سؤالات متداول درباره کرایه کردن خودرو

ایرنت کار

با توجه به اینکه افراد متقاضی کرایه خودرو، سؤالات مشابه بسیاری دارند و این سؤالات نیز حائز اهمیت هستند، در این صفحه به این سؤالات متداول پاسخ داده‌ایم. ضمناً در صورتیکه پاسخ سؤال خود را در این صفحه نیافتید، حتماً برای ما پیغام بگذارید. تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی سؤالات عمومی شما خواهند بود. همچنین در صورت نیاز به دریافت انواع خدمات اجاره کردن خودرو به صورت ۲۴ ساعته، کافیست با شماره تلفن مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.


سؤالات متداول درباره کرایه کردن خودرو


به طور کلی فرد می‌بایست کارت شناسایی معتبر و گواهینامه رانندگی خود را به شرکت‌های اجاره خودرو از جمله ایرنت کار ارائه دهد.

همچنین دارایی یا مبلغ یا هر آنچه که بتواند ضامن مناسبی برای تحویل دادن خودرو به افراد باشد.

شرایط کرایه دادن خودرو بستگی به نوع خودرو دارد. ابتدا می‌بایست مدل خودرو و مدت زمان کرایه را اعلام نمایید تا شرایط آن خدمتتان اعلام گردد.

بله. حتماً. کافیست مکان مورد نظرتان برای تحویل گرفتن خودرو و همچنین تحویل دادن خودرو را در همان ابتدا اعلام نمایید. البته در صورتیکه مکان مورد نظرتان از مراکز تحویل خودرو ایرنت کار فاصله زیادی داشته باشد، مبلغ اضافی دریافت می‌گردد.

مشکلی نیست. کافیست شماره پرواز خود را به همکاران ما اعلام نمایید. همکاران ما با توجه به اطلاعات پرواز شما و زمان سیدنتان هماهنگی‌های لازم جهت تحویل خودرو را انجام می‌دهند.

بله. ایرنت کار به صورت رایگان در فرودگاه‌های اصلی شهرهای تهران، شیراز، اصفهان و تبریز خودرو را تحویل شما می‌دهد.

بله. کافیست فرد مذکور مدارک شناسایی مورد نظر را ارائه داده و در حین عقد قرارداد نام ایشان نیز ذکر شود.

یک روز قبل از تحویل خودرو، تنها مبلغ ناچیزی دریافت می‌شود و آن هم به این علت است که خودرو به کارواش فرستاده و به محل مورد نظر مشتری منتقل می‌شود.

قبل از تحویل خودرو، اقداماتی نظیر جابجایی خودرو، ارسال آن به کارواش و … صورت می‌گیرد، بنابراین فرد متقاضی می‌بایست ۲۴ ساعت قبل از تاریخ موعود، درخواست خود را به همکاران ما در بخش پشتیبانی اعلام نماید.

کافیست ۲۴ ساعت قبل از تاریخ مقرر با مجموعه ایرنت کار تماس گرفته و رزرو خود را کنسل کنید. در غیر این صورت طبق مقررات شرکت برخورد خواهد شد.

خیر. تنها شرط لازم و کافی، داشتن گواهی رانندگی از طرف فرد متقاضی می‌باشد.

برخی از افراد به دلیل مسائل امنیتی و غیره تمایلی به ارائه کارت شماسایی ندارند. با وجود اینکه برخی مؤسسات به جای کارت شناسایی مبلغ هنگفتی دریافت می‌کنند، اما مجموعه ایرنت کار چنین شرایطی را نمی‌پذیرد و فرد متقاضی می‌بایست حتماً کارت شناسایی معتبر ارائه دهد.

بله. حتماً. کافیست هماهنگی‌های لازم را هنگام کرایه کردن انجام دهید.

بله. در این صورت می‌بایست ۲۴ زودتر با همکاران ما تماس حاصل نمایید و درخواست خود را اعلام نمایید.

بله. البته می‌بایست ۴۸ ساعت زودتر به همکاران ما اعلام نمایید.

اگر بیش از یک ساعت تأخیر داشته باشد، بله، شما می‌بایست هزینه کرایه ساعتی خودرو را پرداخت نمایید.

شما می‌بایست باک بنزین را در همان حالتی که تحویل گرفتید تحویل دهید. یعنی اگر باک بنزین پر بوده، بله. در غیر اینصورت خیر.

بستگی به تاریخ و روز کرایه کردن خودرو دارد. زمان تعطیلات،‌ مناسبت‌ها و آخر هفته‌ها حتماً از دو هفته قبل اقدام به رزرو نمایید. اما سایر روزها کافیست از چند روز قبل اقدام به رزرو نمایید.

برخی از خوادروهای خارجی دارای محدودیت کیلومتر می‌باشند. بنابراین در هنگام کرایه خودرو باید به این مسئله دقت نمایید. کافیست مدل و کلاس خودرو مورد نظرتان را اعلام نمایید تا همکاران ما شرایط اجاره کردن خودرو با محدویت کیلومتر و بدون محدودیت کیلومتر را خدمتتان اعلام نمایند.

بله. حتماً. تمام اطلاعات مشتریان ما بر روی سیستم ذخیره می‌شود و دفعاتی بعدی که همان فرد اقدام به کرایه کردن خودرو کند، تخفیف‌هایی که برای مشتریان خوب در نظر گرفته شده، اعمال می‌شود .

مجاز است. زیرا پس از هر باری که خودرو تحویل گرفته می‌شود، داخل و بیرون آن به طور کامل نظافت می‌شود. تنها نکته این است که خودرو کاملاً تمیز تحویل داده می‌شود و در صورت کثیفی می‌بایست هزینه نظافت آن را پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا