۴ نکته‌ای که قبل از خرید موس پد گیمینگ باید بدانید

۴ نکته‌ای که قبل از خرید موس پد گیمینگ باید بدانید

اگر شما هم گیمری هستید که در طول روز ساعت‌هایی را به بازی‌کردن با کامپیوتر اختصاص می‌دهید و علاقه به بازی‌های تفنگی دارید، بنابراین این مقاله را از دست ندهید. قرار است ما در این مقاله به نکاتی که قبل از خرید موس پد گیمینگ باید بدانید، بپردازیم.

ماوس پد گیمینگ، خرید موس پد گیمینگ

احتمالاً تجربه کرده باشید که گاهی اوقات در هنگام بازی‌کردن، موس تان به دلیل کوچک بودن سطح پد موس از صفحه آن بیرون بزند.

و یا در هنگام حرکت‌دادن موس بر روی صفحه، آن دقت موردنظر را نداشته باشد و نتوانید عملکرد قابل قبولی در هنگام تیراندازی در بازی‌ها از خودتان نشان دهید و این مسئله موجب نارضایتی شما در طول بازی شود.

اگر می‌خواهید دیگر این مشکلات برای شما ایجاد نشود، بنابراین به یک پد موس گیمینگ نیاز دارید.

اما اگر تابه‌حال موس پد گیمینگ نداشته‌اید، لازم است قبل از خرید به چند نکته توجه داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین کالایی که برای شما سازگار است را خریداری کنید.

برای اینکه به این مقاله جامعیت ببخشیم، تجربیات و نظرات حدود ۳۰۰ نفر از کسانی که از موس پد گیمینگ استفاده کرده‌اند را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا به شما برای تصمیم‌گیری در هنگام خرید کمک کنیم.

امیدواریم پس از خواندن این مقاله به‌راحتی بتوانید کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید و در آخر نیز برای توضیح بیشتر، چند موس پد گیمینگ محبوب از نظر مخاطبین سایت دیجی‌کالا را مورد نقد و بررسی قرار داده‌ایم؛ پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

برای خرید پد موس گیمینگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

۱- ابعاد موس پد گیمینگ

پد ماوس گیمنگ. موس پد گیمینگ

 قبل از خرید حتماً باید به ابعاد پد موس گیمنیگ که قصد خرید آن را دارید، توجه کنید و همین‌طور مطمئن شوید که برای‌تان مناسب می‌باشد.

برخی از میزهای کامپیوتری که در بازار وجود دارد و کاربران از آنها استفاده می کنند، جای موس جداگانه دارد و اگر میز کامپیوتر شما نیز اینگونه است، حتماً قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که پد موس گیمینگ تان در مکان مورد نظر جا می‌شود.

اما عده‌ای نیز از لپ‌تاپ برای بازی‌کردن استفاده می‌کنند؛ و برای این افراد پدی مناسب می باشد که خیلی بزرگ نباشد تا راحت بتوانند هرجا از آن استفاده کنند و همینطور به راحتی قابل حمل باشد.

۲- قابلیت شست‌وشو

اگر شما جزو آن دسته از گیمرها هستید که بر روی میز کامپیوترتان خوراکی وجود دارد و احتمال کثیف شدن میزتان بالا می‌باشد، بنابراین قابل شست‌وشوبودن پد موس تان مهم می باشد تا در صورت کثیف شدن بتوانید به‌راحتی آن را تمییز کنید.

و همینطور اگر بر روی میزتان گرد و خاک نیز می نشیند اگر یک پد موس قابل شست و شو بگیرد، به راحتی مشکلات تان حل می شود.

۳- کیفیت ساخت لبه‌ها

اگر قصد خرید موس پد های چندصدهزارتومانی را ندارید، در هنگام خرید پد موس گیمینگ باید به لبه های آن توجه کنید، زیرا برخی از لبه ها دور دوزی نشده و به جای آن از تکنولوژی لیزر استفاده شده است و احتمال جدا شدن لایه ها در دراز مدت وجود دارد.

البته اگر قصد خرید موس پد را از شرکت و برند معتبری داشته باشید، اگر لبه های آن لیزری نیز بودند، جای نگرانی نمی باشد.

۴- قابلیت حمل (پرتابل بودن)

برخی از موس پدها از ابعاد بسیار بزرگتری ساخته شده اند به طوریکه علاوه بر موس، کیبورد نیز بر روی آن قرار می گیرد و بخش بزرگی از میز کامپیوترتان را پوشش میدهد.

موس پدهای خیلی بزرگ بیشتر برای کسانی مناسب می باشد که در هنگام بازی، احتمال جابه جا شدن پد موس شان وجود دارد و با این کار دیگر این اتفاق برایشان نمی افتد، زیرا این پد ها روی میز جابه جا نمی شوند.

البته این نوع موس پد های برای کسانی که لپ تاپ دارند و در جای ثابتی از آن استفاده نمی کنند، قابل استفاده نمی باشد و بیشتر برای کسانی که با کامپیوتر کار می کنند، مناسب می باشد.


معرفی چند موس پد گیمینگ

در این قسمت قصد داریم به بررسی چند نمونه از محبوب ترین موس پد های گیمینگ از نظر مخاطبان بپردازیم.

ماوس پد گیمینگ تسکو مدل TMO-40

شرکت تسکو ماوس پد گیمینگ TMO 40 را در رنگ مشکی با نوار دوخت زرد طراحی و تولید کرده است.

این ماوس پد، جنسی نرم و انعطاف پذیر دارد که می‌توان به راحتی آن را جمع کرد و در کیف جای داد.

لبه‌های ماوس پد هم لیزر کاری شده تا هم تیزی آزاردهنده نداشته باشد و هم دیرتر خراب شود. علاوه بر آن دور دوزی نیز شده است تا به استحکام آن بیافزاید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۳ × ۲۵۰ × ۳۲۰ میلی‌متر
  • قابل حمل
  • قابل شست‌وشو
  • لبه‌های لیزرکاری و دور دوزی شده

برای تهیه موس پد گیمینگ مدل TMO-40 از دیجی کالا، به لینک زیر مراجعه کنید:


ماوس پد گیمینگ تسکو مدل TMO-42

موس پد گیمینگ تسکو مدل TMO 42 دارای جنس نرم و انعطاف‌پذیر می‌باشد و به‌راحتی قابل جمع‌شدن است و می‌توانید در کیف قرار دهید.

لایه بالایی در این موس پد گیمینگ از روکش پارچه‌ای تشکیل شده است و جنس آن به‌گونه‌ای است که باعث می‌شود حتی با استفاده طولانی از این نوع موس پد دست‌تان عرق نکند.

اطراف و لبه‌های این موس پد با استفاده از تکنولوژی لیزر کات برش داده شده است که در بالاتر بردن کیفیت محصول تأثیر داشته است.

از دیگر مزایایی که در مورد این موس پد گیمینگ می توان اشاره کرد، نرمی آن است. باعث می‌شود در طولانی مدت دست‌مان خسته نشود.

 این محصول دارای طراحی جذاب است که هیجان استفاده از آن را در هنگام بازی‌کردن دوچندان خواهد کرد.

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۳ × ۳۵۰ × ۴۳۷ میلی‌متر
  • قابل حمل
  • قابل شست ‌وشو
  • کیفیت ساخت لبه‌ها: لیزرکاری شده

برای تهیه موس پد گیمینگ مدل TMO-42 از دیجی کالا، به لینک زیر مراجعه کنید:


ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی نکاتی که در هنگام خرید موس پد گیمینگ باید توجه داشته باشید، بپردازیم. امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد.

در پایان اگر سوالی داشتید، می توانید دیدگاهتان را برای ما به اشتراک بگذارید. ما در اولین فرصت پاسخگوی سوال تان هستیم.

مطلب مرتبط:

خرید موس پد گیمینگ گرین griffin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا