ماشین باتری خالی را چگونه روشن کنیم

ماشین باتری خالی را چگونه روشن کنیم

ماشین باتری خالی را چگونه روشن کنیم

اگر برای شما سوال است که “ماشین باتری خالی را چگونه روشن کنیم” در این مطلب به ترتیب بهترین روش‌ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

البته قبل از پاسخ به پرسش چگونه باتری ماشین را روشن کنیم، بهتر است شما بدانید آیا مشکل روشن نشدن ماشین شما از باتری است یا خیر. بنابرین لطفا قبل از خواندن ادامه مطلب، لینک زیر را بخوانید :

در این مطلب میخوانید :

چگونه باتری ماشین را روشن کنیم

حالا که با خواندن مقاله روش تشخیص عیب باتری از خرابی باتری مطمئن شدید، باید به سراغ راه حل‌ رفت. حقیقتا اگر در دو کلمه بخواهیم پاسخ پرسش “چگونه باتری ماشین را روشن کنیم؟” را بدهیم، توصیه ما به شما جامپ استارتر است. زیرا راحت‌ترین و کم‌خطرترین مشکل گشای شماست.

اما ما تمامی پاسخ‌های پرسش “ماشین باتری خالی را چگونه روشن کنیم؟” را به ترتیب اولویت به شما خواهیم گفت.

۱- جامپ استارتر

اگر بخواهیم ساده‌ترین و بی‌خطرترین پاسخ را به پرسش “ماشین باتری خالی را چگونه روشن کنیم؟” بدهیم به شما جامپ استارتر را معرفی میکنیم. با این دستگاه به تنهایی قادرید ماشین باتری خالی را سریع روشن کنید.

برای دیدن قیمت و مشخصات بیشتر در دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:

۲- باتری به باتری کردن

باتری به باتری کردن یکی از روش‌های بسیار رایج برای روشن کردن ماشین است. اما شما باید روش اصولی این کار را بیاموزید وگرنه سیستم سیم کشی ماشینتان آسیب جدی خواهد خورد. با خواندن مقاله زیر شما متوجه می‌شوید چگونه به کمک باتری به باتری کردن، می‌توانید ماشین باتری خالی را روشن کنید.

بیشتر بدانید: طرز صحیح باتری به باتری کردن

وقتی ماشین شما به دلیل خالی شدن باتری روشن نمی‌شود، این روش یکی از کم هزینه‌ترین راه‌ها برای روشن کردن ماشین است. باید بدانید که شما همیشه در معرض روشن نشدن ماشین هستید، به همین دلیل قبل از وقوع این اتفاق باید یک کابل باتری به باتری تهیه کنید.

بیشتر بدانید: کابل باطری به باطری

برای خرید تخفیف‌دار کابل از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

بدون کابل چگونه ماشین را روشن کنیم

۳- شارژ کردن باتری

اگر به دلایلی مانند نبودن ماشین کمکی، یا کابل، نمی‌دانید باید چگونه ماشین را روشن کنیم، می‌توانید باتری را از ماشین جدا کرده و به باتری سازی برده و آن را شارژ کنید.

۴- هل دادن

هل دادن ماشین

اگر هیچ یک از روش‌های ذکر شده در بالا را نتوانستید اجرا کنید، هل دادن تنها راهی است که داریم. برای همین باید بدانیدم چگونه ماشین را روشن کنیم، تا آسیبی به ماشین و خودمان نزنیم. در ادامه مراحل آن را توضیح می‌دهیم:

  • سوئیچ را باز کنید تا بنزین به موتور برسد.
  • ترمز دستی را رها کنید و ماشین را روی دنده ۲ بگذارید.
  • کلاچ را تا انتها بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا