اجاره بی ام و z4 در تهران – کرایه بی ام و z4 در تهران

اجاره بی ام و Z4 در تهران و دیگر شهرها

اجاره بی ام و Z4 در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره بی ام و Z4 در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌ترین قیمت اجاره بی ام و Z4 در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب اجاره bmw z4 در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت اجاره ماشین بی ام و Z4 ، نحوه کرایه بی ام و Z4 در تهران و شرایط بی ام و Z4 اجاره ای  در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

مدل خودرو: بی ام و Z4
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۶۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 6 سیلندر 24 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 2979
حداکثر توان موتور: 340 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 250 
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 6.7
حداكثر گشتاور: 500 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره بی ام و آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره بی ام و Z4 در تهران


اجاره ماشین Z4 در تهران مثل اجاره دیگر اتومبیلهای بی ام و نیازمند دانستن موارد قانونی و همچنین مطالعه دقیق عقد نمونه قرارداد رسمی است. ایرنت کار یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره ماشین Z4 در تهران و دیگر خودروهای اجاره ای و سواری را برای مطالعه شما و دانلود در صورت نیاز تهیه نموده است. لذا میتوانید از طریق لینکهای مرتبط زیر برای مطالعه نمونه قرارداد و ضوابط ضروری و قانونی دقیق در خصوص اجاره بی ام و Z4 اقدام کنید.

کلیک کنید: نمونه قرارداد اجاره خودرو سواری

در ضمن کرایه بی ام و Z4 در تهران دقت کنید که بیمه این خودرو بایستی به شکل کامل پیش از عقد قرارداد برای کرایه بی ام و Z4 در تهران حداقل تا پایان قرارداد تمدید شده باشد و تنها در این صورت است که در مواقع بروز حادثه ی جانی و مالی در طول مدت کرایه بی ام و Z4 موارد مربوط به خسارت و صدمات مطابق با قوانین بیمه ها محاسبه میشود. همچنین واضح است  که استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه برای خودرو بی ام و Z4 اجاره ای منوط به رعایت نکات بدیهی از قبیل داشتن گواهینامه راننده و همچنین طابعیت از قوانین و ضوابط کلی و جزئی راهنمایی و رانندگی میباشد.

قیمت اجاره بی ام و Z4 در تهران مانند دیگر خودروهای اجاره ای تابعی از مدت اجاره اتومبیل  میباشد.مثلا در صورت اجاره بی ام و Z4 در تهران به صورت اجاره اتومبیل هفتگی میتوانید از همکاران ما در زمان محاسبه و قیمت دهی آن، درخواست تخفیف نمایید. همچنین اجاره بی ام و Z4 در تهران به صورت لجاره اتومبیل  ماهیانه و یا حتی سالیانه برای سازمان ها و ادارات و یا حتی اشخاص میتواند شامل تخفیف مطلوبی در محاسبه قیمت نهایی شود. برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره بی ام و Z4 در تهران کافی است با شماره تماس های مندرج در وب سایت رنت اتومبیل ایرنت کار سوالات خود را از همکاران ما در ایرنت کار جویا بشوید.

جهت اقدام برای اجاره bmw z4 در تهران همین حالا با شماره تماس های مندرج در وب سایت ما تماس حاصل کنید و تمامی سوالات خود از جمله در خصوص قیمت و یا دیگر شرایط لازم برای کرایه  بی ام و Z4 را از همکاران ما بپرسید. رنتاتومبیل ایرنت کار، سامانه اجاره خودرو در تهران و دیگر شهرهای ایران است که تمامی خدمات مربوط به رنت بی ام و Z4 و دیگر مدلهای اتومبیل بی ام و در ایران را در اختیار شما مشتریان عزیز و محترم قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا