حس مطبوع یک نوشیدنی لذت‌بخش با ماگ و فلاسک کوهنوردی

قدم گذاشتن در مسیر کوهنوردی با وجود تمام لذت‌هایش چندان راحت نیست. در این مسیر دشوار، یک نوشیدنی آرامش‌بخش با دمای مطبوع خستگی شما را کاملا برطرف می‌کند تا با انرژی بیشتری به راه خود ادامه دهید. بدیهی است اگر این نوشیدنی را با دمای دلخواه خود میل کنید، لذت شما چندین برابر می‌شود. وسایلی مانند: فلاسک کوهنوردی و ماگ کوهنوردی با نگه‌داری از نوشیدنی شما در دمای مناسب، حس خوشایندی از نوشیدن را در ذهن شما ثبت می‌کنند.

[ در این‌باره بخوانید: معرفی ۶ وسیله ضروری از لیست وسایل کوهنوردی ]
فلاسک کوهنوردی

شاید مطالعه این مقاله در حد چند دقیقه زمان ببرد اما مطمئن باشید با خواندن آن اطلاعاتی جامع و کامل درباره ویژگی‌ها و برندهای معروف فلاسک اب کوهنوردی و ماگ کوهنوردی به دست می‌آورید.

در این مطلب می‌خوانید:

ساختار فلاسک کوهنوردی چگونه است؟

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که فلاسک کوهنوردی چگونه گرمای آب و مواد را حفظ می‌کند و ثابت نگه می‌دارد؟

پاسخ این سوال به ساختار دو جداره این فلاسک مربوط می‌شود. در فلاسک‌های کوهنوردی هوای موجود در بین این دو جداره را حذف و حالت خلا برای آن‌ها ایجاد می‌کنند. این حالت خلا در واقع باعث می‌شود تا گرمای مایع موجود در فلاسک راه فراری نداشته‌باشد و دمای مایع گرم باقی بماند.

معیار‌های انتخاب برای فلاسک اب کوهنوردی

آنچه خرید شما را درباره فلاسک اب کوهنوردی رضایت‌بخش‌تر می‌کند، دانستن و بررسی ویژگی‌ اجزای آنست. نکات زیر را در هنگام خرید در نظر بگیرید تا بتوانید فلاسکی باکیفیت و متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

  • بزرگ نبودن فلاسک در واقع به معنای سبک بودن آنست. حتی اگر قرار است سفر شما چند روز طول بکشد، بهتر است فلاسکی را انتخاب کنید که سایز متوسطی دارد اما اندازه آن بزرگ نیست.
  • قطعا مواجه با خیس شدن وسایلتان، ذوق شما را برای ادامه راه کور می‌کند. برای پیشگیری از این پیشامد ایمن‌ترین فلاسک یعنی فلاسک در پیچی را انتخاب کنید.
  • در مسیر پر فراز و نشیب کوهنوردی ممکن است فلاسک شما از جایگاهش زمین بخورد و آسیب ببیند. اگر شما فلاسکی با بدنه قوی انتخاب کنید، احتمال آسیب‌دیدگی آن کمتر می‌شود.

لینک مرتبط:چگونه یک «عصای کوهنوردی» مناسب انتخاب کنم؟

فلاسک اب کوهنوردی
  • به دسته فلاسک توجه کنید که برای حمل در مسیر طولانی مناسب یا خیر.
  • دقت کنید هر چقدر فلاسک مخصوص کوهنوردی گرما را در مدت زمان بیشتری نگه‌دارد، برای شما بهتر است. این قابلیت فلاسک به میزان قطر بدنه آن بستگی دارد. به طوری که هر قدر قطر بدنه بیشتر باشد، فلاسک بیشتر قادر است گرما را حفظ کند.

فلاسک کوهنوردی ارزان به نفع شماست یا به ضرر شما؟

اگر به دنبال فلاسکی با قیمت ارزان هستید، شاید در وهله اول احساس کنید که با پرداخت مقدار کمی پول، صاحب یک فلاسک شده‌اید. اما عملا شما محصولی را خریده‌اید که در مدت زمان کوتاهی برای شما قابل استفاده‌ است.

به طور مثال فلاسکی که قیمت چندان بالایی ندارد در برابر هر گونه ضربه به شدت آسیب می‌بیند و یا به دلیل ساختار بی‌کیفیت خود آب را در مدت کوتاهی گرم نگه‌ می‌دارد.

پیشنهاد ما به شما اینست اگر می‌خواهید مبلغی نجومی برای فلاسک پرداخت نکنید، برندهایی مانند: یونیک و Quechua را انتخاب کنید. این دو برند علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت قابل قبولی برخوردارند.

فلاسک کوهنوردی ارزان

معروف‌ترین و بهترین برندهای فلاسک کوهنوردی

برند استنلی؛ تولید کننده باکیفیت‌ترین فلاسک‌های کوهنوردی

محال است کسی به فروشگاه لوازم کوهنوردی پا بگذارد و با برند استنلی رو به رو نشود. برند استنلی توسط فردی به نام ویلیام استنلی جونیور در سال ۱۹۱۳ خلق شد. ساخت بطری دو جداره فلزی، بطری‌های دارای خلا و عایق حرارت از جمله ابداعات اولیه آقای استنلی بود. حال که سال‌ها از تولید محصولات استنلی می‌گذرد، انواع ماگ و فلاسک‌های کوهنوردی در طرح‌ها و حجم‌های مختلف از این برند به چشم می‌خورد.

ویدئوی زیر انواع مختلفی از فلاسک با برند استنلی را به شما نشان می‌دهد و شما را با ویژگی‌های آنها آشنا می‌کند.

فلاسک کوهنوردی یک لیتری از برند استنلی

این فلاسک با حجم مناسب خود قادر است آب را به مدت یک شبانه‌روز به دلخواه شما سرد یا گرم نگه‌دارد. جنس محفظه داخلی این فلاسک از فلز و دیواره آن مقاوم و دو جداره است.

فلاسک کوهنوردی یک لیتری

این فلاسک با کیفیت را می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر مشاهده و خریداری کنید.

پریموس؛ برندی محبوب در بین کوهنوردان

برند پریموس برندی سوئیسی‌ست که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش در بین کوهنوردان بسیار محبوب است. این برند علاوه بر فلاسک، انواع ظروف مربوط به کوهنوردی را تولید می‌کند.

برند پریموس از برندهای معروف فلاسک اب کوهنوردی

فلاسک کوهنوردی نیم لیتری از برند پریموس

طراحی و حجم فلاسک نیم لیتری پریموس به گونه‌ایست که به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی‌ست. جنس بدنه این فلاسک از استیل است و قابلیت حفظ دما را تا مدت زمان طولانی داراست.

فلاسک کوهنوردی نیم لیتری

بر روی لینک زیر کلیک کنید و یک فلاسک نیم لیتری پریموس با رنگ جذاب سورمه‌ای بخرید.

ماگ کوهنوردی لیوانی ایده‌آل برای نوشیدنی دلخواه شما

پس از آنکه نوشیدنی مورد علاقه خود را در فلاسک گرم و یا سرد نگه‌داشتید، وقت آنست که این نوشیدنی را در لیوانی مناسب نوش جان کنید.

ماگ کوهنوردی

ماگ کوهنوردی چیست

ماگ کوهنوردی در واقع لیوانی کاربردی برای مسیرهای کوهنوردیست و نقش مکمل فلاسک را ایفا می‌کند. جنس این ماگ‌ها به گونه‌ای طراحی شده تا دمای گرم و یا سرد نوشیدنی شما را تا مدت زمان زیادی حفظ کند.

ماگ کوهنوردی چیست

خرید ماگ کوهنوردی از دیجی کالا

اگر می‌خواهید ماگ کوهنوردی را با برندی اصل و قیمتی مطمئن خریداری کنید، قطعا بهترین فروشگاه در این زمینه دیجی کالاست.

بر روی لینک زیر کلیک کنید و یک ماگ کوهنوردی با کیفیت و قیمت مناسب بخرید.

خرید ماگ کوهنوردی

آیا شما تا به حال برای بستن کوله خود در مسیر کوهنوردی فلاسک و ماگ را جز وسایل خود قرار داده‌اید؟ از نظر شما این وسایل ضروری به حساب می‌آیند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا