سفری به یاد ماندنی با سامانه اجاره خودرو ایرنت کار

کرایه ماشین برای مسافرت

با کرایه ماشین برای مسافرت، سفر خود را به خاطره‌ای به یاد ماندنی تبدیل کنید. کافیست از طریق مؤسسات اجاره خودرو، یکی از خدمات اجاره ماشین لوکس و تشریفاتی، اجاره خودرو بدون راننده و همراه با راننده، کرایه خودرو ارزان قیمت و کرایه ون دربستی را انتخاب نمایید.


اجاره ماشین برای سفر


یکی از مهمترین موارد در برنامه‌ریزی برای مسافرت، انتخاب وسیله‌ی نقلیه‌ای است که قصد سفر با آن را داریم. گزینه‌های پیش رو نیز عبارتند از قطار، هواپیما، کشتی، اتوبوس و خودروی شخصی. همانطور که می‌دانید هر یک از این وسایل نقلیه دارای معایب و مزیت‌هایی هستند. با توجه به اینکه تخصص ما خدمات کرایه خودرو می‌باشد، در متن قصد داریم که به بررسی مزایا و معایب اجاره ماشین بپردازیم. ضمن اینکه معتقد هستیم کرایه کردن ماشین از مؤسسات معتبر، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای مسافرت است.


ایرنت کار سامانه اجاره خودرو در ایران


بنز  هیوندا  تویوتا  بی ام و  پورشه  کیا

⇓برای مشاهده لیست قیمت و مدل‌ها کلیک کنید⇓


مزایای کرایه خودرو برای سفر چیست؟


کرایه خودرو برای سفر یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای مسافرت است که پیشنهاد می‌کنیم به طور جدی در مورد آن فکر کنید. در ادامه مطلب برخی از مزایا و معایب اصلی کرایه ماشین برای مسافرت را ذکر کرده‌ایم که خواندن آن می‌تواند انتخاب را برای شما راحت‌تر کند.

– انتخاب خودروی دلخواه و مورد علاقه

در گذشته تنها راه داشتن خودوری مورد علاقه‌مان، پرداخت هزینه‌ی بسیار زیاد و خریداری آن بود. به ویژه خودروهای خارجی که که مالیات‌‌های سنگینی دارند. کافیست مدل خودروی مورد علاقه ی خود را از این لیست ( + ) تعیین نموده و تعداد سرنشینان و بودجه‌ای که مد نظر گرفته‌اید را تعیین کنید و سپس در کمترین زمان ممکن خودرو را دریافت نمایید.

– بیمه کامل بدنه همراه با بیمه شخص ثالث

خودروهای موجود در سامانه ایرنت کار، دارای بیمه کامل بدنه و شخص ثالث می‌باشند. خودروهایی که مشمول بیمه هستند، می‌توانند خیال شما را برای سفری امن آسوده کنند. ضمن اینکه تمامی خودروهای این مجموعه از نظر فنی دارای سطح کیفیت بسیار بالایی می‌باشند.

– تست و سرویس خودرو قبل از تحویل به مشتری

مجموعه ایرنت کار به خوبی از اهمیت کار حرفه‌ای و ارائه خدمات شایسته آگاه است. رعایت این موارد در عین حال که اخلاقی است،  از ستون‌های اصلی هر کسب و کاری نیز می‌باشد. در همین راستاست که تیم ما نهایت تلاش خود را جهت ارائه خدمات درخور و شایسته‌ی شما را می‌کند که یکی از این موارد تست و سرویس خودرو قبل از تحویل آن به مشتریان گرامی‌ست.

– شرایط انعطاف پذیر و آسان جهت مدارک مورد نیاز

کلیه مؤسسات کرایه خودرو به مدارک معتبری نیاز دارند تا ضامن تحویل خودرو به فرد متقاضی باشد. همانگونه که در متن بالا اشاره کردیم، تیم ما در راستای رضایتمندی شما، نهایت سعی خود را انجام می‌دهد. به همین دلیل در مورد دریافت مدارک مورد نیاز، تا حد امکان انعطاف پذیری به خرج داده است. کافیست با همکاران ما تماس حاصل نمایید و راهنمایی‌های لازم را از تیم ما دریافت نمایید.

– هزینه مقرون به صرفه برای سفر کردن

متأسفانه در ایام تعطیلات که افراد بسیاری قصد سفر دارند، قیمت وسایل نقلیه از جمله بلیط هواپیما و قطار به طرز سرسام‌آوری بالا می‌رود. علاوه براینکه در اکثر موارد کیفیت خدمات نیز به شدت کاهش می‌یابد. خوشبختانه چنین اتفاقاتی در مورد اجاره ماشین برای سفر و همچنین اجاره ماشین بدون راننده برای سفر رخ نمی‌دهد. با توجه به اینکه قیمت اجاره ماشین برای مسافرت بسیار مقرون به صرفه است، شما می‌توانید با دریافت خدمات کرایه ماشین برای سفر، به مسافرتی مجلل و در عین حال ارزان بروید. البته لازم به ذکر است که به تقاضای اجاره ماشین برای سفر در ایام عید و تعطیلات، بسیار زیاد است و بهتر است حداقل یک یا دو هفته زودتر به منظور کرایه خودرو برای سفر اقدام نمایید.

[su_spacer size=”10″]

۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image

با کرایه ون برای مسافرت،‌ سفر خود را به یاد ماندنی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا