اجاره تویوتا لندکروز در تهران – کرایه تویوتا لندکروز در تهران

اجاره لندکروز در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره لندکروز در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو در تهران از جمله اجاره لندکروز در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌ترین قیمت اجاره تویوتا لندکروز در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب اجاره خودرو لندکروز در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت کرایه لندکروز در تهران ، نحوه اجاره تویوتا لندکروز در تهران و شرایط اجاره لندکروز در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

مدل خودرو: لندکروز شش سیلندر (GXR)
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: 900.000 تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه هفتگی: 5.900.000 تومان (تخفیف دارد)
قیمت ترانسفر فرودگاهی: 300.000 تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 6 سیلندر 24 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 3956
حداکثر توان موتور: 240 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 200
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 9.2
حداكثر گشتاور: 376 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره لندکروز آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره لندکروز


برای اجاره ماشین آفرود از جمله اجاره لندکروز در تهران و سایر شهرها بایستی قرارداد مشخص و واضحی را پیش از تحویل گرفتن خودرو، مطالعه و امضا کنید. البته شرایط درج شده در قرارداد اجاره لندکروز می‌تواند با توافق طرفین متغییر باشد، اما به طور عمومی متقاضی بایستی مدارک زیر را بهمراه داشته باشد:

– کارت شناسایی معتبر
– یک فقره چک یا سفته به مبلغ اتومبیل

و همچنین یکی از موارد زیر:

سند ملکی به نام متقاضی خودرو
– 7 تا 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو لحاظ می‌شود)
– توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن

توجه: کرایه لندکروز بدون راننده و با راننده دارای شرایط و قیمت متفاوتی می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود در خصوص اجاره لندکروز در تهران و همچنین اجاره لندکروز بدون راننده با شماره تلفن‌های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید. در صورت عدم پاسخگویی همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

در خصوص کرایه تویوتا لندکروز در تهران بایستی به این نکته اشاره کرد که بیمه ماشین حتما و بدون هیچ شکی باید پیش از عقد قرارداد رسمی برای کرایه تویوتا لندکروز حداقل تا پایان قرارداد تمدید باشد.
لذا در مواقع بروز حادثه‌هایی پیش بینی نشده‌ی جانی و مالی در زمان مدت کرایه تویوتا لندکروز موارد مربوط به خسارات و صدمه های پیش بینی نشده و احتمالی مطابق با قوانین محاسبه می‌شود.
علاوه بر این موضوع به طور کامل واضح است که استفاده از بیمه اتومبیل در شرایط بروز حادثه برای خودرو تویوتا لندکروز اجاره ‌ای وابسته به رعایت موارد واضح از جمله داشتن گواهینامه راننده اجاره کننده و همچنین طابعیت از قوانین و ضوابط کلی راهنمایی و رانندگی است.

قیمت اجاره خودرو تویوتا در تهران و شهرستان‌ها: در ابتدا لازم به ذکر است که برای اطلاع از تخفیفات قیمت اجاره تویوتا لندکروز در تهران و شهرستان‌ها کافیست با همکاران ما تماس حاصل کنید و از جزئیات شرایط اجاره لندکروز و تحویل آن مطلع شوید.

همچنین کرایه لندکروز در تهران و شهرستان‌ها به شکل‌های متعددی از جمله اجاره روزانه، اجاره ساعتی، هفتگی و حتی کرایه به همراه راننده صورت می پذیرد. در واقع وقتی صحبت از قیمت اجاره خودرو تویوتا یا هر نوع دیگر از این خودرو میشود، قیمت اجاره تویوتا لندکروز در تهران نیز تابعی از مدت اجاره این اتومبیل و نوع خودرو رده بالا اجاره شده است.
مثلا در صورت اجاره تویوتا لندکروز در تهران به صورت هفتگی می‌توانید از همکاران ما در هنگام قرارداد اجاره تویوتا درخواست تخفیف در قیمت تمام شده بفرمایید. علاوه بر این مطلب اجاره تویوتا لندکروز در تهران به صورت شرایط ماهانه اتومبیل یا حتی به شکل سالیانه برای سازمان‌ها و ارگان‌ها و یا حتی فردی هم می‌تواند شامل تخفیف در محاسبه قیمت‌های کلی و تمام شده به دلیل مدت اجاره شود.
به هر روی برای آگاهی از قیمت اجاره تویوتا لندکروز می‌توانید هم اکنون و یا در هر زمان دیگری با شماره تماس‌های وب سایت تماس بگیرید.

اگر به غیر از اجاره لندکروز در تهران به دنبال کرایه انواع دیگر اتومبیل در این شهر هستید توصیه می‌کنیم با همکاران ما در ایرنت کار تماس گرفته و نام خودرو و زمانی که برای کرایه کردن آن در نظر دارید را با ما در میان بگذارید.

لازم به ذکر است در ادامه این مطلب لیستی از انواع خودروهای کرایه‌ای در دسترس شما مشتری عزیز قرار گرفته است.

جهت مشاهده سایر خودروهای کرایه‌ای کلیک کنید

کافی‌ست با تیم ایرنت کار تماس گرفته و از آنها قیمت و همچنین شرایط تحویل خودرو را پس از اجاره ماشین لندکروز در تهران جویا شوید. لازم به ذکر است در تمامی ساعات کاری و در طول روز می‌توانید برای آگاهی از قیمت ها و شرایط تحویل خودرو به ویژه اجاره لندکروز در تهران ، با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس بگیرید.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که برای کرایه ماشین لندکروز در تهران بایستی مواردی را پیش از مراجعه حضوری کسب اطلاع نمایند. از جمله این موارد می‌توان به حقوق کرایه دهنده و همچنین حقوق کرایه کننده خودرو اشاره کرد.

ایرنت‌کار پس از سالها فعالیت در زمینه کرایه خودرو لندکروز در شهر تهران و با ارائه قیمت کرایه ماشین لندکروز مناسب ، مجموعه ای از نکات را گرد هم آورده و در مطلبی جداگانه برای شما مشتریان عزیز قرار داده است. کافیست جهت کسب اطلاع بر روی لینک زیر کلیک کرده و آن را مطالعه نمایید.

شرایط کامل اجاره دادن انواع خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا