد.

برای تهیه چمدان اسکای برد کد B008 سایز متوسط از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:

بخوانید: بهترین جنس چمدان چیست؟ ABS، پلی کربنات، تیتانیوم، نایلون

مناسب از لحاظ رنگ‌بندی: چمدان مدل Smile12 سایز متوسط

چمدان Smile12 با طرح و رنگ‌هایی متنوع، سفری راحت را برای شما فراهم می‌کند،جنس بدنه‌ی پلی‌کربنات باعث سخت‌شدن رویه‌ی چمدان شده و از شکنندگی یا پاره‌شدن آن در حین جابه‌جایی جلوگیری خواهد کرد. از نقاط قوت آن میتوان به داشتن محفظه‌ی لباس و لباس زیر و قفل سری TSA اشاره کرد.

برای تهیه چمدان مدل Smile12 سایز متوسط از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:


بهترین چمدان اسپرت ارزان: چمدان فیورینسی کد ۹۲۳ سایز کوچک

چمدان فیورینسی محصول کشور ترکیه است و دارای جنس بدنه انعطاف پذیر و پارچه ضد آب و قابل شستشو از جنس برزنت می‌باشد. باتوجه به رنج قیمت و کیفیت مناسب آن، از ارزش خرید بالایی نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار برخوردار است. از نقاط قوت آن میتوان به دسته تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع، زیپ با قابلیت الصاق قفل، محفظه لباس زیر و کیفیت مطلوب اشاره کرد.

برای تهیه چمدان فیورینسی کد ۹۲۳ سایز کوچک از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:


مناسبترین چمدان سبک وزن: مجموعه دو عددی چمدان مدل H03

این ست چمدان با بدنه انعطاف پذیر، پارچه‌ای ساخته شده است. چرخ‌های ژله ای و زیپ افزایش حجم خصوصیات اصلی این محصول به شمار میرود.این چمدان جزو سبک ترین چمدان هاست و سایز بزرگ ۳.۸ ،سایز متوسط ۳.۵ و سایز کوچک ۳.۲ کیلوگرم وزن دارد.

برای تهیه مجموعه دو عددی چمدان مدل H03 از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:


مناسبترین ست ۲ تکه: مجموعه دو عددی چمدان پرادا مدل ۰۱

مجموعه دو عددی چمدان پرادا مدل ۰۱ شامل دو عدد چمدان چرخ‌دار در ابعاد ۶۵ × ۴۵ × ۳۵ و ۵۷ × ۳۸ × ۲۵ سانتی‌متر می‌شود. جنس بدنه چمدان‌ها از برزنت ضدآب بوده که بسیار مقاوم است و زیپ‌هایی روان با قابلیت وصل کردن قفل دارند. قسمت بالای این محصول یک دسته معمولی و یک دسته تلسکوپی قابل تنظیم وجود دارد و یک دسته هم در کنار آن‌ها برای حمل آسان تعبیه شده است. چرخ‌های ژله ای ضدسایش این مدل حمل و نقل آن را آسان می‌کند. اگر اگر به مسافرت رفتید و خرید زیادی داشتید اصلا نگران کمبود جا نباشید، چرا که زیپ افزایش حجم، فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای تهیه مجموعه دو عددی چمدان پرادا مدل ۰۱ از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:


ارزان‌ترین چمدان در بازار: چمدان مدل لاک پشتی مدل ۱۱۱

چمدان مدل لاک پشتی از پارچه برزنتی ساخته شده است. دارای ۲ چرخ پلاستیکی می‌باشد و اگر به قیمت‌ارزان برایتان ملاک است می‌تواند نیازتان را برطرف کند.

برای تهیه چمدان مدل لاک پشتی مدل ۱۱۱ از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا