نحوه اجاره خودرو در ایرنت کار

نحوه اجاره خودرو در تهران و سایر شهرها

نحوه اجاره خودرو در تهران و شهرستانها: یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات  اجاره خودرو در ایران، ایرنت کار است که شرایط مناسبی را برای اجاره اتومبیل در ایران فراهم آورده است. درباره نحوه کرایه ماشین احتمالا سوالات زیادی دارید. در‌ادامه مطالب مفیدی برای شما عرضه شده است. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اجاره خودرو در تهران و سایر شهرهای کشور با شماره درج شده تماس حاصل فرمائید.


 چرا خودرو اجاره می‌کنیم؟


علاقمندان به رانندگی در همه جای دنیا دوست دارند رانندگی با خودروهای دیگر را نیز تجربه کنند اما تقریبا برای هیچ کس، حتی افرادی که از سطح درآمد بالایی برخوردارند، امکانپذیر نیست که بتوانند چندین مدل خودرو را خریداری نموده و هزینه‌های سنگین نگهداری از آنها را تقبل کنند. حتماً شما هم با ما هم‌عقیده هستید خودرویی که برای امور روزمره و تردد در سطح شهرهای شلوغ که همیشه مشکل جای پارک دارند کاربرد دارد، بهتر است با خودرویی که دارای ایمنی بالایی می‌باشد و برای مسافرت و جاده مناسب است، متفاوت باشد. یا اتومبیلی که برای مراسم عروسی جلوه زیبایی دارد شاید مناسب رفتن به محل کار یا قرارهای کاری نباشد. یا اصلا شاید برای یک سفر گروهی خانوادگی یا دوستانه نیاز به اجاره ون داشته باشیم.

در گذشته های نه چندان دور، داشتن تنوع در اتومبیل، محدود به استفاده از خودروهای دوست و فامیل بود که آن هم گزینه‌های چندانی پیش رویمان نبود. اما در سالهای اخیر به لطف گسترش صنعت اجاره خودرو در کشورمان، همانند سایر کشورها، به راحتی می‌توانیم در هر موقعیت و مناسبتی، خودروی دلخواه خود را انتخاب و اجاره نمائیم.

دلیل‌مان هر چه باشد، قبل از هر اقدامی لازم است با نحوه اجاره خودرو آشنا شویم و با اطلاعات کامل ، پای میز مذاکره رفته و قرارداد را امضا کنیم. خوشبختانه دیگر لازم نیست برای یافتن پاسخ سوالات خود به آن سر شهر رفته و موسسه ای را پیدا کنیم که اطلاعات موردنیاز را به ما بدهد، کافیست در هر ساعت از شبانه روز به سامانه ایرنت کار مراجعه نموده و علاوه بر مطالعه نحوه کرایه ماشین، لیست قیمت اجاره خودروهای مختلف را نیز مقایسه نموده و بهترین انتخاب را داشته باشیم. حتی می‌توانیم هماهنگ کنیم تا کارشناسان ایرنت کار برای عقد قرارداد و تحویل خودرو به محل سکونت یا محل کار ما مراجعه کنند.


نحوه اجاره خودرو از سامانه ایرنت کار


⇐ اولین کاری که باید بکنید این است که، بر اساس هدفی که برای اجاره خودرو دارید از بین کلکسیون متنوع اتومبیل‌های ما، خودروی مناسب را انتخاب نمائید. برای انتخاب خودروی مناسب باید بدانید خودرو را برای جاده می‌خواهید یا برای تردد شهری، خودروی ارزان می‌خواهید یا لوکس و گران قیمت، آیا راننده در اختیار می‌خواهید یا خود رانندگی خواهید نمود؟ پاسخ به این سوالات به صورت شفاف در مرحله انتخاب به شما خیلی کمک خواهد کرد زیرا تنوع اتومبیل‌های اجاره‌ای بسیار بالاست و هر کدام برای موقعیت و هدفی خاص کاربردی‌تر است. برای مشاهده لیست قیمت اجاره انواع خودرو می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمائید.

⇐ پس از انتخاب خودروی مورد نظرتان، الزامی است که از اسناد و مدارکی که باید آماده کنید اطلاع یابید. نحوه کرایه ماشین در موسسات کرایه خودرو به صورت سنتی است اما در سامانه اینترنتی ایرنت کار تمامی اطلاعات ضروری و مورد نیاز به راحتی در دسترس شما قرار دارد و با صرف اندکی وقت می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن آنها را مطالعه نمائید.

برای آگاهی شما ، همکاران ما فایل pdf از یک نمونه قرارداد رسمی را نیز آماده نموده‌اند که می‌توانید آن را دانلود نمائید. سپس مدارک مورد نیاز، از جمله کارت شناسایی معتبر، گواهینامه رانندگی و وثیقه جهت ضمانت را آماده نمائید. درخصوص میزان وثیقه به دلیل شرایط متفاوت مشتریان، در ایرنت کار آپشن‌های مختلفی وجود دارد که براساس شرایط شما از طرف کارشناسان واحد قراردادها اعلام خواهد شد. به همین دلیل بهتر است با شماره درج شده در سامانه تماس گرفته و درخصوص وثیقه و شرایط خود مذاکره نمائید.

⇓ جهت مشاهده نمونه فرم قرارداد اجاره خودرو کلیک کنید ⇓

⇐ اینک زمان امضای قرارداد فرا رسیده است. جهت رفاه مشتریان خوبمان شرایطی فراهم کرده‌ایم که شما تعیین کننده مکان و زمان عقد قرارداد باشید. اگر برایتان مقدور نیست که به دفتر شرکت مراجعه نمائید، همکاران ما به محل کار یا سکونت شما خواهند آمد. در جلسه حضوری، با ارائه مدارک لازم و امضای قرارداد می‌توانید به فوریت سوییچ و مدارک اتومبیل اجاره‌ای خود را تحویل بگیرید.

در پایان مدت قرارداد نیز می‌توانید با هماهنگی قبلی، خودرو را حتی در سایر شهرها به دفاتر نمایندگی ایرنت کار تحویل نمائید.


نحوه اجاره خودرو در ایرنت کار بسیار ساده و شفاف است


همانطور که ملاحظه می‌فرمائید نحوه اجاره خودرو از سامانه اینترنتی ایرنت کار بسیار ساده و مشخص است. ما تلاش کرده‌ایم با حذف بروکراسی‌های دست و پاگیر روش‌های سنتی اجاره خودرو، شرایطی را فراهم کنیم تا شما مشتریان گرامی در کوتاهترین زمان ممکن و به سهولت اقدام به اجاره خودروی مورد نیاز خود بنمائید. فقط کافیست با نحوه کرایه ماشین به صورت اینترنتی آشنا شوید و به راحتی به خدمات مورد نظرتان دست یابید. امیدواریم نتیجه تلاش ما، لبخند رضایت شما باشد و به زودی شما را در جمع دوستان ثابت و دائمی خود ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا