کیسه خواب ارزان

معرفی معتبر‌ترین برندهای کیسه خواب ارزان

اگر برای سفر یا کوهنوردی خود به دنبال کیسه خواب ارزان هستید نباید تنها به پایین بودن قیمت آن توجه کنید. گاهی ارزان بودن این وسیله به دلیل کیفیت نامطلوب، برای شما گران تمام می‌شود. بهتر است قبل از خرید درباره نمونه‌های باکیفیت و در عین حال ارزان این محصول اطلاعات کسب کنید.

کیسه خواب ارزان

در این مقاله به شما برندهایی معتبر و با قیمت مناسب را معرفی می‌کنیم تا بتوانید خریدی مطمئن و بی‌دغدغه داشته‌باشید.

در این مطلب خواهید خواند:

کیسه خواب ارزان از چه قابلیت‌هایی برخوردار نیست؟

از یک کیسه خواب ارزان نباید انتظار داشته‌باشید، شما را در هوای سرد زمستان گرم نگه‌دارد زیرا عایق اغلب آنها، از جنس الیاف است.

مقاومت در برابر آب و امکاناتی مانند: کلاه در بیشتر نمونه‌های ارزان قیمت دیده نمی‌شود.

 کیسه خواب ارزان

مقاله مرتبط:

۰ تا ۱۰۰ کیسه خواب

فروش کیسه خواب دست دوم و ارزان قیمت در اپلیکیشن دیوار

اغلب افرادی که تجربه زیادی در سفر و کوهنوردی دارند، توصیه می‌کنند به جای خرید یک محصول نو و ارزان قیمت از برندی معمولی، نمونه دست دوم آن را از یک برند معروف بخرید. شما می‌توانید نمونه‌های بسیار باکیفیت و ارزان را از طریق اپلیکیشین دیوار برای خود تهیه کنید.

فروش کیسه خواب دست دوم

برندهای باکیفیت و ارزان قیمت

اغلب برندهای ایرانی و چینی از قیمت مناسبی برخوردارند که تعدادی از آنها کیفیت قابل قبولی هم دارند. قیمت این برندها اغلب پایین‌تر از ۵۰۰ هزار تومان است.

این برندها شامل:

  • گاندو

برند گاندو محصولات مربوط به سفر و کوهنوردی را با کیفیتی معمولی تولید می‌کند که برای هوای پاییز و بهار مناسب‌اند.

  • رد کمپ

محصولات این برند به دلیل سبکی و وزن کم در بین کوهنوردان بسیار محبوب و مورد توجه است. تصویر زیر مربوط به یک محصول باکیفیت و ارزان قیمت از برند رد کمپ است.

کیسه خواب ارزان

برای خرید محصول فوق بر روی لینک زیر کلیک کنید.

  • کینگ کمپ

کینگ کمپ یک برند چینی‌ست که از سال ۲۰۰۲، لوازم و تجهیزات مربوط به سفر و کوهنوردی را با کیفیت و قیمتی مطلوب تولید می‌کند. گفتنی‌ست تولیدات این برند به ۳۰ کشور دنیا صادر می‌شود.

ویدئوی زیر یکی از مدل‌های کیسه خواب ارزان و باکیفیت از برند کینگ کمپ را برای شما نمایش می‌دهد.

  • تامکس

یکی از برتری‌های محصولات برند تامکس بر سایر برندها، خاصیت ضدآب بودن آنهاست. برند تامکس محصولات خود را در نهایت سبکی و کم‌حجمی تولید می‌کند.

کیسه خواب ارزان

گرانیت

برند گرانیت محصولاتی سبک، با مواد اولیه مرغوب و قیمت مناسب تولید می‌کند، که در برنامه‌های کوهنوردی، طبیعت‌گردی و سفر می‌توان آنها را مورد استفاده قرار داد. محصولات برند گرانیت که دارای عایق الیاف هستند، بهترین مقاومت را در برابر رطوبت دارند و اغلب برای چهار فصل مناسب‌اند.

برای خرید یک محصول باکیفیت و قیمت مناسب از برند گرانیت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا