راهنمای گام به گام مراحل اجاره ماشین

مراحل اجاره ماشین در تهران و شهرستان‌ها

مراحل اجاره ماشین در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار کلیه خدمات مرتبط با اجاره ماشین، اجاره ون و اجاره خودرو بدون راننده را با بهترین قیمت ارائه می‌نماید. جهت اطلاع از مراحل اجاره ماشین ضمن مطالعه این مطلب می‌توانید با واحد پشتیبانی ایرنت کار تماس گرفته و از تمامی شرایط و مراحل اجاره ماشین مطلع گردید.


راهنمای گام به گام  مراحل اجاره ماشین


مجموعه ایرنت کار برای سهولت دسترسی شما عزیزان به تمامی مطالب مورد نیاز جهت کرایه انواع خودرو، مراحل اجاره خودرو را در این نوشته گرد آورده است. با دنبال کردن قدم به قدم این راهنما، به راحتی خودروی مورد علاقه تان را در زمان تعیین شده، در بهترین شرایط و مناسب‌ترین قیمت تحویل بگیرید.


گام اول:‌ انتخاب خودرو


در وهله اول با مراجعه به صفحه معرفی خودروهای موجود در ایرنت کار و مقایسه لیست قیمت، بر اساس هدف خود از اجاره خودرو از بین خودروهای پیشنهادی، مناسب‌ترین را انتخاب می‌کنید. طبیعتا خودرویی که برای مراسم شب غروسی مناسب است برای سفر طبیعت‌گردی مناسب نخواهد بود. لذا در انتخاب نوع خودرو بهتر است مواردی همچون نوع استفاده و  مدت زمان استفاده از خودرو را در نظر بگیرید.

پیشنهاد ویژه برای اهداف و مقاصد مختلف:

  • سفر به طبیعت و مناطق گردشگری: خودروهای شاسی بلند مانند هامر و یا آفرود
  • مراسم عروسی و جشن: ماشین‌های لوکس نظیر لامیبورگینی، پورشه، لیموزین و یا مدل‌های کلاسیک و قدیمی
  • سفر ارزان بین شهری و یا دورن شهری: خودروهای ارزان قیمت مانند پژو و یا سمند
  • ملاقات‌ها و جلسات مهم کاری: مدل‌های مختلف لکسوس، بی ام و، هیوندا و تویوتا
  • سفرهای دسته جمعی: انواع ون


گام دوم: آماده کردن مدارک مورد نیاز


در دومین گام از مراحل اجاره ماشین ، ضمن مطالعه دقیق فرم نمونه قرارداد و شرایط قانونی اجاره خودرو، مدارک مشخص شده را آماده نمایید. مدارک اعلام شده به طور عام برای اجاره انواع خودرو مورد نیاز هستند اما برای عزیزانی که در تهیه برخی از این مدارک از جمله اسناد ضمانت مشکل دارند ما راهکارهای جایگزین هم داریم. کافیست طی تماس با واحد پشتیبانی در این خصوص با کارشناسان گفتگو و درباره مدارک ضمانت جایگزین سوال نمایید.

شما دوست عزیز حتما به لزوم ارائه ضمانت نامه معتبر و مناسب واقف هستید. اما نگران نباشید ما در ایرنت کار نسبت به مدارک لازم انعطاف پذیر هستیم و با درک شرایط شما همواره بهترین راهکار را ارائه می‌کنیم.

⇓ برای آشنایی با موارد قانونی اجاره خودرو و نمونه قرارداد روی لینک زیر کلیک کنید ⇓


گام سوم : تماس با شرکت و ثبت سفارش


در سومین مرحله از مراحل اجاره ماشین می‌توانید با شماره های اعلام شده ایرنت کار تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. در این مرحله لازم است مبلغ ودیعه را واریز نموده و زمان و مکان تحویل گرفتن خودرو را هماهنگ فرمائید. مبلغ اجاره خودرو بر اساس انتخاب مدت زمان قرارداد محاسبه شده و در هنگام عقد قرارداد از شما دریافت خواهد شد.

یکی از مزایای اجاره خودرو از ایرنت کار این است که شما در محل کار یا حتی هتل خود می‌توانید خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرید. هدف ما ارائه بهترین خدمات به آسان‌ترین شیوه ممکن است تا موجب رضایت شما مشتریان گرامی باشد.


گام چهارم: تحویل مدارک و گرفتن سوییچ خودرو در محل مورد نظر


در این مرحله مدارک مورد توافق از شما دریافت شده و با امضای قرارداد خودروی انتخابی‌تان تحویل داده خواهد شد. لازم به توضیح است که خودروی تحویلی علاوه بر داشتن بیمه حداقل تا پایان زمان قرارداد، از نظر فنی سرویس شده و پس از کارواش تحویل شما می گردد.

می‌توانید باک بنزین را در هر شرایطی که مایل هستید، دریافت کنید. تنها نکته مهم این است که می‌بایست باک بنزین را در همان شرایطی که دریافت کرده اید، تحویل بدهید. جهت اطمینان می‌توانید در زمان عقد قرارداد با مسئولین مربوطه هماهنگ کرده و به توافق برسید.


گام پنجم : تحویل خودرو به ایرنت کار و عودت وجه و اسناد ضمانت


طبق مفاد قرارداد، پس از اتمام مدت قرارداد شما می‌توانید با هماهنگی قبلی، خودرو را تحویل یکی از نمایندگی‌های شرکت در تهران و یا حتی در سایر شهرها دهید و مبلغ ودیعه را در کوتاهترین زمان ممکن بازپس بگیرید.


گام ششم : ثبت نام شما در باشگاه مشتریان ایرنت کار


پایان قرارداد اجاره خودرو، نقطه پایان ارتباط نیست چرا که ما معتقدیم شما به جمع دوستان ما اضافه شده‌اید و مجددا با یکدیگر دیدار خواهیم داشت. بنابراین اطلاعات شما در باشگاه مشتریان ایرنت کار ثبت خواهد شد تا در قراردادهای بعدی به صورت پلکانی از درصد تخفیف‌های ویژه دوستان برخوردار گردید.

 منتظر دیدار دوباره‌تان هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا