بهترین مارک های کیسه خواب

بهترین مارک کیسه خواب

برای آنکه بتوانید از بهترین برندها خرید کنید، باید از افراد خبره در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید. به طور مثال برای خرید بهترین مارک کیسه خواب باید از تجربه کوهنوردان و افرادی که زیاد سفر می‌کنند، بهره بگیرید.

در این مقاله برندهایی را معرفی کردیم که هر کدام با ویژگی‌های خاص خود، بهترین مارک کیسه خواب به حساب می‌آیند. برای آشنایی بیشتر با این برندها به مطالعه ادامه مقاله مشغول شوید.

در این باره بخوانید:

معرفی انواع کیسه خواب

معرفی انواعی از مدل‌های بهترین مارک کیسه خواب

دیوتر؛ برند درجه یک آلمانی

برند دیوتر در زمینه لوازم و تجهیزات سفر و کوهنوردی از نظر کیفیت حرف اول را می‌زند. این برند توسط شخصی به نام دیوتر ابداع شد و فعالیت خود را از سال ۱۸۹۸ آغاز کرد. تولیدات برند دیوتر در ابتدا تنها در زمینه کیف و کیسه بود. بعد از مدتی این برند، تولیدات خود را به کوله‌پشتی، چادر و … گسترش داد تا بتواند ارتش آلمان را در جنگ جهانی یاری دهد.

بهترین مارک کیسه خواب

برای خرید یک محصول باکیفیت از برند دیوتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ماموت صادرکننده بهترین مارک کیسه خواب به ۵ قاره دنیا

از خرید محصولات ماموت با توجه به کیفیتی که دارد، هرگز پشیمان نمی‌شوید. این برند متعلق به کشور سوییس است و کالاهای آن در ۲۰ کشور دنیا تولید و به ۵ قاره صادر می‌شود.

اولین محصول تولیدی برند ماموت، طناب بوده‌است اما در حال حاضر محصولات متنوعی هم‌چون: کفش، پوشاک و تجهیزات فنی کوهنوردی، سنگنوردی، طبیعت‌گردی و اسکی را تولید می‌کند.

میلت

آقای میلت و همسرش (بنیانگذاران برند میلت) در سال ۱۹۲۱، در یک کارگاه کوچک کار خود را شروع کردند. با گذشت زمان فعالیت آنها رفته رفته گسترش پیدا کرد تا جایی که امروز جز بزرگترین تولید‌کننده‌های لوازم و پوشاک کوهنوردی هستند.

بهترین مارک کیسه خواب

ویدئوی زیر ۱۰ مدل از معروف‌ترین محصولات برند میلت را در سال ۲۰۱۷ معرفی می‌کند.

نیچرهایک

نیچرهایک برندی‌ست که اگر یکبار از محصولاتش استفاده کنید، مشتری پر و پا قرص آن می‌شوید. تمامی محصولات این برند پس از آزمایشات و بررسی‌های پیشرفته تولید می‌شوند. جالب است بدانید این آزمایشات توسط افرادی که در طبیعت‌گردی باتجربه هستند، انجام می‌شود.

برای خرید یکی از محصولات درجه یک از برند نیچرهایک، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سی تو سامیت بهترین مارک کیسه خواب از نظر متخصصان

از سال ۱۹۹۰ جمعی از دانشمندان، مخترعان و مهندسین در زمینه ورزش، برند سی تو سامیت را در استرالیا تایید و ابداع کردند.

صاحبان این برند با تولید و توزیع تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ تمام تلاش خود را می‌کنند تا به طور کامل تامین‌کننده نیاز ورزشکاران باشند.

بهترین مارک کیسه خواب

ویژگی‌های بهترین کیسه خواب زمستانی

اگر اهل رفتن به کوه و سفر در فصل زمستان هستید، برای در امان ماندن از سرما، باید بهترین کیسه خواب زمستانی را همراه خود داشته‌باشید. بهترین کیسه خواب زمستانی باید ویژگی‌های زیر را داشته‌باشد.

  • در دما‌های پایین یعنی زیر صفر درجه، بدن شما را گرم نگه دارد.
  • در برابر ورود آب غیر قابل نفوذ باشد.
  • عایق آن از جنس پر باشد.
بهترین کیسه خواب زمستانی

برای خرید این محصول با عایق پر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا