آژانس کرایه ماشین سنتی؟ یا خدمات مدرن و آنلاین ایرنت کار؟

اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها

آژانس کرایه ماشین در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با آژانس کرایه خودرو نظیر اجاره ماشین ، کرایه ون و اجاره خودرو بدون راننده می‌باشد. تنها با یک تماس، از تیم پشتیبانی بزرگترین آژانس اتومبیل کرایه تهران و شهرستان‌ها ، کلیه اطلاعات در خصوص کرایه انواع خودرو و قیمت‌های آن را دریافت نمایید. ایرنت کار فراتر از یک آژانس اجاره ماشین می‌باشد. کافیست یکبار مشتری ما باشید.

مطلب مرتبط: وسایل مورد نیاز پیک نیک


آیا به خودرویی نیاز دارید که در اختیارتان باشد؟


آیا برای شما هم پیش آمده است که منتظر دریافت خودروی ثبت نام شده خود باشید یا خودرو خود را جهت تعمیر به تعمیرگاه سپرده باشید و به هر دلیلی نیاز به خودرو داشته باشید؟ دراین مواقع چه می‌کنید؟ بعضی از افراد در چنین مواقعی به دوست یا فامیل مراجعه کرده و خودروی آنها را قرض می‌گیرند اما خیلی از مردم به علت عزت نفسی که دارند و یا به دلیل عدم تمایل به پذیرفتن مسئولیت نگهداری از اموال دیگران، ترجیح می‌دهند از خدمات آژانس های کرایه خودرو استفاده کنند.

شرکت‌های آژانس اجاره خودرو به صورت سنتی و با تعداد خودروی محدود خدمات خود را ارائه می‌نمایند. اما امروزه در عصر فراگیری اینترنت وجود سامانه‌ای همچون ایرنت کار فرآیند اجاره خودرو را بسیار راحت کرده است. در این سامانه شما می‌توانید علاوه بر مقایسه قیمت انواع خودرو، اطلاعات مورد نظر خود درباره تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز و همچنین موارد قانونی و حقوقی اجاره خودرو را در کوتاهترین زمان ممکن کسب نمایید.


خودرو بخریم یا اجاره کنیم؟ مسئله این است


بسیاری از افراد که با سرمایه خود فعالیت اقتصادی می‌کنند معمولاً پولشان را برای خرید خودرو آن هم خودروهای لوکس و گران قیمت هزینه نمی‌کنند. چرا که معتقدند هزینه‌های نگهداری خودرو و افت قیمت سالانه ماشین باعث ضرر و زیان آنها می‌شود. از این رو برای استفاده در شرایط خاص مانند تشریفات استقبال از میهمانان خارجی خود یا رفت و آمد به جلسات کاری مهم، یا برای مراسم ازدواج و یا سفرهای داخلی تفریحی یا شغلی خود که نیاز به خودروی لوکس با ایمنی بالا هستند، مقرون به صرفه‌ترین راه را انتخاب می‌کنند و با کرایه خودرو علاوه بر پاسخ به نیاز خود برای داشتن خودروهای مناسب موقعیت، در بلندمدت در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنند.

امروزه با گسترده شدن خدمات اینترنتی در تمامی حوزه‌ها، کسب و کارهای سنتی تحت عنوان آژانس ماشین کرایه ، رفته رفته جای خود را به سامانه‌های اینترنتی مدرن داده اند که با بهره‌مندی از علم، خدمات بهتر و بیشتری را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

مطلب مرتبط : وسایل مورد نیاز تور کویر

آژانس اجاره خودرو در گذر زمان


در سال 1916 وقتی جو ساندرس آمریکایی برای اولین بار خودروی خود را به یک تاجر به قیمت 10 سنت اجاره داد و خیلی زود 21 شعبه آژانس اجاره ماشین در ایالت‌های مختلف راه‌اندازی کرد، نمی‌دانست روزی فرا می‌رسد که  برای اجاره انواع خودرو، دیگر نیازی به مراجعه به آژانس اجاره ماشین نیست و کسب و کار ابداعی‌اش تحت تأثیر اینترنت قرار خواهد گرفت و کرایه انواع خودرو به صورت آنلاین به سهولت انجام‌پذیر خواهد بود.


مزایای اجاره خودرو از ایرنت کار به جای آژانس اتومبیل کرایه


بدون مراجعه حضوری می توانید نسبت به انتخاب خودروی مورد علاقه اقدام کنید.

تنوع زیاد خودرو‌های معرفی شده در ایرنت کار امکان مقایسه آپشن‌های هر خودرو را برای شما فراهم کرده‌ است.

تمامی شرایط و نحوه اجاره خودرو را قبل از عقد قرارداد می‌توانید مطالعه کنید.

محدودیت جغرافیایی وجود ندارد و در هر نقطه از کشور می‌توانید از خدمات ایرنت کار استفاده کنید.

اگر به دلیل مشغله کاری امکان مراجعه به شرکت برای عقد قرارداد را ندارید، می‌توانید هماهنگ فرمایید تا همکاران ما  به محل کار شما مراجعه می‌کنند.

امکان تحویل خودرو در هتل یا محل کار شماوجود دارد و نیازی نیست مانند آژانس های کرایه خودرو برای تحویل گرفتن ماشین حتما مراجعه حضوری داشته باشید.

مطلب مرتبط: تجربه یک سفر لذت‌بخش همراه با انواعی از دوش مسافرتی

⇓ برای آشنایی با موارد قانونی اجاره خودرو و نمونه قرارداد روی لینک زیر کلیک کنید ⇓

برای اجاره کردن خودرو، هم در آژانس کرایه اتومبیل و هم در سامانه های اجاره خودرو همچون ایرنت کار، افراد متقاضی می‌بایست دارای شرایط لازم باشند و مدارکی را تحویل شرکت‌های اجاره دهنده خودرو بدهند.

لیست مدارک مورد نیاز جهت اجاره خودرو بدون راننده در تهران :

– کارت شناسایی معتبر

– گواهینامه رانندگی متقاضی

– یک فقره سفته و یا چک به مبلغ خودرو درخواستی

– گواهی معتبر اشتغال به کار کارمندان

– جواز کسب معتبر برای صاحبین مشاغل آزاد

– چک کارمندی برای کارمندان دولتی

– ویزا و یا بلیط بازگشت برای مسافرین و یا توریست‌ها

نکته مهم در مورد سفته یا فقره چک: در صورتیکه بخواهید خودروی مورد نظرتان را همراه با راننده کرایه کنید، دیگر نیازی به ارائه چک و یا سفته از طرف فرد اجاره کننده نمی‌باشد.

توجه: اجاره اتومبيل بدون راننده در تهران برای کلیه شرکت‌ها و مؤسسات، ادارات دولتی و غیر دولتی که قصد کرایه خودرو در تهران را دارند و به جای آژانس اتومبیل کرایه به سایت ایرنت کار مراجعه می‌نمایند، مشمول تخفیفات ویژه می‌باشد.

نکته مهم: چنانچه فراهم کردن مدارک بالا برای اجاره خودرو بدون راننده در تهران برایتان دشوار است، می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت تماس بگیرید. کافیست شرایط خود را برای همکاران ما بازگو نمایید تا در صورت امکان، خودروی مورد نظر خود را با جایگزینی روش‌های دیگر، اجاره کنید. به طور مثال افرادی که مدارک معتبر از محیط کار خود نداشته باشند، می‌تواند سند مالکیت خودروی دیگری که تا ۵۰ میلیون تومان ارزش داشته باشد را جایگزین آن نمایند.

ایرنت کار کلیه خدمات زیر را با مزایای یک کسب و کار اینترنتی در نواحی زیر پوشش می‌دهد:

– آژانس اتومبیل کرایه یوسف آباد

– آژانس اتومبیل کرایه سعادت آباد

– آژانس اتومبیل کرایه جردن

– آژانس اتومبیل کرایه تجریش

– آژانس اتومبیل کرایه ظفر

– آژانس اتومبیل کرایه ستارخان


ایرنت کار فراتر از یک آژانس کرایه اتومبیل بدون راننده و یا آژآنس اتومبیل کرایه تهران و یا آژانس کرایه اتومبیل بدون راننده می‌باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا