اجاره بنز C200 در تهران – کرایه بنز C200 در تهران

اجاره بنز C200 در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره بنز C200 در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره بنز C200 در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌ترین قیمت اجاره بنز C200 در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب کرایه بنز C200 در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت اجاره بنز C200 در تهران ، نحوه اجاره ماشین بنز C200 در تهران و شرایط شرایط بنز C200 اجاره ای در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید. 

مدل خودرو:  بنز C200
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۶۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 1796
حداکثر توان موتور: 184 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 235
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 7.8
حداكثر گشتاور: 270 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره بنز آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره بنز C200 در تهران


اجاره ماشین C200 در تهران مثل اجاره دیگر اتومبیلهای بنز نیازمند دانستن موارد قانونی و همچنین مطالعه دقیق عقد نمونه قرارداد رسمی است. ایرنت کار نمونه قرارداد رسمی برای اجاره ماشین C200 در تهران و دیگر خودروهای اجاره ای و سواری را برای مطالعه و دانلود در صورت نیاز تهیه کرده است. لذا میتوانید از طریق لینکهای زیر برای مطالعه نمونه قرارداد و ضوابط ضروری و قانونی و دقیق در خصوص اجاره بنز C200 اقدام نمایید.

کلیک کنید: نمونه قرارداد اجاره خودرو سواری

در ضمن کرایه بنز C200 در تهران دقت کنید که بیمه این خودرو بایستی به شکل کامل پیش از عقد قرارداد کرایه بنز C200 در تهران حداقل تا پایان قرارداد تمدید شده باشد و تنها در این صورت است که در مواقع بروز حادثه ی جانی و مالی در طول مدت کرایه بنز C200 موارد مربوط به خسارت و صدمات مطابق با قوانین بیمه ها است. همچنین بدیهی ست که استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه برای خودرو بنز C200 اجاره ای منوط به رعایت نکات از قبیل داشتن گواهینامه راننده و همچنین طابعیت از قوانین و ضوابط کلی و جزئی در خصوص بحث رانمایی و رانندگی است.

قیمت اجاره بنز C200 در تهران مانند دیگر خودروهای اجاره ای تابعی از مدت اجاره خودرو در این شهر میباشد.مثلا در صورت اجاره بنز C200 در تهران به صورت هفتگی میتوانید از همکاران ما در زمان محاسبه و قیمت دهی آن، درخواست تخفیف نمایید. همچنین اجاره بنز C200 در تهران به صورت ماهیانه و یا حتی سالیانه برای سازمان ها و ادارات و یا حتی اشخاص میتواند شامل تخفیف مطلوبی در محاسبه قیمت نهایی شود. برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره بنز C200 در تهران کافی است با شماره تماس های مندرج در وب سایت سوالات خود را از همکاران ما در ایرنت کار جویا بشوید.

جهت اقدام برای اجاره بنز C200 در تهران همین حالا با شماره تماس های مندرج در وب سایت ما تماس حاصل کنید و تمامی سوالات خود از جمله در خصوص قیمت و یا دیگر شرایط لازم برای کرایه بنز C200 را از همکاران ما بپرسید. ایرنت کار، سامانه اجاره خودرو در تهران و دیگر شهرهای ایران است که تمامی خدمات مربوط به رنت بنز C200 و دیگر مدلهای بنز در ایران را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا