اجاره ماشین عروس مزدا 3

اجاره ماشین عروس مزدا 3 در تهران و شهرستان‌ها

اجاره ماشین عروس مزدا 3 در ایران: سامانه ایرنت کار یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات کرایه ماشین عروس مزدا 3  و ماشین عروس مزدا6 در تهران و شهرستان‌هاست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در‌خصوص شرایط عقد قرارداد، بیمه و همچنین قیمت ماشین عروس مزدا 3 با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید. همچنین با مطالعه مطلب زیر، اطلاعاتی درباره ماشین عروس مزدا تری کسب نمایید.

اجاره ماشین عروس مزدا 3 در ایرنت کار

یکی از خودروهای لوکس ژاپنی که مورد علاقه بسیاری از جوانان قرار دارد ماشین عروس مزدا تری است که بعنوان یکی از پرطرفدارترین خودروها برای مراسم جشن عروسی انتخاب می‌شود. برای کرایه ماشین عروس مزدا 3 می‌توانید پس از مطالعه شرایط کرایه انواع خودرو در سامانه ایرنت کار (لینک زیر) ضمن تماس با همکاران ما، ماشین عروس مزدا 3 را برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

بدیهی است در صورت اجاره ماشین عروس مزدا تری همراه با راننده، نیازی به ارائه چک و اسناد ضمانت نخواهید داشت.

مدل خودرو: مزدا 3


قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۳۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حداکثر توان موتور: 145 اسب بخار

حجم موتور (سی سی): 2000

حداکثر سرعت در ساعت: 210
حداكثر گشتاور: 187 نيوتن متر
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 9.2


دانستنی های ضروری درباره کرایه ماشین عروس مزدا 3


قیمت اجاره ماشین عروس مزدا تری

قبل از هر چیز لازم است بدانید قیمت ماشین عروس مزدا 3 همانند سایر خودروهای موجود در ایرنت کار بر اساس سال تولید و مدل خودرو و نیز مدت زمان اجاره خودرو تعیین می‌گردد. طبیعتا در صورت اجاره ماشین عروس مزدا 3 به صورت هفتگی یا ماهیانه، قیمت اجاره تعدیل خواهد شد.

برخی از زوج‌های جوان علاوه بر شب عروسی خود تمایل به اجاره خودرو تا پایان مدت سفر ماه عسل خود دارند. از این رو در هنگام عقد قرارداد با اعلام مدت زمان مورد نیاز خود برای کرایه ماشین عروس مزدا 3 از تخفیفات خوبی بهره‌مند خواهید شد.

موارد قانونی و نمونه قرارداد کرایه ماشین عروس مزدا 3

پیش از اقدام به اجاره ماشین عروس مزدا 3 ، لازم است درباره موارد قانونی و حقوقی اجاره ماشین عروس اطلاعات کافی را کسب نمایید. در این راستا در مجموعه ایرنت کار، یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره انواع خودرو تهیه شده و فایل PDF آن را برای دانلود قرار داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کرده و با دقت این نمونه قرارداد خودرو استیجاری را مطالعه نمایید.

⇓ نمونه فرم قرارداد کرایه خودرو ⇓

آیا ماشین عروس مزدا 3 تحت پوشش بیمه قرار دارد؟

 در پاسخ به این سوال، به شما اطمینان می‌دهیم کلیه خودروهای مجموعه ایرنت کار تحت پوشش بیمه کامل خودرو هستند. به خصوص بیمه ماشین عروس مزدا تری، می‌بایست پیش از عقد قرارداد تا پایان قرارداد رسمی خودرو تمدید شده باشد. لذا در صورت بروز حوادث غیر مترقبه جانی و مالی در طول مدت اجاره ماشین عروس مزدا 3 با توجه به توافق طرفین برای نوع بیمه و در صورت رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی، خسارات وارده مطابق با قوانین جاری شرکت‌های بیمه‌ محاسبه می‌گردد.

آیا ماشین عروس مزدا6 هم در ایرنت کار موجود است؟

برای انتخاب ماشین عروس مزدا6 در ایرنت کار همانند ماشین عروس مزدا تری محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید با انتخاب این مدل و رزرو آن از طریق تماس با واحد پشتیبانی، ماشین عروس مزدا6 را اجاره نمایید و در موعد مقرر تحویل بگیرید.

جهت اطلاع از شرایط اجاره ماشین عروس مزدا 3 با شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا