اجاره ون تشریفاتی (بنز – تویوتا – هیوندا)

سفری لوکس و راحت با اجاره ون تشریفاتی

اجاره ون تشریفاتی: ایرنت کار ارائه دهنده خدمات اجاره ون تشریفاتی با راننده و بدون راننده می‌باشد. ون تشریفاتی بهترین گزینه برای تورهای مسافرتی، سفرهای دسته جمعی، رفت و آمد به فرودگاه و جابجایی دانشجویان می‌باشد. در صورتیکه نیاز به یک وسیله مناسب برای مسافرت و جابجایی‌های گروهی داشتید، با همکاران ما در ایرنت کار تماس بگیرید.

ون تشریفاتی


مزایای کرایه ون تشریفاتی برای سفرها و جابجایی‌های گروهی


  • در صورت نیاز می‌توانید اقدام به کرایه ون تشریفاتی همراه با راننده مجرب نمایید. ضمن اینکه برخی از رانندگان ایرنت کار به زبان انگلیسی تسلط داشته و بهترین گزینه برای جابجایی و یا سفر توریست‌ها می‌باشند. لازم به ذکر است که تمامی رانندگان این مجموعه افراد حرفه‌ای و خوش برخوردی می‌باشند که با جاده‌ها آشنایی کامل دارند.
  • برترین مزیت این است که ون اندازه‌ای متناسب دارد و جمع‌وجور است. ظرفیت آن از ۶ تا ۱۵ نفر متغیر می‌باشد. بنابراین برای جمع‌های کوچک و یا چند نفره گزینه بسیار مناسبی است. افراد در طول مسیر در کنار هم خواهند بود و می‌توانند با هم بگویند و بخندند و خوش باشند.
  • مزیت بعدی کرایه ون تشریفات، صندلی‌های راحت، قابل تنظیم و فضای مناسب آن هم برای بزرگسالان هم برای کودکان است.
  • اجاره ون تشریفات قیمت مقرون‌به‌صرفه و حتی امکاناتی مانند wifi دارد! آیا بهتر از این هم می‌شود؟

کرایه ون دربستی ٫ کرایه ون با راننده


         VAN Benz Vito         Toyota Haice

       Maxus V80              Hyundai H350

             FIAT Ducato            Van Delica


در اختیار برون شهری – روزانه – هفتگی – ماهانه – با راننده



برای اجاره ون تشریفات چه کار کنیم؟


یکی از شرکت‌های خوش سابقه و مطمئن را برای اجاره ون تشریفات انتخاب کنید. این شرکت می‌بایست از مراجع ذی‌صلاح مجوز رسمی داشته باشد. همچنین بیمه‌نامه مسافرتی، قرارداد و فاکتور رسمی خدمت شما ارائه کند. چنین شرکتی، سلامت و آرامشِ خیال در حین سفر را برایتان به ارمغان خواهد آورد. ایرنت کار نیز یکی از شرکت‌های اجاره ون است که خدمات اجاره ون تشریفات را نیز انجام می‌دهد. کافیست جهت دریافت خدمات کرایه ون تشریفات مانند اجاره ون بنز تشریفاتی و اجاره ون هایس تشریفاتی با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

 

آیا قصد دارید خدمات کرایه ون تشریفاتی را همراه با راننده دریافت نمایید و یا به صورت دربستی؟

برای کرایه ون تشریفاتی، هم می‌توانید راننده داشته باشید و هم می‌توانید ون را بدون راننده اجاره کنید. اگر راننده داشته باشید هیچ نگرانی نخواهید داشت. در غیراین‌صورت باید مسیرهای منتهی به شهرها و شرایط رانندگی ون را بشناسید. البته در صورت درخواست ایرنت کار درباره مسیرها، ترافیک و موارد ایمنی، امکانات اقامتی و نظایر آنها اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.


شرایط اجاره ون تشریفاتی چیست؟


  • مدارک موردنیاز برای اجاره ون تشریفاتی:
    ↵ کارت شناسایی معتبر
    ↵ اسناد مالی جهت ضمانت
  • برای رانندگی ون، شرایط زیر را داشته باشید:

↵ داشتن حداقل سن ۲۰ سال
↵ گواهینامه رانندگی ون
↵ گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه


چند نکته ضروری در مورد کرایه ون تشریفات


کرایه ون تشریفات اگر به صورت دربستی و برای چند روزه باشد، هزینه‌ی آن با توجه به مدت‌زمان سفر تعیین می‌شود و کاملاً توافقی است. شرایط پرداخت نیز بدین صورت است که ابتدا مبلغی به صورت ودیعه نقدی پرداخت می‌شود و سپس کل کرایه در زمان تحویل خودرو به دو روش اعتباری و یا پرداخت نقدی صورت می‌گیرد. مبلغ ودیعه با توجه به نوع خودروهای درخواستی تعیین می‌شود و هنگام عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود.

ایرنت کار خدمات ون تشریفاتی از جمله اجاره ون بنز تشریفاتی و اجاره ون هایس تشریفاتی را با بهترین شرایط و رانندگان مجرب ارائه می‌دهد. کافیست با همکاران ما تماس حاصل نمایید. همچنین برای مشاهده سؤالات متداول بر روی این نوشته کلیک کنید.

آیا با موارد قانونی اجاره ون در تهران آشنا هستید؟

⇓                        ⇓

کافیست جهت درخواست کرایه ون تشریفات با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا