بهترین مسافرت عید را با اجاره ماشین تجربه کنید

اجاره ماشین برای عید

با کرایه ماشین برای عید، سفر خود را به خاطره‌ای فراموش نشدنی تبدیل کنید. کافیست با کمک مؤسسات کرایه خودرو، یکی از خدمات کرایه خودرو تشریفاتی و لوکس، کرایه خودرو بدون راننده و همراه با راننده، کرایه خودرو ارزان قیمت و اجاره ون را انتخاب نمایید.


کرایه ماشین برای عید


بعد از روزهای پرمشغله آخر سال و ساعت‌های کاری طولانی، تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای مسافرت کردن و رفع تمام آن خستگی‌هاست. ضمن اینکه به دلیل آب و هوای خوب بهاری و همچنین طولانی بودن زمان تعطیلات، می‌توان برای سفر دلخواه خود برنامه ریزی کرد.

یکی از مهمترین مواردی که باید در مورد آن تصمیم بگیریم، وسیله‌ی نقلیه‌ای است که با آن قصد سفر داریم. گزینه‌های پیش رو هم عبارتند از هواپیما، قطار، کشتی، اتوبوس و خودروی شخصی. قطعاً هر یک از این وسایل دارای مزیت‌ها و معایبی هستند. البته در این متن ما قصد داریم که به بررسی مزایا و معایب کرایه خودرو بپردازیم زیرا تخصص ماست و معتقدیم کرایه ماشین برای عید گزینه‌ی بسیار مناسبی است.


ایرنت کار سامانه اجاره خودرو در ایران


بنز  هیوندا  تویوتا  بی ام و  پورشه  کیا

⇓برای مشاهده لیست قیمت و مدل‌ها کلیک کنید⇓


مزایای کرایه ماشین برای عید چیست؟


کرایه ماشین برای مسافرت به ویژه کرایه ماشین برای عید یکی از گزینه‌های پیش روی شما برای مسافرت عید است که پیشنهاد می‌کنیم به طور جدی به آن فکر کنید. در ادامه مطلب زیر برخی از مهمترین مزایا و معایب کرایه ماشین برای عید را ذکر کرده‌ایم.

 

– انتخاب ماشین دلخواه:

شما می‌توانید از میان‌ ده‌ها خودروی داخلی و خارجی ماشین دلخواهتان را به راحتی انتخاب کنید. بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف برای خودروهای وارداتی و سایر موارد، می‌توانید لذت سواری خودروی مورد علاقه خود را تجربه کنید. کافیست تعداد سرنشینان، مدل خودروی مورد علاقه خود و بودجه‌ای که مد نظر گرفته‌اید را تعیین کنید و سپس خودروی مورد نظرتان را از این لیست ( + ) انتخاب نمایید.

 

– بیمه کامل بدنه و شخص ثالث

خودروهای سامانه ایرنت کار دارای بیمه کامل بدنه و شخص ثالث می‌باشند. داشتن بیمه خودرو می‌تواند خیال شما را برای سفری امن آسوده کند. ضمن اینکه تمامی خودروها از نظر فنی دارای سطح کیفیت بسیار بالایی هستند.

 

– تست و سرویس خودرو قبل از تحویل آن

ما در مجموعه ایرنت کار از اهمیت کار حرفه‌ای و ارائه خدمات شایسته آگاه هستیم. زیرا رعایت این موارد هم اخلاقی بوده و هم ستون اصلی کسب و کارهاست. در همین راستا تیم ما تمام تلاش خود را می‌کند تا خدمات درخور و شایسته‌ی شما را ارائه دهد که یکی از این موارد تست و سرویس خودرو قبل از تحویل آن خدمت شماست.

 

– شرایط انعطاف پذیر برای مدارک مورد نیاز

تمامی مؤسسات کرایه خودرو نیازمند مدارک معتبری هستند که خدماتشان به مشتریان را ضمانت کند. همانگونه که در بالا اشاره شد، تیم ما تمام تلاش خود را در راستای رضایتمندی شما انجام می‌دهد. به همین دلیل در مورد مدارک مورد نیاز انعطاف پذیری به خرج داده است. کافیست با همکاران ما تماس حاصل نمایید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

 

– هزینه مناسب سفر کردن

متأسفانه در تعطیلات عید تمامی قیمت‌ها از جمله بلیط هواپیما و قطار به طرز سرسام‌آوری بالا می‌رود. علاوه براینکه کیفیت خدمات نیز به شدت کاهش می‌یابد. اما در مورد کرایه ماشین برای عید چنین اتفاقی نمی‌افتد و شما می‌توانید با هزینه معقول و مناسب سفر کنید. البته لازم به ذکر است که به دلیل تقاضای بالا در ایام عید و تعطیلات، بهتر است حداقل یک یا دو هفته زودتر اقدام به کرایه خودرو نمایید.

نمونه قرارداد و موارد قانونی اجاره خودرو

⇓             ⇓

کرایه ون یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافرت


کرایه ون دربستی ٫ کرایه ون با راننده


 VAN Benz Vito   Toyota Haice   Maxus V80   Hyundai H350   FIAT Ducato   Van Delica

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا