راهنمای اجاره ماشین عروس

راهنمای اجاره ماشین عروس در تهران و سایر شهرها

راهنمای اجاره ماشین عروس در تهران و شهرستانها: سامانه ایرنت کار یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات اجاره ماشین عروس در ایران می‌باشد که با مجموعه متنوعی از اتومبیل‌ها، برای هر سلیقه و بودجه‌ای خودروی مناسبی دارد. در راهنمای اجاره ماشین عروس تمامی اطلاعات مورد نیاز شما گردآوری شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل اجاره ماشین با شماره درج شده تماس حاصل فرمائید و از راهنمایی تلفنی کارشناسان سامانه بهره‌مند گردید.


راهنمای اجاره ماشین عروس برای زوج‌های جوان


یکی از مهم‌ترین بخش‌های تدارکات مراسم ازدواج، انتخاب ماشین عروس است. برای زوج های جوان و والدین آنها، تهیه و تدارک بهترین چیزها، از تالار و نوع شام عروسی تا لباس و عکاس و فیلمبردار و ماشین عروس برای یک شب، امری بدیهی بوده و همه سعی می‌کنند چیزی کم نگذارند چون این اتفاق در بیشتر مواقع قرار است یک بار در زندگی اتفاق بیفتد.

تنوع اتومبیل‌ها در ایرنت کار از خودروهای لوکس تا خودروهای کلاسیک و قدیمی و حتی خودروهای ایرانی برای طیف وسیعی از مشتریان جالب توجه است. برای راهنمایی شما عزیزان پیرامون اقداماتی که باید انجام دهید، در راهنمای اجاره ماشین عروس درباره سه گام اصلی اجاره خودرو اطلاعاتی کسب خواهید نمود که در مراحل اجاره ماشین عروس یاری‎تان خواهد نمود.

  1. انتخاب خودروی مناسب
  2. تماس با ایرنت کار و رزرو خودرو
  3. ارائه مدارک، عقد قرارداد و تحویل گرفتن خودرو


راهنمای اجاره ماشین عروس ، خودروی مناسب من کدام است؟

 قبل از هر چیز لازم است وضعیت بودجه خود را تعیین نمائید. بی تردید درلیست هزینه‌های مختلف مراسم ازدواج، با برنامه‌ریزی که خانواده‌ها انجام می‌دهند، مقدار بودجه مشخصی برای کرایه ماشین عروس اختصاص خواهد یافت. اطلاع از این مبلغ، به شما در انتخاب خودروی مناسب کمک خواهد نمود.

آیا نیاز به راننده هم دارید؟

اگر گواهینامه رانندگی در ایران را ندارید و یا تمایلی به رانندگی در خیابان‌های شلوغ تهران در شب ازدواجتان ندارید، این امکان برایتان فراهم است که بتوانید خودرو با راننده مجرب کرایه نمائید. در این صورت تمامی مسئولیت حفظ و نگهداری اتومبیل برعهده وی خواهد بود. با اجاره ماشین عروس با راننده علاوه بر اینکه می‌توانید در کنار همسر خود از لحظات لذت ببرید، از معافیت ارائه وثیقه نیز برخوردار خواهید شد.

برای چه مدت خودرو را نیاز دارید؟

اگر علاقمندید برای سفر ماه عسل هم از اتومبیل کرایه‌ای خود استفاده نمائید، به راحتی می‌توانید در هنگام ثبت سفارش مدت قرارداد را بیش از یک شب انتخاب نموده و از تخفیف ویژه مدت زمان قرارداد برخوردار گردید.

با در نظر گرفتن موارد فوق می‌توانید از بین انواع اتومبیل‌های لوکس، لیموزین، اتومبیل‌های قدیمی و کلاسیک و یا خودروهای ایرانی هر کدام را که تمایل دارید انتخاب نمائید. در لینک زیر لیست قیمت اجاره خودروهای موجود در ایرنت کار را ملاحظه بفرمائید.


راهنمای اجاره ماشین عروس ، خودروی انتخابی خود را رزرو نمائید

پس از انتخاب خودروی مورد نظر خود، طبق راهنمای اجاره ماشین عروس ، لازم است برای رزرو و ثبت سفارش آن با کارشناسان ایرنت کار تماس بگیرید. اما قبل از آن بهتر است درخصوص اسناد و مدارک ضروری و مورد نیاز و همچنین شرایط قرارداد اجاره خودرو مطلع شوید.

قرارداد رسمی ببندید

همانند هر نوع مراوده تجاری بین دو نفر، بین ما و شما قرارداد رسمی با در نظر گرفتن تمامی موارد قانونی و حقوقی منعقد خواهد شد. در این قرارداد تمامی موارد از جمله مشخصات خودرو، مدت قرارداد، نحوه تحویل باک، زمان و مکان تحویل خودرو به مشتری و زمان و مکان بازگشت خودرو قید خواهد شد. برای مطالعه نمونه قرارداد  این صفحه را ببینید.

مدارک را تهیه و آماده نمائید

اسناد و مدارک اصلی مورد نیاز که هنگام امضای قرارداد باید همراهتان باشد، شامل کارت شناسایی معتبر، گواهینامه رانندگی و در صورت اجاره ماشین عروس بدون راننده، یک وثیقه به ارزش خودروی انتخابی است که می‌توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه مدارک مورد نیاز بیابید. اگر به هر دلیلی برای تهیه وثیقه دچار مشکل هستید ما راهکارهایی برایتان داریم که  می‌توانید هنگام تماس با واحد پشتیبانی مشکل را مطرح و درخواست راهکار جایگزین نمایید.

نگران بیمه خودرو نباشید

خوب است بدانید تمامی خودروهای ایرنت کار دارای بیمه با پوشش کامل بدنه و شخص ثالث هستند و در صورتی که به مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشید، در صورت رخ دادن حوادث پیش‌بینی نشده، نگرانی بابت پرداخت خسارات نخواهید داشت. وضعیت بیمه نیز از مواردی است که در قرارداد فی‌مابین مشخصا درج خواهد شد.

اکنون آماده تماس با ایرنت کار هستید

پس از اطلاع از شرایط قرارداد و مدارک مورد نیاز از طریق راهنمای اجاره ماشین عروس ،  زمان آن است که با تلفن مندرج در سامانه ایرنت کار تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت و برای تاریخ مورد نظر اتومبیل را رزرو نمایید. در خصوص زمان رزرو، توجه نمایید که برخی از خودروهای کمیاب، در زمان اوج سفرها و یا تعطیلات رسمی، ممکنست از مدت‌ها قبل رزرو شده باشند، بنابراین در صورت انتخاب این نوع خودروها حتما بازه زمانی مناسب را در نظر بگیرید.

هنگام تماس تلفنی با کارشناسان ایرنت‌کار سعی کنید تمامی اطلاعات لازم را کسب نموده تا هیچ ابهامی برایتان باقی نماند. مثلا درباره مکان تحویل گرفتن و تحویل دادن خودرو، وضعیت باک بنزین و مواردی از این دست حتما از قبل هماهنگی لازم را بنمایید.

⇓ جهت مشاهده نمونه فرم قرارداد اجاره خودرو کلیک کنید ⇓


راهنمای اجاره ماشین عروس ، قرارداد را امضا کنید و سوئیچ را تحویل بگیرید

در آخرین مرحله از مراحل راهنمای اجاره ماشین عروس ، برای عقد قرارداد به موسسه اجاره خودرو مراجعه نمائید. اگر در مرحله قبلی توافق کرده باشید که خودرو را در محل کار خود در هر جای تهران تحویل بگیرید، همکاران ما در موعد مقرر مراجعه خواهند کرد. با تحویل مدارک و اسنادی که از قبل آماده کرده‌اید و با امضای قراردادی که از پیش پیشنویس آن را مطالعه کرده‌اید، سوئیچ و مدارک ماشین تحویل شما می‌گردد.

از این لحظه تا پایان مدت زمان تعیین شده در قرارداد، شما علاوه بر لذت بردن از رانندگی با ماشین عروس انتخابی خود، مسئول حفظ و نگهداری ماشین امانی هستید. برای بازگرداندن خودرو در پایان زمان قرارداد نیز، طبق توافقاتی که قبلا از لحاظ زمان و مکان تحویل خودرو و نیز وضعیت باک آن با موسسه نموده ‌اید، عمل نمائید.

عضویت در باشگاه مشتریان ایرنت کار، هدیه ما به عروس و داماد عزیز

ضمن آرزوی خوشبختی برای شما زوج‌ جوان، کارت طلایی عضویت در باشگاه مشتریان ایرنت کار، هدیه‌ای است که در طول اولین سال زندگی مشترک شما، در هر بار استفاده از خدمات اجاره خودرو، تخفیفات ویژه‌ای را برایتان به ارمغان خواهد آورد. ما معتقدیم با ایرنت کار دیگر هچ کس بدون خودرو نخواهد ماند. پس با خیال راحت برای سفرهای خانوادگی خود روی ما حساب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا