کرایه ون در تهران – ون دربستی

کرایه ون / ون دربستی در تهران و شهرستان‌ها

کرایه ون در تهران و شهرستان‌ها: اجاره ون تهران و دیگر شهرها و همچنین اطلاعات کامل در خصوص قیمت کرایه ون دربستی را در وب سایت ایرنت کار سامانه کرایه خودرو جستجو کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی وب سایت آماده ارائه خدمات تلفنی در ۷ روز هفته به مشتریان عزیز کرایه ون در تهران و ون دربستی ( اجاره ون در تهرانهستند.

مطلب مرتبط: وسایل مورد نیاز پیک نیک

مدل ون: VAN Benz Vito


ظرفیت مسافر: ۶ نفر قیمت در اختیار برون شهری: توافقی قیمت کرایه روزانه: تماس بگیرید



 

مدل ون: Toyota Haice


 

ظرفیت مسافر: ۱۱ نفر قیمت در اختیار برون شهری: توافقی قیمت کرایه روزانه: تماس بگیرید



۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image

مدل ون: Maxus V80


ظرفیت مسافر: ۱۵ نفر قیمت در اختیار برون شهری: توافقی قیمت کرایه روزانه: تماس بگیرید


جهت مشاهده قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت و سایر اطلاعات با شماره تلفن -۰۲۱ تماس بگیرید.



مدل ون: FIAT Ducato


ظرفیت مسافر: ۱۹ نفر قیمت در اختیار برون شهری: توافقی قیمت کرایه روزانه: تماس بگیرید


جهت مشاهده قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت و سایر اطلاعات با شماره تلفن -۰۲۱ تماس بگیرید.



 


⇓ جهت مشاهده فرم قرارداد کرایه ون کلیک کنید ⇓

سایر خودروهای کرایه‌ای ایرنت کار

مطلب مرتبط: وسایل مورد نیاز در تور کویر را دقیق و کامل بشناسید.


آیا با خدمات کرایه ون آشنا هستید؟


مدارک درخواستی جهت اجاره وسایل نقلیه کرایه‌ای در استان تهران:

– کارت شناسایی معتبر

– یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

همچنین ارائه یکی از مواردی که در زیر اشاره شده:

– سند ملکی به نام متقاضی

– ۷ تا ۱۰ درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)

– توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

توجه: کرایه ون بدون راننده و با راننده ( کرایه خودرو بدون راننده ) دارای شرایط متفاوتی می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود در خصوص اجاره ون بدون راننده با شماره تلفن‌های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید. ایرنت کار سامانه اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها می‌باشد.

نکته مهم: پیش از کرایه ون در تهران جزئیات قرارداد را مشخص و شفاف مطالعه و امضا فرمایید. متقاضی محترم خودرو همچنین بایستی مدارکی را در هنگام مراجعه بهمراه آورند. لذا برای آگاهی دقیقتر از جزئیات این مدارک حتما پیش از مراجعه حضوری به محل، از طریق تماس تلفنی اطلاعات دقیقی کسب کنید. همچنین جهت کسب اطلاع درخصوص جزئیات قیمت اجاره ون بدون راننده و یا قیمت اجاره ون با راننده با شماره تلفن‌های مندرج در وب سایت ایرنت کار تماس حاصل نمایید.

مشتریان ارجمند در شهر تهران می‌توانند برای هر یک از موارد زیر در خصوص اجاره ون تهران با ما تماس بگیرند: اجاره ون تویوتا هایس در تهران اجاره ون بنز ویتو در تهران اجاره ون هیوندای در تهران اجاره ون مکسوس در تهران اجاره ون دلیکا در تهران

لازم به ذکر است به دلیل تعداد بالای مدل‌های ون در ایران و همچنین احتمال محدودیت تعداد موجود جهت رنت در شهر بزرگ تهران ، حداقل چند روز پیش از برنامه ریزی شخصی و سازمانی، با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس حاصل کرده و نسبت به جزئیات زمان بندی و همچنین قیمت اجاره ون در تهران اطلاعات کاملی کسب کنید. البته نرخ کرایه ون دربستی با نرخ اجاره ون با راننده متفاوت بوده و می‌بایست در حین تماس، قیمت کرایه ون بدون راننده را درخواست نمایید. ایرنت کار بزرگترین سامانه اجاره خودرو بدون راننده و با راننده در ایران می‌باشد.

کافیست جهت کرایه انواع خودرو از جمله اجاره خودرو تشریفاتی ، اجاره ماشین عروس با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

قیمت اجاره ون در تهران با توجه به تقاضای بسیار این نوع وسیله نقلیه از طرف شرکت های مسافرتی و گردشگری و خصوصا دسته بندی آن در میان انواع ترنسفرهای عادی و رده بالاتر، هزینه کرایه آن را در سطوح متفاوتی قرار داده است. برای اطلاع از قیمت اجاره ون تهران کافی است با همکاران ما تماس بگیرید و از جزئیات قیمت و شرایط تحویل ون مطلع بشوید. البته نرخ کرایه ون بدون راننده متفاوت می‌باشد و کافیست در حین تماس قیمت کرایه ون بدون راننده را از همکاران ما جویا شوید.

لازم به یادآوری ست که اجاره ون در تهران به روشهای متفاوتی از جمله اجاره های روزانه، اجاره ساعتی، هفتگی و حتی سالانه صورت می گیرد. به همین دلیل از طریق مشورت با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت ایرنت کار می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته شده برای این امر و قیمت کرایه ون در تهران ، بهترین خودرو ون ممکن را از بین لیست پیشنهادات ایرنت‌کار انتخاب فرمایید و با خیال آسوده به برنامه ریزی برای سفر خود اقدام کنید.

مشتریان محترم ما توجه داشته باشند که برای کرایه خودرو ون در تهران بهتر است مواردی را پیش از مراجعه حضوری به طور دقیق کسب اطلاع نمایند. از جمله این موارد مهم حقوق کرایه دهنده و کرایه کننده اتومبیل نسیت به هم است.

پس از بارها و بارها کرایه خودرو ون در تهران تصمیم گرفتیم مجموعه ای از نکات حساس در این زمینه را گردآوری کرده و در فایل پی دی افی قابل دانلود برای شما عزیزان قرار دهیم.

دانلود فایل موارد حقوقی و اخلاقی

 همانطور که ذکر شد قیمت اجاره ون در تهران ( قیمت اجاره ون دربستی ) به صورت شفاف در این صفحه از وب سایت ذکر گردیده است. تمامی نرخ ها به صورت حساب شده و با تضمین منصفانه بودن میباشد. با این حال در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص قیمت کرایه ون دربستی در تهران و دیگر شهرهای ایران میتوانید با شماره تماس های مندرج در وب سایت، اطلاعات دقیقی در این خصوص کسب نمایید. به ویژه اینکه ون برای اجاره گزینه مناسبی می‌باشد و مجموعه ایرنت کار جهت خدمات رسانی هر چه بهتر، تمام سعی خود را می‌نماید.

همچنین با توجه به محبوبیت مدل های هایس ون در ایران می‌توانید برای کسب اطلاع در خصوص قیمت اجاره ون هایس در تهران و دیگر شهرهای ایران اطلاعات دقیقی از ایرنت کار کسب کنید. ضمناً مطالعه پرسش و پاسخ کرایه خودرو (کلیک کنید) نیز می‌تواند به شما کمک کند. ایرنت کار سامانه اجاره خودرو و ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره تویوتا ، اجاره بی ام و ، اجاره بنز ، اجاره پورشه ، اجاره هیوندا ، اجاره کیا و اجاره ماشین آفرود در تهران می‌باشد.

مطلب مرتبط: معرفی ۶ وسیله ضروری از لیست وسایل کوهنوردی

۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا