اجاره پورشه کاین در تهران – کرایه پورشه کاین در تهران

اجاره پورشه کاین در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره پورشه کاین در تهران و شهرستان‌ها : مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره پورشه کاین در تهران و شهرستان‌ها (کرایه پورشه کاین در تهران) می‌باشد. با توجه به میزان شهرت و خاص بودن این مدل دوست داشتنی کاین از برند پورشه از گزینه‌های پرطرفدار در بین مشتریان می‌باشد. به همین منظور جهت آگاهی از شرایط قراردادی و همچنین بیمه قیمت اجاره پورشه کاین در تهران با ایرنت کار تماس حاصل برقرار کرده و سؤالات خود را از این طریق بپرسید. تمامی اطلاعات دقیق از جمله قیمت اجاره پورشه کاین در تهران و شرایط اجاره ماشین پورشه کاین در تهران را از ایرنت کار جویا گردید.

مدل خودرو:  پورشه کاین
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۳۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 8 سیلندر 32 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 4806 
حداکثر توان موتور: 400 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 258 
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 5.9
حداكثر گشتاور: 500 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره پورشه آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره پورشه کاین در تهران


اجاره ماشین پورشه کاین در تهران درست مثل رنتکار هر وسیله نقلیه دیگری نیازمند آگاهی صحیح از موارد قانونی و مروری بر نمونه قرارداد شفاف و رسمی اجاره انواع خودرو است. ما در ایرنت کار یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره ماشین پورشه کاین در تهران مانند دیگر خودروهای استیجاری لوکس برای مطالعه مشتریان خود تهیه و فایل PDF آن را برای دانلود شما قرار داده ایم. لذا ترجیح بر این است که از طریق لینک مطلب زیر به مطالعه یک نمونه قرارداد خودرو استیجاری و ضوابط ضروری و قانونی دقیقتر در حیطه اجاره ماشین پورشه کاین در تهران بپردازید.

 

شرایط کامل اجاره دادن انواع خودرو

بهتر است آگاه بود که در خصوص کرایه پورشه کاین در تهران بیمه خودرو باید پیش از عقد قرارداد رسمی برای کرایه پورشه کاین حداقل تا پایان قرارداد رسمی خودرو تمدید شده باشد. لذا در مواقع بروز حادثه هایی پیش بینی نشده جانی و همچنین مالی در طول مدت کرایه پورشه کاین موارد مرتبط با خسارات و صدمه های نامنتظ طبق قوانین جاری بیمه ها محاسبه میشود. علاوه بر این موضوع واضح است که استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه برای خودرو پورشه کاین اجاره ای وابسته به رعایت نکات بسیار ساده و واضحی از جمله داشتن گواهینامه راننده اجاره کننده و همچنین طابعیت از قوانین و ضابطه های کلی مربوط به راهنمایی و رانندگی ایران است.

مانند شرایط حاکم بر اجاره دیگر خودرو های رده بالا، قیمت اجاره پورشه کاین در تهران نیز تابعی از مدت اجاره این اتومبیل میباشد. به عنوان یک مثال در صورت اجاره پورشه کاین در تهران به صورت هفتگی میتواند از همکاران ما در هنگام قرارداد اجاره درخواست تخفیف در اینباره نمایید. علاوه بر این مطلب اجاره پورشه کاین در تهران به صورت اجاره نامه ماهیانه اتومبیل یا حتی به شکل یک سالانه برای سازمان ها و ارگان ها و یا حتی اشخاص هم میتواند شامل تخفیف در محاسبه هزینه تمام شده به دلیل مدت اجاره شود. برای اطلاع دقیق و شفاف تر از قیمت اجاره پورشه کاین در تهران با شماره های ما در سایت تماس گرفته و هرگونه پرسش و ابهام در این خصوص را با ایرنت کار در میان بگذارید.

در صورت داشتن نیاز به اطلاعات و همچنین پاسخ به هر سوال درباره اجاره Porsche کاین در تهران همین حالا با تلفن‌های مندرج درسایت ما در خصوص رنت خودرو ایرنت کار تماس بگیرید و تمامی سؤالات خود درباره هزینه‌ها و یا دیگر موارد برای کرایه پورشه Porsche کاین را از همکاران ما در بحش پشتیبانی سایت و رنت کار جویا شوید. سامانه ایرنت کار در خصوص اجاره اتومبیل در تهران و دیگر شهرهای مختلف ایران به ویژه اجاره خودرو پورشه کاین مفتخر است که تمامی خدمات رنت مربوط به اجاره Porsche کاین و دیگر مدلهای اتومبیل پورشه در اختیار مشتریان عزیز در تمام شهرهای ایران  قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا