اجاره بی ام و 528 در تهران – کرایه بی ام و 528 در تهران

اجاره بی ام و 528 در تهران و دیگر شهرها

اجاره بی ام و 528 در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره بی ام و 528 در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌ترین قیمت اجاره بی ام و 528 در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب کرایه بی ام و 528 در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت اجاره بی ام و 528 در تهران ، نحوه اجاره بی ام و 528 در تهران و شرایط بی ام و 528 اجاره ای  در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

مدل خودرو: بی ام و 582
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۶۵۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 1997 
حداکثر توان موتور: 245 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 250 
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 6.3
حداكثر گشتاور: 350 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره بی ام و آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره بی ام و 528 در تهران


اجاره ماشین بی ام و 528i در تهران مانند رنتکار هر وسیله نقلیه دیگری نیازمند آگاهی دقیق از موارد دقیق قانونی و مروری بر نمونه قرارداد شفاف و رسمی اجاره خودرو است. ما در ایرنت کار یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره ماشین بی ام و 528i در تهران و مانند دیگر خودروهای استیجاری لوکس و رده میانی برای مطالعه مشتریان خود تهیه و فایل PDF آن را برای دانلود شما قرار داده ایم. بنابراین بهتر است که از طریق لینک مطلب زیر به مطالعه یک نمونه قرارداد خودرو استیجاری و ضوابط ضروری و قانونی دقیق در حیطه اجاره ماشین بی ام و 528i در تهران بپردازید.

کلیک کنید: نمونه قرارداد اجاره خودرو سواری

بایستی این مطلب را اذعان کرد که در خصوص کرایه بی ام و 528 در تهران بیمه خودرو حتما و بدون شک پیش از عقد قرارداد رسمی برای کرایه بی ام و 528 حداقل تا پایان قرارداد  تمدید شده است. لذا در مواقع بروز حادثه هایی پیش بینی نشده جانی و مالی در طول مدت کرایه بی ام و 528 موارد مربوط به خسارات و صدمه های نامنتظر و احتمالی مطابق با قوانین جاری بیمه ها محاسبه میشود. علاوه بر این موضوع واضح است که استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه برای خودرو بی ام و 528 اجاره ای وابسته به رعایت نکات بسیار ساده و واضح از جمله داشتن گواهینامه  راننده اجاره کننده و همچنین طابعیت از قوانین و ضوابط کلی و همچنین جزئی راهنمایی و رانندگی ایران است.

مانند اجاره کردن دیگر خودروهای لوکس در کشور ایران و شهر تهران، قیمت اجاره بی ام و 528 در تهران نیز تابعی از مدت اجاره این اتومبیل و همچنین نوع خودرو لوکس اجاره شده میباشد. به عنوان یک مثال در صورت اجاره بی ام و 528 در تهران به صورت هفتگی میتواند  از همکاران ما در هنگام قرارداد اجاره درخواست تخفیف در اینباره نمایید. علاوه بر این مطلب اجاره بی ام و 528 در تهران به صورت اجاره نامه ماهیانه اتومبیل یا حتی به شکل سالیانه برای سازمان ها و ارگان ها و یا حتی اشخاص هم میتواند شامل تخفیف در محاسبه قیمت های نهایی به دلیل مدت اجاره شود. برای اطلاع دقیق و شفاف تر از قیمت اجاره بی ام و 528 در تهران با شماره تماس مندرج در سایت ما هرگونه پرسش و ابهام در این خصوص را با ما در رنت اتومبیل ایرنت کار در میان گذاشته و پاسخ سوالات خود را بیابید.

در صورت داشتن نیاز به اطلاعات و همچنین  پاسخ  به هر سوال درباره اجاره BMW 528 در تهران همین حالا با شماره تماس و تلفن های مندرج در وب سایت ما در خصوص رنت خودرو ایرنت کار تماس بگیرید و تمامی سوالات خود از جمله در خصوص هزینه ها و یا دیگر موارد لازم و ممکن و لازم برای کرایه بی ام و BMW 528 را از همکاران ما در بحش پشتیبانی سایت و رنت کار جویا شوید. رنت اتومبیل ایرنت کار، سامانه اجاره اتومبیل در تهران و دیگر شهرهای مختلف ایران میباشد که تمامی خدمات رنت مربوط به اجاره BMW 528 و دیگر مدلهای اتومبیل بی ام را در اختیار مشتری عزیز در تمام شهرهای ایران عزیز قرار داده و خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا