اجاره لکسوس NX در تهران – کرایه لکسوس NX در تهران

اجاره لکسوس NX در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره لکسوس NX در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو لکسوس NX در تهران و شهرستان‌ها (کرایه اجاره خودرو NX)، مناسب‌ترین قیمت اجاره ماشین NX در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب اجاره لکسوس NX در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت اجاره ماشین لکسوس NX ، نحوه اجاره لکسوس NX در تهران و شرایط شرایط لکسوس NX اجاره ای در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

مدل خودرو: لکسوس NX
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: توافقی
قیمت کرایه هفتگی: توافقی (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: توافقی

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 2494 
حداکثر توان موتور: 194 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 180 
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 9.3
حداكثر گشتاور: 210 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره لکسوس آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره لکسوس NX در تهران


اجاره لکسوس NX در تهران شبیه اجاره هر اتومبیلی نیازمند دانستن مسائل قانونی و قراردادی در اینباره زمینه است. همکارانمان ما در ایرنت کار نمونه قرارداد رسمی برای اجاره لکسوس NX در تهران را  شبیه دیگر اتومبیل های رده بالا و رده میانی برای مطالعه مشتریان خود تهیه و فایل PDF دانلود آن را برای شما قرار داده است. لینک زیر شامل قرارداد اجاره ماشین NX و ضوابط و قانونی دقیق در حیطه اجاره این مدل از لکسوس و دیگر مدل های آن در تهران است.

کلیک کنید: نمونه قرارداد اجاره خودرو سواری

کرایه لکسوس NX در تهران باید توجه داشت که بیمه ماشین لکسوس NX حتما و بدون هیچ شکی بایستی پیش از عقد قرارداد رسمی این خودرو برای کرایه لکسوس NX حداقل تا پایان قرارداد تمدید باشد. لذا ضمن آرزوی سلامتی برای مشتریان عزیز، در مواقع بروز حادثه هایی پیش بینی نشده ی جانی و مالی در زمان مدت کرایه لکسوس NX تمام مسائل مربوط به خسارات و صدمه های پیش بینی نشده و احتمالی مطابق با قوانین محاسبه میگردد. علاوه بر این موضوع به طور کامل واضح میباشد که استفاده از بیمه اتومبیل در شرایط بروز هر حادثه ای برای خودرو لکسوس NX اجاره ای وابسته به رعایت موارد مشخص و بدیهی از جمله داشتن گواهینامه راننده اجاره کننده و قوانین کلی در خصوص راهنمایی و رانندگی است.

اگر قصد اجاره لکسوس NX  یا هر نوع دیگر از این خودرو را داریم بایستی بدانیم، قیمت ااجاره لکسوس NX در تهران تابعی از مدت اجاره این اتومبیل و نوع خودرو رده بالا اجاره شده است. مثلا در صورت اجاره خودرو NX در تهران به صورت 7 روزه میتواند از همکاران پشتیبانی ما در هنگام قرارداد اجاره لکسوس درخواست تعدیل در قمیت اجاره را داشته باشید. علاوه بر این مطلب اجاره NX در تهران به صورت شرایط 1 ماهه اتومبیل یا حتی به شکل 1 ساله و یا حتی بلند مدت تر برای سازمان ها و ارگان ها و یا حتی فردی نیز میتواند شامل تخفیف در محاسبه قیمت های کلی و تمام شده به دلیل مدت لکسوس NX اجاره ای شود. به هر روی برای آگاهی از قیمت اجاره لکسوس NX میتوانید هم اکنون و یا در هر زمان دیگری با شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

با وجود توضیحات ارائه شد در صورت تمایل به اجاره ماشین لکسوس NX در تهران هر زمانی میتوانید از راه تماس و با تلفن های مندرج در وب سایت اطلاعات کافی برای اجاره ماشین لکسوس NX را از همکاران ما در بحش پشتیبانی سایت و رنت کار را جویا شوید. رنت اتومبیل ایرنت کار، سامانه اجاره اتومبیل درشهر تهران و دیگر شهرهای مختلف ایران است که تمامی خدمات رنت مربوط به اجاره  Lexus NX و دیگر مدلهای اتومبیل را در اختیار مشتریهای محترم خود در تمام شهرهای ایران فراهم می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا