اجاره ماشین گذر موقت در تهران

اجاره ماشین گذر موقت در تهران و شهرستان‌ها

اجاره ماشین گذر موقت در تهران : سامانه ایرنت کار یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات اجاره خودرو از جمله اجاره خودرو گذر موقت در تهران و شهرستان‌هاست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجاره خودرولوکس ، شرایط قرارداد کرایه ماشین گذر موقت در تهران، بیمه و همچنین قیمت اجاره خودرو گذر موقت با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید با مطالعه مطلب زیر، تمامی اطلاعات دقیق اجاره خودرو بدون راننده به ویژه اجاره خودرو گذر موقت را کسب نمایید.


اجاره ماشین گذر موقت در تهران


اجاره خودرو گذر موقت یکی از راه‌های پیش روی علاقمندان به رانندگی با خودروهای خارجی گران قیمت و خاص است که توسط ایرنت کار برای شما مهیا شده است. اگر شما هم در رویای رانندگی با خودروهای کمیاب و گران قیمت آمریکایی هستید و قصد خرید این خودروها را ندارید، می‌توانید با استفاده از سامانه ایرنت کار اقدام به سفارش خودرو گذرموقت مورد علاقه خود کنید و نهایت لذت و استفاده را ببرید.

برای کسب اطلاعات دقیق و به روز از شرایط کرایه ماشین گذر موقت در تهران با توجه به قوانین و مقررات واردات خودرو، با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. علاوه بر این، برای آگاهی از شرایط کلی اجاره تمامی خودروهای ایرنت کار به لینک زیر مراجعه فرمایید.


برای اجاره خودرو گذر موقت چکار کنیم؟


برای اجاره ماشین گذر موقت مورد علاقه‌تان کافیست با همکاران ما با بخش پشتیبانی ایرنت کار تماس بگیرید و درخواست اجاره ماشین گذر موقت نمایید. پس از ثبت سفارش و ارائه تضامین مورد نیاز، شرکت ایرنت کار نسبت به آماده سازی مدارک تردد اتومبیل سفارشی شما اقدام خواهد نمود.

در خصوص مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین گذر موقت اطلاعات کامل‌تر و دقیق‌تر را با یک تماس بدست آورید. پشتیبانی سامانه ایرنت کار بصورت 24 ساعته پاسخ گوی سؤالات شما خواهد بود.


محبوب ترین خودروها برای اجاره ماشین گذر موقت


عاشقان خودرو به راحتی می‌توانند حدس بزنند که بیشترین و محبوب‌ترین خودروهای گذر موقتی ، خودروهای آمریکایی هستند. سرعت، قدرت و زیبایی ظاهری در کنار قیمت مناسب این خودروها، آنها را به محبوب‌ترین خودروها برای اجاره ماشین گذر موقت تبدیل کرده است. همچنین وجود تعداد زیادی از انواع خودروهای گذرموقت کارکرده در کشورهای حاشیه خلیج فارس، یکی از عوامل تأثیرگذار بر واردات این خودروهاست.

در لیست ارزان‌ترین خوروهای گذر موقت آمریکایی، به ترتیب فورد موستانگ و دوج چارجر قرار می‌گیرند و سپس هامر، شورولت کامارو، کرایسلر 300 و کوروت هستند که جایگاه‌های اول ارزان‌ترین خودروهای گذر موقت را به خود اختصاص می‌دهند. این خودروها به دلیل ارزان بودن،‌ خودروهای انتخابی مشتریان ما برای اجاره ماشین گذر موقت می‌باشند.


نمونه قرارداد اجاره ماشین گذر موقت


پیش از اقدام به اجاره خودرو گذر موقت لازم است در خصوص موارد قانونی و حقوقی اجاره خودرو گذر موقت در تهران و سایر شهرها اطلاعات کافی را کسب نمایید. در این راستا همکاران ما در مجموعه ایرنت کار، یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره ماشین گذر موقت را تهیه کرده و فایل PDF آن را برای دانلود قرار داده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کرده و با دقت این نمونه قرارداد خودرو استیجاری را مطالعه نمایید.

با توجه به اینکه شرایط اجاره ماشین گذر موقت تا حدی متفاوت از سایر خودروهاست، لطفا برای کسب اطلاعات تکمیلی حتما با ما تماس حاصل فرمایید.


شرایط بیمه خودرو گذر موقت در تهران


کلیه خودروهای مجموعه ایرنت کار تحت پوشش بیمه کامل خودرو هستند. در خصوص اجاره خودرو گذر موقت در تهران ، بیمه خودرو حداقل تا پایان مدت قرارداد رسمی خودرو تمدید شده است. لذا در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده جانی و مالی در طول مدت کرایه ماشین گذر موقت در تهران با توجه به توافق طرفین برای نوع بیمه، خسارات و صدمات وارده مطابق با قوانین جاری بیمه‌ها محاسبه می‌گردد.

استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه وابسته به رعایت کلیه مقررات راهنمایی و رانندگی ایران از جمله داشتن گواهینامه معتبر رانندگی برای فرد متقاضی می‌باشد. با توجه به قانون واردات خودرو، رانندگی با خودروی دارای پلاک گذر موقت صرفاً بر عهده فردی که با ایرنت کار قرارداد بسته می‌باشد. رانندگی با این خودروها توسط اشخاص دیگر خلاف مقررات کشور می‌باشد.


شیوه تعیین قیمت اجاره خودرو گذر موقت


برای اجاره خودرو گذر موقت در تهران می‌توانید به هر دو صورت با راننده و یا بدون راننده اقدام به اجاره ماشین گذر موقت نمائید. قیمت اجاره خودرو گذر موقت تابع مواردی مانند مدت اجاره، مدل خودرو و زمان اجاره خودرو در فصول مختلف می‌باشد. کرایه خودرو گذر موقت در تهران معمولاً به مدت سه ماه و در صورت نیاز تا شش ماه قابل تمدید می‌باشد.


مزایای  اجاره خودرو گذر موقت در ایرنت کار


– خودرو به  سفارش ، درخواست و سلیقه‌ی شما وارد کشور می‌شود.

– با یک تماس می‌توانید استعلام قیمت خودروهای مورد نظر خود را بگیرید.

– زمان تحویل خودرو به ساکنان استان‌های تهران و البرز نهایتاً 10 روز کاری خواهد بود.

– مدت زمان استفاده از خودروهای گذر موقت تا 9 ماه قابل تمدید است.

جهت اطلاع از شرایط اجاره ماشین گذر موقت و قیمت اجاره خودرو گذر موقت با پشتیبانی ایرنت کار تماس بگیرید و تمام سؤالات خود را بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا