حق بیمه قرارداد اجاره خودرو

حق بیمه قرارداد اجاره خودرو

حق بیمه قرارداد اجاره خودرو : مجموعه ایرنت کار شرایطی فراهم آورده است که تمامی خودروها تحت پوشش کامل بیمه CWD قرار داشته و در طول مدت قرارداد، شرکت‌های بیمه طرف قرارداد، پشتیبان مشتریان ما باشند. شما می‌توانید ضمن مشاهده لیست قیمت اجاره خودرو در ایرنت کار، برای اطلاع از شرایط حق بیمه قراردادهای اجاره خودرو با ادامه مطلب همراه ما باشید.


حق بیمه قرارداد اجاره خودرو در ایرنت کار


یکی از دغدغه‌های اصلی افراد به همگام رانندگی، داشتن بیمه نامه معتبر می‌باشد. در ایرنت کار تمامی خودروهای موجود، تحت پوشش بیمه کامل قرار دارند. این پکیج کامل شامل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه سرنشین و کارت طلایی می‌باشد که در صورت بروز حوادث غیر مترقبه و غیر قابل پیش بینی، طبق قوانین کشور، خسارات وارده جبران خواهد شد.

در این خصوص لازم است رانندگان تمامی مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند تا مشمول خدمات شرکت‌های بیمه‌گر گردند. به عنوان مثال، به همراه داشتن گواهینامه و بستن کمربند ایمنی جزو الزامات رانندگی می‌باشد که در صورت عدم رعایت همین موارد ساده، شرکت‌های بیمه از پرداخت خسارت خودداری خواهند نمود.

⇓ دانلود رایگان نمونه قرارداد اجاره کردن خودرو ⇓

آیا پرداخت حق بیمه قرارداد اجاره خودرو الزامی است؟

در پاسخ به این سوال باید اذعان داشت که اگر خودروی اجاره ای دچار سانحه گردد شرکت‌های بیمه گر 70 درصد از خسارت وارده را به موسسه پرداخت خواهند نمود و طبیعتاً مابقی مبلغ خسارت وارده بر عهده فرد اجاره گیرنده خواهد بود که این رقم با خسارت افت قیمت ماشین و نیز خسارت دوره خواب ماشین در تعمیرگاه، جمع شده و مبلغ قابل توجهی خواهد شد.

از این رو شرکت‌های اجاره خودرو در هنگام عقد قرارداد، بسته‌های بیمه مازاد برای پوشش خسارت بدنه و شخص ثالث و همچنین سرقت به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند اما خرید این بسته‌های پیشنهادی اجباری نبوده و مانند سایر بیمه نامه‌ها کاملا اختیاری می‌باشد.


بیمه بین المللی CWD چیست؟

CWD مخفف (Collusion Waiver Damage) است که یک نوع بیمه مخصوص خودروهای اجاره‌ای می‌باشد. این نوع بیمه بر اساس توافق بین شرکت اجاره دهنده و مشتریان، پوشش‌های مختلفی را در بر می‌گیرد. این بیمه فقط برای بدنه خودرو است و حتی در بعضی از شرکت‌ها قسمت‌های مختلفی مانند لاستیک، شیشه، آینه و … را با این بیمه پوشش نمی‌دهند.

آنچه مسلم است در هنگام عقد قرارداد، اطلاع از تمامی جزئیات پوشش های بیمه‌ای خودروی اجاره‌ای به نفع شما خواهد بود. پرداخت حق بیمه قرارداد اجاره خودرو به شما اطمینان خاطر می‌دهد که در هنگام سوانح رانندگی یا به سرقت رفتن خودروی اجاره‌ای، برایتان مشکلی ایجاد نخواهد شد.


بیمه پوشش سرقت در چه مواردی کاربرد دارد؟

اگر خودرویی را به مدت چند روز  و یا به قصد سفر اجاره می‌کنید، خرید بیمه سرقت را به شما توصیه می‌کنیم. زیرا در صورت سرقت خودرو دیگر نیازی به پرداخت کل قیمت خودرو نخواهید داشت. البته باید توجه کنید که مسئولیت نگهداری خودرو طی مدت قرارداد بر عهده شماست و شرکت‌های بیمه در صورت بی دقتی شما هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. مثلا اگر سوییچ خودرو را در اتومبیل جا بگذارید و ماشین به سرقت برود، جبران تمامی خسارت بر عهده شما خواهد بود.


«حادثه خبر نمی‌کند، با پرداخت حق بیمه قراردادهای اجاره خودرو آسوده خاطر سفر کنید»


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا