اجاره ماشین بدون سند

اجاره ماشین بدون سند در تهران و شهرستان‌ها

اجاره ماشین بدون سند در تهران و شهرستان‌های کشور: داشتن شرایط انعطاف‌پذیر یکی از مزیت‌های ایرنت کار است. این سامانه اجاره خودرو  با فراهم آوردن بهترین شرایط برای متقاضیان با خواسته‌های مختلف از جمله اجاره ماشین بدون سند راهکارهایی را ارائه می‌نماید. با تماس، با تیم پشتیبانی ایرنت کار، شرایط ویژه‌تان را اعلام فرمائید تا بهترین خودروی مناسب شرایط خاص خود را تحویل بگیرید.

آنچه درباره اجاره ماشین بدون سند باید بدانیم


همانطور که می‌دانید یکی از موارد قانونی در هر نوع قراردادی، ضمانت اجرای آن قرارداد است. نوع تضمین بسته به نوع قرارداد، به شکل‌های مختلف و با توافق طرفین تعیین می‌گردد. غالبا ضمانتی که موسسات کرایه خودرو طلب می‌کنند، سند منزل مسکونی است که فراهم کردن آن برای عده ‌ای از افراد، به خصوص قشر جوان بسیار مشکل است.

از این رو بسیاری از متقاضیان کرایه خودرو، درخواست اجاره ماشین بدون سند را دارند. در پاسخ به این تقاضا باید گفت که لازم است  ابتدا با موارد قانونی و حقوقی اجاره خودرو کاملا آشنا شوید. در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم ضمن مراجعه به لینک زیر، شرایط قانونی قرارداد را مطالعه نموده و نمونه قرارداد اجاره خودرو که توسط همکاران ما به صورت فایل pdf آماده شده را دانلود و بررسی کنید. سپس به راهکارهای جایگزین ایرنت کار توجه فرمائید.

⇓ برای آشنایی با موارد قانونی اجاره خودرو و نمونه قرارداد روی لینک زیر کلیک کنید ⇓

مدارک لازم برای اجاره ماشین بدون سند


پس از انتخاب خودروی مورد نظر و مطالعه دقیق موارد قانونی اجاره خودرو، جهت ثبت سفارش و رزرو خودرو، لازم است با شماره درج شده در سامانه تماس بگیرید و تقاضای خود را برای اجاره ماشین بدون سند اعلام فرمائید تا همکاران واحد پشتیبانی شما را راهنمایی کنند. بد نیست بدانید در حالت عمومی و طبق مقررات موسسات کرایه خودرو، سپردن وثیقه برای خودرویی که به امانت خواهید برد جزو الزامات قرارداد می‌باشد.

در حالت کلی مدارک زیر، درهنگام بستن قرارداد مورد نیاز است:

کارت شناسایی معتبر
گواهینامه رانندگی متقاضی
ویزا و یا بلیط بازگشت برای مسافرین و یا توریست‌ها

و یکی از موارد زیر برای ضمانت الزامی است:

یک فقره سفته و یا چک به مبلغ خودرو درخواستی
جواز کسب معتبر برای صاحبین مشاغل آزاد
گواهی معتبر اشتغال به کار برای کارمندان
سند ملک مسکونی

در صورت نداشتن اسناد ضمانت فوق چه باید کرد؟

برای آن دسته از دوستانی که قادر به تأمین اسناد ضمانت نیستند و درخواست اجاره ماشین بدون سند دارند، ما در ایرنت کار راههای جایگزین هم داریم. یکی از بهترین راه حل‌ها، اجاره خودرو به همراه راننده است. این مورد به خصوص برای مقاصد کاری، تشریفات و یا ماشین عروس بسیار مناسب است. چرا که بدون نیاز به ارائه سند می‌توانید خودروی مورد نظرتان را با راننده مجرب و آموزش دیده اجاره نمائید.

اگر به هر دلیلی تمایل به اجاره خودرو بدون راننده دارید، یکی دیگر از راهکارها، سپردن وجه نقد به عنوان ضمانت قرارداد است. مبلغ ضمانت در این مورد براساس مدل خودرو و مدت زمانی که قصد اجاره خودرو را دارید تعیین می‌شود. همکاران واحد پشتیبانی تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را درخصوص مبلغ ضمانت و شرایط کرایه خودرو به اطلاع شما خواهند رساند.

برای عزیزانی که قادر به تأمین این مبلغ نباشند راه سومی در نظر گرفته‌ایم و آن ارائه سند خودرویی دیگر است. قطعا برای شما که قصد کرایه خودروی مناسب برای سفر تفریحی یا ماموریت کاری دارید و ممکنست خودروی خودتان آمادگی چنین سفری را نداشته باشد، بهترین گزینه ارائه سند خودروی خود بعنوان ضمانت است تا بدون هیچ مشکلی ماشین مورد علاقه خود را اجاره نمائید.

راهی جاده شوید، ما هوایتان را داریم


اجاره ماشین بدون سند با شرایط آسان در ایرنت کار

اگر در آرزوی سفر هستید و دیدن جاذبه‌های گردشگری کشور زیبایمان جزو اهدافتان بوده و هست، اما نداشتن وسیله نقلیه مناسب مانع تصمیم‌گیری و تحقق آرزوهای شما شده است، بهتر است دیگر به فکر بستن چمدانهایتان باشید، چرا که ما اینجائیم تا نگذاریم رویاهایتان را فراموش کنید.

با تسهیلات اجاره ماشین بدون سند ایرنت کار، دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای برای سفر نرفتن قابل قبول نیست. کافیست عزمتان را جزم کنید و سری به صفحه خودروهای اجاره‌ای ما بزنید و با آسان‌ترین شرایط و حداقل مدارک ضروری، خودروی مورد علاقه‌تان را از بین دهها مدل اتومبیل مجموعه متنوع ما انتخاب کنید و راهی شوید.

زندگی کوتاه‌تر از آن است که حسرت راه‌های نرفته در دلمان بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا