اجاره هیوندای ولستر در تهران – کرایه ماشین ولستر در تهران

اجاره هیوندای ولستر در تهران و دیگر شهرها

اجاره هیوندای ولستر در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو از جمله اجاره هیوندا ولستر ، مناسب‌ترین قیمت اجاره ماشین ولستر ، دارای شرایط ویژه و مناسب کرایه ماشین ولستر در تهران و سایر شهرهاست. تنها با یک تماس، کلیه اطلاعات در خصوص کرایه هیوندا از جمله اجاره خودرو ولستر ، نحوه کرایه ماشین ولستر در تهران و شرایط هیوندای اجاره ای ، اجاره روزانه ولستر ، اجاره هیوندای ولستر بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

مدل خودرو: هیوندای ولستر
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: 350.000 تومان
قیمت کرایه هفتگی: 2.200.000 تومان
قیمت کرایه ماهانه: 8.900.000 تومان


جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 


نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 1591
حداکثر توان موتور: 138 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 190
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 11.5
حداكثر گشتاور: 167 نيوتن متر

مشاهده نمونه قرارداد اجاره خودرو هیوندا

⇓             ⇓


ویژگی های منحصر به فرد هیوندای ولستر( Hyundai Veloster)


این خودروی اسپرت و زیبا با طراحی بدنه فوق العاده خود، نظر علاقمندان به خودروهای لوکس را به خود جلب نموده است. اجاره هیوندا ولستر از ایرنت کار فرصت مغتنمی برای دوستداران رانندگی با ماشین‌های کوپه است. این اتومبیل شیک و کوچک دارای سه درب، یکی در سمت راننده و دو درب در سمت سرنشین می‌باشد. طراحی داخلی هیوندای ولستر نیز بسیار چشم‌نواز و قابل‌توجه بوده و با امکانات مناسب خود، لذت یک رانندگی با‌آرامش را برای سرنشینان خود فراهم می‌کند.

برای کرایه ماشین ولستر کافیست با همکاران ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. ما در ایرنت کار برای جلب رضایت شما بهترین امکانات را فراهم می‌کنیم.

برای اجاره سایر خودروهای لوکس، روی تصاویر زیر کلیک نمایید


اطلاعات ضروری که پیش از اجاره هیوندا ولستر باید بدانید


جهت کرایه انواع خودرو از جمله اجاره هیوندا ولستر در تهران و شهرستان‌ها، شما متقاضی محترم نیاز به اطلاعات دقیقی در خصوص موارد دقیق قانونی از‌جمله شرایط قرارداد شفاف و رسمی اجاره خودرو دارید. از این رو مجموعه ایرنت کار یک نمونه قرارداد رسمی به منظور اجاره خودرو ولستر در تهران و شهرستان‌ها، مانند دیگر خودروهای استیجاری برای مطالعه مشتریان خود تهیه نموده و فایل PDF آن را جهت دانلود قرار داده است. پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر، نمونه قرارداد اجاره خودرو و ضوابط ضروری و قانونی دقیق به خصوص در حیطه اجاره هیوندا از جمله اجاره ماشین ولستر در تهران و شهرستان‌ها را قبل از هر گونه اقدامی مطالعه فرمایید.

آنچه مسلم است در خصوص کرایه ماشین ولستر ، بیمه خودرو پیش از عقد قرارداد رسمی برای اجاره خودرو ولستر حداقل تا پایان قرارداد تمدید شده است. لذا در مواقع بروز حوادث غیر‌منتظره جانی و مالی در مدت زمان اجاره هیوندای ولستر ، خسارات و صدمه‌های پیش آمده مطابق با قوانین جاری بیمه‌ محاسبه می‌گردد. البته استفاده از بیمه در صورت بروز حادثه در خصوص اجاره خودرو ولستر ، در گرو رعایت نکات بسیار ساده از جمله داشتن گواهینامه رانندگی فرد اجاره‌کننده و تبعیت از قوانین و ضوابط کلی و جزئی راهنمایی و رانندگی ایران می‌باشد.

همانند اجاره سایر خودروهای لوکس و رده بالا در کشور ایران، قیمت کرایه ماشین ولستر نیز تابع عواملی از جمله مدت زمان اجاره ماشین ولستر و همچنین مدل و سال تولید خودرو استیجاری می‌باشد. به طور مثال در صورت اجاره هیوندا ولستر 2017 به صورت هفتگی در هنگام عقد قرارداد مشمول تخفیف خواهید شد. ضمناً اجاره ماشین ولستر به صورت ماهیانه یا به شکل سالیانه برای سازمان‌ها و ارگان‌ها و حتی اشخاص هم شامل تخفیف در محاسبه قیمت‌های نهایی می‌شود. جهت دریافت اطلاعات دقیقتر از قیمت اجاره ماشین هیوندا ولستر با شماره تلفن‌ پشتیبانی سایت ما، ایرنت کار تماس گرفته و پاسخ هر گونه سوال خود را دریافت نمایید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و همچنین پاسخ به هر پرسش درمورد اجاره هیوندای ولستر با راننده و اجاره ماشین ولستر بدون راننده  با شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت تماس حاصل نمایید و کلیه سؤالات خود در رابطه با قیمت کرایه ولستر و مدارک لازم برای اجاره هیوندا ولستر بدون راننده و کرایه ماشین ولستر با راننده را از همکاران ما در بخش پشتیبانی جویا شوید. ایرنت کار، سامانه اجاره اتومبیل در تهران و سایر شهرهای ایران می‌باشد که کلیه خدمات مربوط به کرایه ماشین ولستر و دیگر مدلهای اتومبیل هیوندا را با مناسب‌ترین قیمت، در‌اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا