کیف هارد اکسترنال وسترن دیجیتال WD

وسترن دیجیتال، از انواع حافظه جانبی، تا انواع لوازم جانبی

کیف هارد اکسترنال My Passport

آیا شما هم یکی از مدلهای هارد اکسترنال WD را دارید و به دنبال کیف یا پوشش مناسبی برای آن هستید؟ مثلا کیف هارد اکسترنال my passport؟ اگر از تنوع مدل‌ها و قیمت‌های کیف هارد، شگفت‌زده و مردّد شده‌اید، پس این مطلب را بخوانید تا بتوانید مساله را برای خودتان روشن کنید. اینجا توضیحاتی درباره این موارد میخوانید و می بینید.

در این نوشته می‌خوانید:

کیف هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

برند وسترن دیجیتال (WD)، یکی از برندهای شناخته شده جهانی در تولید حافظه جانبی و هارد اکسترنال و اینترنال است. بالطبع لوازم جانبی مانند کیف هارد و قاب هارد نیز با این برند تولید می شود که به دلیل شهرت خوب و شناخته‌شده بودن، از محبوبیت بالایی هم برخوردار هستند. کیف هارد اکسترنال وسترن دیجیتال برای مدل‌های مختلفی از تولیدات این برند تهیه شده است که در ادامه مطلب، برخی از آنها را بررسی می‌کنیم:

چند مدل محبوب:

کیف هارد اکسترنال My Passport

کیف هارد اکسترنال My Passport

کیف هارد اکسترنال مای پاسپورت، یکی از مدلهای بسیار معروف کمپانی وسترن دیجیتال است. این هارد ۲.۵ اینچی، بخاطر ابعاد مناسب و طراحی خوب، در ایران هم فروش بسیار خوبی داشته است. بالطبع، کیف هارد اکسترنال وسترن مای پاسپورت نیز مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان است تا بدینوسیله از حافظه جانبی خود به خوبی نگهداری کنند.

برای خرید کیف هارد اکسترنال My Passport از دیجی کالا، روی لینک زیر کلیک کنید:

کیف هارد My Book

کیف هارد My Book

مدل My Book یکی از مدلهای نسبتا جدیدتر تولید شده توسط WD است که در دو نوع پرتابل (قابل حمل) و دسک‌تاپ (رومیزی) تولید می شود. نوع دسک‌تاپ آن، دارای آداپتوری برای تامین برق مورد نیاز هارد است. هر دو مدل با پورت USB 3.0 به لپ‌تاپ یا کامپیوتر متصل می‌شوند. کیف هارد My Book، بیشتر برای حمل مدل پرتابل این هارد تهیه می شود. اما اگر درصدد تهیه کیفی برای مدل دسکتاپ هارد هستید، حتما به این نکته توجه کنید که فضای مناسب برای آداپتور نیز در داخل کیف وجود داشته باشد.

برای خرید کیف هارد اکسترنال My Book از دیجی کالا، روی لینک زیر کلیک کنید:

کیف هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل  elements

کیف هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل elements

یکی دیگر از مدل‌های محبوب WD، مدل المنتز است. این مدل ظاهری شبیه به مدل مای پاسپورت دارد ولی وزن کمتر و قابلیتهای بیشتری مانند پشتیبان گیری خودکار روی فضای ابری را داراست. بهتر است برای این حافظه باارزش، از کیف هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements استفاده کنید.

برای خرید کیف هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل elements از دیجی کالا، روی لینک زیر کلیک کنید:

آیا اندازه کیف هارد اکسترنال wd کاملا استاندارد است؟ (ویدئو)

واقعیت این است که اندازه های کیف هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، استاندارد دقیقی مانند قاب هارد ندارد. یعنی امکان دارد شما بتوانید مدلی از کیف هارد اکسترنال WD تهیه کنید که برای ۲ مدل متفاوت از محصولات WD قابل استفاده باشد. برای مثال می توان گفت که کیف هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل elements برای مدل مای پاسپورت هم مناسب است. پس می توانید با در نظر داشتن این نکته، دایره انتخاب بزرگتری داشته باشید و یا هزینه کمتری بپردازید. این موضوع فقط درمورد لوازم جانبی این برند صادق نیست و سایر برندها نیز ممکن است برای چند مدل از حافظه اکسترنال مناسب باشند. در ویدئوی زیر می توانید یک نمونه را ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا