اجاره بی ام و 630 کروک در تهران – کرایه بی ام و 630 کروک تهران

اجاره بی ام و 630 کروک در تهران و دیگر شهرها

اجاره بی ام و 630 کروک در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره بی ام و 630i کروک در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌ترین قیمت اجاره بی ام و 630i کروک و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب اجاره bmw 630 در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت اجاره بی ام و 630 کروک در تهران ، نحوه کرایه بی ام و 630 کروک در تهران و شرایط بی ام و 630 کروک اجاره ای  در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

مدل خودرو: بی ام و 630i کروک
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۷۶۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۴.۹۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۱۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 6 سیلندر 24 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 3000 
حداکثر توان موتور: 272 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 250 
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 6.7
حداكثر گشتاور: 320 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره بی ام و آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره بی ام و 630 کروک در تهران


اجاره ماشین بی ام و 630 کروک در تهران مثل اجاره دیگر اتومبیلهای بی ام و نیازمند دانستن موارد قانون بخصوص و همچنین مطالعه دقیق عقد نمونه قرارداد رسمی است. ایرنت کار یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره ماشین بی ام و 630 کرورک در تهران و دیگر خودروهای استیجاری و سواری را برای مطالعه شما و دانلود در صورت نیاز تهیه نموده است. بنابراین امکان این وجود دارد که از طریق لینکهای مرتبط زیر برای مطالعه یک نمونه قرارداد و ضوابط ضروری و قانونی دقیق در خصوص اجاره بی ام و 630 کروک را انجام دهید.

کلیک کنید: نمونه قرارداد اجاره خودرو سواری

دقت کنید که در خصوص کرایه بی ام و 630 کروک در تهران بیمه خودرو حتما و حتما پیش از عقد قرارداد برای کرایه بی ام و 630 کروک در شهر تهران حداقل تا پایان قرارداد رسمی تمدید شده باشد. لذا در مواقع بروز حادثه ی جانی و مالی در طول مدت کرایه بی ام و 630 کروک موارد مربوط به خسارت و صدمات مطابق با قوانین بیمه های جاری در کشور محاسبه میشود. همچنین واضح است که استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه برای خودرو بی ام و 630 کروک اجاره ای وابسته به رعایت نکات بدیهی از قبیل داشتن گواهینامه راننده و همچنین تابعیت از قوانین و ضوابط کلی و همچنین جزئی راهنمایی و رانندگی است.

قیمت اجاره بی ام و 630 کروک در تهران در واقع تابعی از مدت اجاره اتومبیل میباشد.مثلا در صورت اجاره بی ام و 630 کروک در تهران به صورت هفتگی میتوانید از همکاران ما در زمان محاسبه قیمت درخواست تخفیف نمایید. همچنین اجاره بی ام و 630 کروک در تهران به صورت اجاره اتومبیل ماهیانه و یا حتی سالیانه برای سازمان ها و ادارات و یا حتی اشخاص میتواند شامل تخفیف مطلوبی در محاسبه قیمت های نهایی شود. برای اطلاع دقیقتر از قیمت اجاره بی ام و 630 کروک در تهران با شماره تماس های مندرج در وبسایت رنت خودرو ایرنت کار سوالات خود را از همکاران ما در ایرنت کار بپرسید.

جهت اقدام برای اجاره bmw 630 در تهران همین حالا با شماره تماس های مندرج در وب سایت رنت خودرو ایرنت کار تماس حاصل کنید و تمامی سوالات خود از جمله در خصوص قیمت و یا دیگر شرایط لازم برای کرایه بی ام و 630 کروک را از همکاران ما بپرسید. رنت اتومبیل ایرنت کار، سامانه اجاره اتومبیل در تهران و دیگر شهرهای ایران است که تمامی خدمات مربوط به رنت بی ام و 630 کروک و دیگر مدلهای اتومبیل بی ام و در ایران را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا