اجاره ون تویوتا هایس در تهران

اجاره ون تویوتا هایس در تهران و سایر شهرستان ها

اجاره ون تویوتا هایس در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو در تهران از جمله اجاره ون هایس در تهران و شهرستان‌ها، اجاره ون هایس تشریفاتی، اجاره تویوتا هایس هایروف، اجاره ون هایس با راننده، کرایه تویوتا هایس، اجاره ون هایس کرج، مناسب‌ترین قیمت اجاره ون هایس، دارای شرایط ویژه و مناسب اجاره خودرو تویوتا هایس در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت اجاره تویوتا هایس، نحوه اجاره ماشین تویوتا هایس در تهران و شرایط اجاره تویوتا هایس بدون راننده در تهران و شهرستان‌ها را دریافت نمایید.

مدل خودرو ون: Toyota Hiace


ظرفیت مسافر: 11 نفر
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: تماس بگیرید


جهت مشاهده قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت و سایر اطلاعات با شماره تلفن -۰۲۱ تماس بگیرید.



اجاره تویوتا هایس هایروف ، مناسب برای برگزارکنندگان تورهای مسافرتی


بنا به تجربه ایرنت‌کار، اجاره تویوتا هایس هایروف به دلیل صندلی‌های راحت و سقف بلند آن و صندلی‌های تاشو در ردیف عقب برای گذاشتن ساک و بار مسافران، همواره مورد توجه ویژه آژانس‌های مسافرتی بوده است. مؤسسات توریستی  برای داشتن آمار بالای اجرای تور، ناچار به برگزاری سریعتر تور حتی با افراد محدود هستند لذا برایشان مقرون به صرفه نیست برای تعداد کمتر از ۱۵ نفر اتوبوس اجاره کنند. بنابراین با کرایه ون هایس به راحتی و در زمانی کوتاه به هدف خود می رسند.

جالب است بدانید صندلی راننده دراین خودرو مجهز به دو ایربگ جلو و کناری است که ضریب امنیت بالایی برای راننده فراهم می‌کند. علاوه بر این ون تویوتا هایس دارای دوربین مخصوص دنده عقب است که در هنگام حرکت به عقب فعال شده و تصویر پشت خودرو را در آینه الکتروکرماتیکی که برای دید پشت تعبیه شده نشان می‌دهد.

۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image


اجاره ون هایس تشریفاتی ، پای ثابت مراسم رسمی


مجموعه ایرنت‌کار با مجموعه‌ای به روز از خودروهای تشریفاتی، ارائه دهنده خدمات اجاره ون هایس تشریفاتی برای ارگان‌ها می‌باشد. یکی از بهترین گزینه ها برای جابجایی گروهی میهمانان خارجی اجاره تویوتا هایس هایروف است. همچنین امکان اجاره روزانه تویوتا هایس برای اشخاص نیز فراهم می‌باشد.

اجاره ون هایس با راننده و یا اجاره تویوتا هایس بدون راننده از امکاناتی است که در ایرنت‌کار برای شما فراهم است. کافی است برای اجاره ماشین تویوتا هایس با همکاران ما تماس گرفته و در خصوص شرایط و مدارک لازم برای اجاره تویوتا هایس و نیز مناسبترین قیمت اجاره ون هایس، پاسخ پرسش‌های خود را بیابید.

اجاره تویوتا هایس تهران و اجاره ون هایس کرج از طریق سامانه ایرنت‌کار به راحتی در دسترس شماست.

برای اجاره خودرو تویوتا هایس در تهران و سایر شهرها بایستی قرارداد مشخص و واضحی را پیش از تحویل گرفتن خودرو، مطالعه و امضا کنید. البته شرایط درج شده در قرارداد اجاره ون تویوتا هایس می‌تواند با توافق طرفین متغییر باشد، اما به طور عمومی متقاضی بایستی مدارک زیر را به همراه داشته باشد:

– کارت شناسایی معتبر
– یک فقره چک یا سفته به مبلغ اتومبیل

و همچنین یکی از موارد زیر:

– سند ملکی به نام متقاضی خودرو
– ۷ تا ۱۰ درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو لحاظ می‌شود)
– توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن

توجه: اجاره تویوتا هایس بدون راننده و با راننده دارای شرایط و قیمت متفاوتی می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود در خصوص اجاره ون هایس در تهران و همچنین اجاره ون هایس در کرج و سایر شهرستان‌ها با شماره تلفن‌های درج شده در وب سایت ایرنت کارتماس بگیرید. در صورت اجاره ون هایس با راننده، نیازی به ارائه هیچ یک از مدارک فوق نمی باشد.

در خصوص کرایه ون هایس در تهران بایستی به این نکته اشاره کرد که بیمه ماشین حتما و بدون تردید پیش از عقد قرارداد رسمی برای اجاره ماشین تویوتا هایس ، حداقل تا پایان مدت قرارداد اعتبار خواهد داشت. لذا درصورت بروز حادثه‌های پیش‌بینی نشده‌ی جانی و مالی در زمان مدت اجاره ون تویوتا هایس، موارد مربوط به خسارات و صدمه های احتمالی مطابق با قوانین محاسبه خواهد شد.
بدیهی است در صورت بروز حادثه برای خودرو ون هایس، استفاده از بیمه خودرو وابسته به رعایت موارد قانونی از جمله داشتن گواهینامه راننده اجاره کننده و همچنین تبعیت از قوانین و کلیه ضوابط  راهنمایی و رانندگی است. این در صورتی است که شما گزینه اجاره هایس بدون راننده را انتخاب کرده باشید.بدیهی است اجاره ون هایس با راننده شما را از هر گونه مسئولیتی مبرا می‌سازد.

قیمت اجاره ون هایس در تهران و شهرستان‌ها: با توجه به اینکه در فصول مختلف سال و زمان پیک مسافرت قیمت‌ها متفاوت خواهد بود، برای اطلاع از آخرین قیمت اجاره تویوتا هایس در تهران و شهرستان‌ها کافیست با همکاران ما تماس بگیرید و از جزئیات شرایط اجاره ون هایس و تخفیفات آن مطلع شوید.

کرایه ون هایس در تهران و شهرستان‌ها به شکل‌های متعددی از جمله اجاره روزانه تویوتا هایس، اجاره ساعتی و یا هفتگی  امکان پذیر است. قیمت اجاره ون هایس تابعی از مدت اجاره این اتومبیل می باشد.
با اجاره ون دلیکا در تهران به صورت هفتگی می‌توانید از همکاران ما در هنگام عقد قرارداد اجاره ون تویوتا هایس درخواست تخفیف در قیمت تمام شده بفرمایید.

علاوه بر این اجاره ون تویوتا هایس  به صورت ماهیانه یا سالیانه برای سازمان‌ها و ارگان‌ها و یا حتی فردی هم می‌تواند شامل تخفیف بالاتری در محاسبه قیمت‌های کلی به دلیل مدت اجاره شود. برای آگاهی از قیمت اجاره تویوتا هایس می‌توانید هم اکنون با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس حاصل فرمائید.

پیش از مراجعه حضوری برای اجاره ماشین ون تویوتا هایس در تهران یکی از موارد مهمی که باید بدانید حقوق کرایه دهنده و همچنین حقوق کرایه کننده خودرو می‌باشد.

ایرنت‌کار پس از سالها فعالیت در زمینه کرایه خودرو در شهر تهران و با ارائه مناسب ترین قیمت اجاره ون هایس، مجموعه ای از نکات را گردآوری کرده و در مطلبی جداگانه برای آگاهی شما مشتریان عزیز قرار داده است. کافیست جهت کسب اطلاع از شرایط اجاره دادن انواع خودرو، بر روی لینک زیر کلیک کرده و آن را مطالعه فرمائید.

 

⇐شرایط کامل اجاره دادن انواع خودرو⇒

۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا