اجاره ماشین ایرانی

اجاره ماشین ایرانی در تهران و سایر شهرستانها

اجاره ماشین ایرانی در تهران و سایر شهرستانها: ایرنت کار بزرگترین سامانه اجاره خودرو با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از اتومبیل‌های مختلف امکان اجاره ماشین ایرانی را همچون ماشین‌های خارجی برای شما فراهم آورده است. برای کسب اطلاع از نحوه اجاره ماشین ایرانی بدون راننده و یا همراه با راننده توجه شما را به ادامه این مطلب جلب می‌کنیم. همچنین همکاران واحد پشتیبانی ایرنت کار به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در‌خصوص اجاره انوع خودرو می‌باشند.

اجاره ماشین ایرانی از بین دهها گزینه

در سامانه ایرنت کار دهها گزینه برای انتخاب وجود دارد، اما در بین خودروسازهای داخلی، دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا به دلیل محصولات شناخته شده‌شان بیشتر مورد تقاضای مشتریان ما قرار می‌گیرند. خودروهایی همچون سمند، پژو پارس، پژو 206 و پراید از پرمخاطب‌ترین خودروهای ایرانی هستند که توسط مشتریان اجاره می‌شوند. خودروی ایرانی به راحتی در دسترس تمامی افراد جامعه می‌تواند قرار گیرد. با خدمات ایرنت کار دیگر هیچکس بدون ماشین نخواهد ماند، زیرا شرایط اجاره ماشین ایرانی بسیار ساده‌تر از سایر خودروها می‌باشد.

متقاضیان به چه دلیل اجاره ماشین ایرانی را ترجیح می‌دهند؟

یکی از مهمترین دلایل انتخاب خودروهای ایرانی، مناسب‌تر بودن قیمت اجاره این خودروها و به نسبت قیمت خودرو، پایین بودن میزان وثیقه‌ای است که مشتری باید ارائه دهد. علاوه بر موضوع قیمت، آشنایی با سیستم رانندگی این دسته از خودروها نسبت به سیستم‌های پیچیده خودروهای خارجی موجب جذابیت اجاره ماشین ایرانی می‌شود.

هر یک از مشتریان ما دلیل و هدف خاصی برای اجاره خودرو دارند. قطعا برای کسانی که جهت تردد کوتاه مدت کاری در سطح کلان شهری همچون تهران قصد اجاره خودرو دارند، مقرون به صرفه‌تر است که با اجاره ماشین ایرانی به راحتی به امورات کاری خود بپردازند و دغدغه کمتری برای نگهداری و مراقبت از خودرو استیجاری داشته باشند.

اجاره ماشین ایرانی ، انتخابی آسان برای موارد فوری

برخی از افراد، خودروی خود را جهت تعمیر به تعمیرگاه برده‌اند و به مدت چند روز خودرویی را برای امور روزمره خود نیاز دارند، برای این منظور اجاره ماشین ایرانی که هم تعداد بیشتری از آن برای اجاره موجود است و هم با قیمت کمتر می‌توان آن را اجاره نمود، آسان‌ترین انتخاب می‌باشد.

علاوه بر این، پروسه اجاره ماشین ایرانی در کمتر از 2 ساعت انجام‌پذیر است و برای مواردی که نیاز فوری و ضروری به اجاره خودرو دارید انتخابی مطمئن خواهد بود. برای اجاره خودروی مورد نظر خود در ابتدا بهتر است نگاهی به لیست قیمت خودروهای موجود در سامانه بیندازید.

برای اجاره ماشین ایرانی در ایرنت کار از کجا شروع کنیم؟

حالا که تصمیم خود را برای اجاره ماشین ایرانی گرفته‌اید، اولین قدم مطالعه شرایط قرارداد و نحوه اجاره خودرو است. درباره این موضوع در مطالبی جداگانه به تفصیل نوشته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه راهنمای جامع اجاره خودرو، به تمام مراحل کار و شرایط اجاره خودرو آگاه شوید.

سپس با شماره درج شده تماس گرفته و خودروی مورد نظر را رزرو و سفارش خود را ثبت نمائید. در این مرحله هرگونه ابهام و سوالی اگر دارید، بپرسید همکاران ما به تمامی سوالات احتمالی شما با صبر و دقت پاسخ خواهند داد. پس از هماهنگی برای زمان عقد قرارداد، می‌توانید با مدارک مورد نیاز که لینک آن را در زیر این مطلب قرار داده‌ایم به دفتر شرکت مراجعه نموده و یا هماهنگ فرمائید تا همکاران واحد قرارداد به محل سکونت یا دفتر کار شما  مراجعه نمایند.

اجاره ماشین ایرانی ، مناسب برای سرویس سازمانها

یکی از گروههای مشتریان ایرنت کار که تمایل به اجاره ماشین ایرانی دارند، سازمانها و ارگانها هستند که برای سرویس پرسنل خود قراردادهای طولانی مدت یکساله می‌بندند و از تخفیفات ویژه مدت قرارداد بهره‌مند می‌شوند. همچنین در هنگام برگزاری همایش‌های چند روزه، تعدادی خودرو برای جابجایی میهمانان از محل اسکان تا محل اجرای همایش اجاره می‌کنند.

شما نیز می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت از خدمات ایرنت کار استفاده نمائید. برای این منظور کافیست با شماره درج شده در سامانه تماس گرفته و مدل خودروی مورد نظر را اعلام نمائید، همکاران واحد قرارداد، حضوری به سازمان شما مراجعه خواهند نمود. برای اجاره ماشین ایرانی همراه با راننده، نیازی به ارائه سند وثیقه و ضمانت نیست و شما می‌توانید به راحتی سرویس ایاب ذهاب پرسنل و میهمانان خود را به ایرنت کار بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا