اجاره ماشین عروس گذر موقت

اجاره ماشین عروس گذر موقت در تهران و شهرستان‌ها

اجاره ماشین عروس گذر موقت در تهران : سامانه ایرنت کار یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات اجاره خودرو از جمله اجاره ماشین عروس گذر موقت در تهران و شهرستان‌هاست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجاره خودرو لوکس گذر موقت، شرایط قرارداد کرایه ماشین عروس گذر موقت در تهران، بیمه و همچنین قیمت اجاره ماشین عروس گذر موقت با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

اجاره ماشین عروس گذر موقت ، از رویا تا واقعیت


اگر شما نیز در زمره افرادی هستید که همواره به دنبال تجربه‌های جدید و خاص‌ هستند و در جستجوی خودرویی ویژه برای جشن ازدواج خود هستید، آدرس را درست آمده‌اید. ایرنت کار پیشنهادهای جذابی برایتان دارد.

لامبورگینی یا رولزرویس ؟ شورولت کامارو یا فورد موستانگ؟ شاید هم استون مارتین و یا کادیلاک؟ به ما بگویید در آرزوی کدامیک هستید تا برایتان مهیا کنیم. با وجود خدمات ایرنت کار، رانندگی با هیچ خودرویی دیگر یک آرزوی دست نیافتنی نیست. تنها کافیست بخواهید. ما اینجاییم تا به رویای شما جامه عمل بپوشانیم.

برای کسب اطلاعات دقیق و به روز از شرایط اجاره ماشین عروس گذر موقت در تهران با توجه به قوانین و مقررات واردات خودرو، با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

برای اجاره ماشین عروس گذر موقت چکار کنیم؟

برای اجاره ماشین عروس گذر موقت مورد علاقه‌تان کافیست پس از مطالعه شرایط و قوانین اجاره خودرو، با همکاران ما با بخش پشتیبانی ایرنت کار تماس گرفته و سفارش خود را برای تاریخ مورد نظر ثبت نمایید.

پروسه زمانی آماده سازی خودروی گذر موقت در تهران و کرج حداقل 10 روز طول می‌کشد. بنابراین سعی کنید در بازه زمانی مناسبی نسبت به قطعی کردن سفارش خود با ارائه مدارک ضمانت لازم اقدام نمایید.

 

نمونه قرارداد اجاره ماشین عروس گذر موقت

پیش از اقدام به اجاره ماشین عروس گذر موقت لازم است در خصوص موارد قانونی و حقوقی اجاره خودرو گذر موقت در تهران و سایر شهرها اطلاعات کافی را کسب نمایید. از این رو همکاران ما در مجموعه ایرنت کار، یک نمونه قرارداد رسمی را تهیه کرده و فایل PDF آن را برای دانلود قرار داده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کرده و با دقت، این نمونه قرارداد اجاره خودرو را مطالعه نمایید.

با توجه به متفاوت بودن شرایط اجاره ماشین گذر موقت نسبت به سایر خودروها، لطفا برای کسب اطلاعات تکمیلی حتما با ما تماس بگیرید.

شرایط بیمه خودرو گذر موقت در تهران

اجاره ماشین عروس گذر موقت را با خیالی آسوده انتخاب کنید چرا که تمامی خودروهای ایرنت کار دارابی پوشش بیمه کامل بوده و در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده در طول مدت اجاره خودرو با توجه به توافق طرفین برای نوع بیمه، خسارات و صدمات وارده  در صورت رعایت تمامی مقررات راهنمایی و رانندگی، مطابق با قوانین جاری بیمه‌ها محاسبه می‌گردد.

باید توجه داشت نظر به قانون واردات خودرو، رانندگی با خودروی دارای پلاک گذر موقت صرفاً بر عهده فردی که با ایرنت کار قرارداد بسته می‌باشد. رانندگی با این خودروها توسط اشخاص دیگر خلاف مقررات کشور می‌باشد.

شیوه تعیین قیمت اجاره ماشین عروس گذر موقت

برای اجاره ماشین عروس گذر موقت  می‌توانید به هر دو صورت با راننده و یا بدون راننده اقدام به اجاره خودرو نمائید. قیمت اجاره ماشین عروس گذر موقت تابع مواردی مانند مدت اجاره، مدل خودرو و زمان اجاره خودرو در فصول مختلف می‌باشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت اجاره خودروی گذر موقت بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره‌های درج شده در سامانه تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا