بهترین دستگاه فر مو

بهترین دستگاه فر مو کدام است؟

چگونه بهترین دستگاه فر مو را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین ابتدا باید انواع دستگاه‌های فر مو موجود در بازار را بشناسید. با توجه به مدل و جنس موهایتان مشخص کنید چه توقعی از یک دستگاه فر مو دارید. معمولا چقدر زمان برای فر کردن موهایتان می گذارید. چه میزان در استفاده از این دستگاه ها مهارت دارید و … .
در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات جامعی حوزه بهترین‌های هرکدام از مدل‌های دستگاه فر به شما بدهیم.
با ما همراه شوید و بهترین خودتان را انتخاب کنید.


قدم اول : شناخت جنس و مدل مو

موهای نازک

موی نازک به موهایی گفته می شود که از حد طبیعی نازک تر بوده و لطیف بودن آنها را می توان با مشاهده و یا لمس کردن تشخیص داد. این نوع موها ظاهر عالی و درخشانی دارند اما کم حجم به نظر می رسند.

موهای معمولی (نرمال)

موی معمولی به موهایی گفته می شود که دارای ضخامت متوسط باشد. موهای معمولی در مقابل مواد شیمیائی مقاوم می‌باشند و بعد از رنگ، دکلره یا مواد شیمیایی دیگر معمولاً حالت و زبری موهای ضخیم را پیدا می کنند.

موهای ضخیم

این نوع موها به راحتی با نگاه و یا لمس کردن کاملاً شناخته می‌شوند. ضخامت آن از موی طبیعی ضخیم‌تر است. استفاده از یک محصول مرطوب کننده و مراقبتی، موجب حفط استایل زیبای آن را به بهترین شکل می‌شود.


قدم دوم : شناخت انواع مدل فر مو

  • فر مو ریز یا سیم تلفنی
  • فر متوسط مو
  • فر درشت مو یا فر شل
  • حالت S شکل
  • فر طبیعی

قدم سوم : شناخت بهترین دستگاه فر مو

بهترین دستگاه فر مو

بهترین دستگاه فر کننده مو مخروطی

فرکننده کله قندی، مخروطی یا عربی، برای خرید این مدل فر کننده حتما به جنس روکش مخروط توجه کنید. ترکیب سرامیک و تورمالین می‌تواند انتخاب خوبی باشد. انتخاب این مدل مناسب کسانی است که می خواهند فر موهای آنها حالت طبیعی داشته باشد.

با توجه به اطلاعات صفحه زیر میتوانید بهترین مارک بابلیس مخروطی را انتخاب کنید.

[بیشتر بدانید : دستگاه فر مو مخروطی]

بهترین فر کننده مو استوانه ای یا لوله‌ای

یکی از رایج‌ترین انواع دستگاه فر کننده مدل استوانه ایی است. در انتخاب این مدل توجه به قطر و جنس لوله از اهمیت زیادی برخودار است. در این مدل انتخاب دستگاه گیره دار یا ساده بستگی به میزان مهارت شما دارد. میزان مهارت شما در استفاده از دستگاه فر این مدل را تبدیل به یک انتخاب ایده‌آل می‌کند.

[بیشتر بدانید : دستگاه فر مو بابلیس]

بهترین دستگاه فر مو مرواریدی

این دستگاه از لحاظ شکل ظاهری با دستگاه‌های دیگر فرق دارد. در این مدل‌ لوله دستگاه به شکل فرورفتگی ها و برجستگی های توپی شکل است که به کمک آنها می توانید به موهایتان را با حالت طبیعی فر کنید. کار با این مدل بسیار ساده است و مناسب افرادی با مهارت کم است.

بهترین دستگاه فر کننده مو

بهترین دستگاه فر کننده مو برقی

برای فرکردن با این دستگاه باید موها را بین صفحات لوله‌ ای قرار دهید. دستگاه موها را به حالت فر سیم تلفنی شکل می‌دهد. عملکرد این مدل همانند فر کننده میله ‌ای است با این تفاوت که سرعت عمل در دستگاه فر کننده مو برقی بیشتر است و موها در مدت زمان کمتری فر می شوند. همچنین دستگاه فر مو برقی قادر است فرهای ریزتری به وجود آورد.

[بیشتر بدانیم : دستگاه فر مو پرومکس]

بهترین دستگاه فر مو برقی اتوماتیک

کار با این مدل بسیار سریع و راحت است. برای فر کردن مو با این مدل کافیست یک تکه از موها را داخل دستگاه روی محل تعیین شده قرار دهید و دکمه دستگاه را بزنید. دستگاه مو را به درون خود می کشد و با کمک میله چرخشی و حرارت موها را فر می کند. این دستگاه مناسب کسانی است که زمان فاکتور مهمی برایشان است.

بهترین مارک بابلیس چند کاره

این مدل حالت دهنده‌ها با داشتن سری‌های متفاوت کمک می‌کنند تنها با داشتن یک دستگاه به راحتی هر زمان حالت متفاوتی برای موهایتان انتخاب کنید. این مدل مناسب کسانی است که طرفدار تنوع هستند و نمی توانند فقط یک مدل را انتخاب کنند.


مهمترین خصوصیات هر دستگاه فر کننده مو چیست؟

بهترین فر کننده مو

جنس روکش

پیشنهاد ما انتخاب دستگاه هایی با جنس سرامیک است. در مدل سرامیکی حرارت ملایم تری به موها می رسد که آسیب دیدن مو را کاهش می دهد. دستگاه‌های با روکش سرامیکی بازده بهتری دارند به همین دلیل امروزه بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان هستند.

قابلیت تنطیم درجه حرارت

داشتن یک دستگاه فرمو که قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته باشد به شما کمک می‌کند تا با استفاده از این خصوصیت دمای مناسب مدل موی خودتان انتخاب کنید تا موهایتان دچار آسیب نشوند.

[بیشتر بدانیم : دستگاه فر مو]

اتوماتیک یا دستی

دستگاه‌های اتوماتیک، فرهای لوله‌ای یک اندازه را به صورت خودکار ایجاد می‌کنند. این مدل علاوه بر افزایش سرعت و سهولت در استفاده، حالت یکنواختی را در سراسر موهای شما ایجاد می‌کنند که بر زیبایی فرهای ایجاد شده بر روی موی شما می‌افزاید.

خاصیت آیونیک

 این خاصیت از وز شدن موها جلوگیری کرده و احتمال آسیب دیدن مو را در حرارت‌های بالا کاهش می‌دهد. این ویژگی باعث درخشش و حالت‌پذیری بهتر مو می‌شود.


بهترین مارک دستگاه فر کننده مو کدام است؟

بهترین مارک دستگاه فر کننده مو

حال که با ویژگی‌های انواع دستگاه فر کننده آشنا شدید. هنگامی که به یک فروشگاه یا سایت برای خرید دستگاه فر کننده مراجعه می کنید و با لیستی از برندهای مختلف روبرو می شوید. با مطالعه خصوصیات هر دستگاه و توجه به گارانتی و اعتبار فروشگاه به راحتی می‌توانید بهترین مارک دستگاه فر کننده مو را که خواسته‌ی شما را برطرف می‌سازد از میان آن‌ها انتخاب و خریداری کنید.

سازندگان بهترین فر کننده های مو در بازار

  • برند بابیلیس
  • برند پرومکس
  • برند مک استایلر
  • برند رمینگتون
  • برند فیلیپس
  • برند جیمی
  • و …

فرکننده پروبابلیس مدل ۲۶۶۵SSDE

  • پوشش : سرامیک تیتانیوم
  • گستره‌ی دما بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه
  • نرم کننده‌ی یونی ندارد
  • خاموشی خودکار پس از۲۰ دقیقه

حالت دهنده مو رمینگتون S8670

  • پوشش : سرامیک – تفلون – تورمالین
  • گستره‌ی دما بین ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه
  • نرم کننده‌ی یونی ندارد
  • سیستم خاموشی خودکار ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا