اجاره ماشین عروس پورشه

اجاره ماشین عروس پورشه در تهران و سایر شهرستانها

اجاره ماشین عروس پورشه در تهران و شهرستانها: برای کرایه ماشین عروس پورشه در سامانه اجاره خودرو ایرنت کار با یک تماس تمامی اطلاعات لازم درخصوص قیمت اجاره ماشین عروس پورشه را دریافت نمائید. شما می‌توانید جهت اطلاع از تمامی جزییات شرایط اجاره خودروهای لوکس از جمله اجاره ماشین عروس پورشه باکستر با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید. پیش از تماس با همکاران، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را مطالعه نمایید تا اطلاعات جامعی در خصوص اجاره ماشین عروس پورشه کسب نمایید.

اجاره ماشین عروس پورشه ، انتخاب اسپرت دوست‌ها


اجاره ماشین عروس پورشه را با ایرنت کار تجربه کنید

وقتی در سال 1931 فردیناند پورشه در آلمان اولین اتومبیل سواری پورشه را ساخت، به خوبی می‌دانست که در مدت کوتاهی بازار اتومبیل‌های لوکس و اسپرت را متحول خواهد نمود. امروزه ماشین عروس پورشه برای آن دسته از علاقمندان رانندگی با خودروهای اسپرت، یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی می‌باشد.

برای اجاره ماشین عروس پورشه در ایرنت کار، با استفاده از راهنمای گام به گام اجاره ماشین عروس، به راحتی می‌توانید اقدام نمائید. لازم به یادآوری است که به دلیل کم بودن تعداد این خودروی زیبا، در فصول شلوغ و تعطیلات رسمی، بهتر است از مدتها قبل از تاریخ مورد نظرتان، برای رزرو آن با شماره‌ درج شده در سایت تماس بگیرید. کرایه ماشین عروس پورشه مانند کرایه سایر خودروهای لوکس ، دارای ضوابط و شرایطی است که در ایرنت کار تلاش شده به بهترین و ساده‌ترین روش ممکن برای شما قابل حصول باشد.

صفر تا صد کرایه ماشین عروس پورشه

برای کرایه ماشین عروس پورشه خوب است بدانید مدل‌های مختلفی از این اتومبیل دوست داشتنی وجود دارد اما مدل روباز دو نفره آن یکی از پرطرفدارترین انواع پورشه است. برای رویداد مهمی همچون مراسم ازدواج شما، اجاره ماشین عروس پورشه انتخابی کاملا برازنده و مناسب است زیرا کیفیت عالی فنی این خودروی آلمانی در کنار جلوه زیبای طراحی بدنه، آن را به یک خودروی ممتاز برای خوش سلیقه‌ها تبدیل کرده است.

برای اجاره ماشین عروس پورشه باکستر ، که یکی دیگر از مدل‌های  زیبای این خودروساز آلمانی است می‌توانید از طریق ایرنت کار به سهولت اقدام نمائید. پورشه باکستر (Porshe Boxster) اولین خودروی جاده‌ای شرکت پورشه است که در اواسط دهه 90 میلادی به بازار عرضه شده است. قابلیت جمع شدن سقف این مدل یکی از مزایای آن است اما به دلیل کم بودن فضای صندوق، در صورت انتخاب آن برای ماه عسل، قطعا چمدان‌های زیادی را نمی‌توانید همراه خود ببرید.

شرایط اجاره ماشین عروس پورشه در تهران و سایر شهرهای کشور به چه صورت است؟

برای اجاره ماشین عروس پورشه ، همچون سایر خودروها، در وهله اول باید از شرایط قانونی و حقوقی قرارداد رسمی اطلاع داشته باشید. در این قرارداد مواردی همچون مدت قرارداد، مبلغ اجاره، ودیعه و مشخصات چک ضمانت، وضعیت بیمه خودرو قید شده است.

از ان رو پیشنهاد می‌کنیم حتما به صفحه شرایط کامل اجاره دادن انواع خودرو که لینک آن را در پایین همین بخش قرار می‌دهیم مراجعه کرده و آن را با دقت مطالعه نمائید. در صورت داشتن سوال و یا هر گونه ابهام می‌توانید با همکاران ما در واحد پشتیبانی ایرنت کار تماس گرفته و سؤالات خود را مطرح نمائید.

آیا با مفاد قرارداد اجاره خودرو آشنا هستید؟

⇓             ⇓

برخی از تعهدات متقابل در قرارداد اجاره ماشین عروس پورشه

در قرارداد رسمی فی‌ما‌بین  برای اجاره ماشین عروس پورشه ، همچون سایر خودروهای لوکس باید بدانید طبق قوانین حقوقی، هر یک از طرفین تعهداتی نسبت به یکدیگر دارند. برخی از این تعهدات عبارتند از:

– تعهد اجاره دهنده ها نسبت به حفظ سلامت ظاهری و فنی خودرو در زمان اجاره خودرو لوکس بدون راننده 

– تعهد اجاره دهنده ها به تمیزی و نظافت خودرو در زمان اجاره خودرو لوکس با راننده و بدون راننده

– تعهد اجاره دهنده نسبت به اجاره خودروهای سند دار و ارائه سند به مشتری

– تعهد اجاره دهنده نسبت به اجاره خودروهای  لوکس با پوشش بیمه کامل

– تعهد اجاره کننده به تحویل خودرو در زمان مقرر

– تعهد اجاره کننده به استفاده شرعی و قانونی از خودرو طبق قرارداد

– تعهد اجاره کننده به رعایت تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی

– تعهد اجاره کننده به حفظ و نگهداری خودرو به بهترین وجه

بدیهی است رعایت موارد فوق در قرارداد، برای تضمین حفظ حق و حقوق هر یک از طرفین بوده و با شفاف‌سازی این موارد، مشتریان با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به اجاره خودرو اقدام خواهند نمود.

قیمت اجاره ماشین عروس پورشه

در ایرنت کار مجموعه‌ای بسیار متنوع از خودروهای لوکس جهت اجاره وجود دارد. برای اطلاع از قیمت اجاره ماشین عروس پورشه نیاز است که با شماره درج شده در سامانه تماس بگیرید. اما برای مقایسه قیمت اجاره انواع خودروهای لوکس می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمائید. همکاران واحد پشتیبانی ایرنت کار آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره آخرین قیمت اجاره خودروها هستند.

پورشه، یک ماشین عروس دو نفره اسپرت

اجاره ماشین عروس پورشه برای عروس و دامادهای جوانی که علاقمند به اتومبیل‌های اسپورت هستند، یک انتخاب ایده آل است. این خودروی زیبای آلمانی که امروزه یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فولکس واگن است با طراحی زیبا و کم نظیر خود، توجه علاقمندان را به خوبی به خود جلب نموده است.

کرایه ماشین عروس پورشه با بیمه کامل

یکی از مهم‎‌ترین بخش‌های قرارداد اجاره خودرو، تعیین وضعیت بیمه آن است. به اطلاع شما می‌رسانیم که تمامی خودروهای ایرنت کار تحت پوشش کامل بیمه هستند و اگر مقررات راهنمایی و رانندگی را به خوبی رعایت کنید، هیچ نگرانی بابت خسارات وارده، در صورت بروز تصادفات ناخواسته نخواهید داشت.

برای آگاهی بیشتر شما، مطلبی قبلا در مورد وضعیت بیمه و پوششهای بیمه‌ای و نیز حق بیمه قرارداد اجاره خودروهای ایرنت کار نوشته ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن را مطالعه کنید و در صورت داشتن هر گونه ابهامی در این خصوص، با ما تماس بگیرید.

 

حق بیمه قرارداد اجاره خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا