اجاره خودرو بدون ضمانت

اجاره خودرو بدون ضمانت

اجاره خودرو بدون ضمانت : اگر تصمیم به اجاره خودرو دارید، احتمالاً با این چالش مواجه شدید که شرایط اجاره خودرو بدون ضمانت چیست و یا کدامیک از شرکت‌های اجاره دهنده ماشین، چنین خدماتی را ارائه می‌دهند؟ کافیست در ادامه مطلب همراه ما باشید تا پاسخ خود را در مورد نحوه اجاره خودرو بدون ضمانت دریافت نمایید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی سؤالات خود درباره نحوه و شرایط اجاره خودرو بدون ضمانت را از همکاران ما جویا شوید. البته توصیه می‌کنیم که در ابتدا متن زیر که درباره اجاره خودرو بدون ضمانت است را حتما مطالعه نمایید.


مدارک لازم جهت کرایه انواع خودرو چیست؟


– گواهینامه رانندگی از جانب فرد متقاضی

– یک فقره چک / سفته (به مبلغ خودرو)

– چک کارمندی از طرف کارمندان مشاغل دولتی

– جواز کسب معتبر برای صاحبین مشاغل آزاد

– گواهی معتبر اشتغال به کار از طرف کارمندان

– ویزا یا بلیط بازگشت توریست‌ها / مسافرین

نکته مهم در مورد فقره چک و یا ضمانت: چنانچه خودرو مورد نظرتان را همراه با راننده اجاره نمایید، دیگر نیازی به دادن ضمانت و یا چک از طرف شخص اجاره کننده نمی‌باشد. بنابراین یکی از راه‌های اجاره خودرو بدون ضمانت ، کرایه کردن ماشین مورد نظر همراه با راننده است.

نکته مهم: اگر در شرایطی هستید که فراهم کردن مدارک ذکر شده و یا ارائه ضمانت برایتان دشوار است، کافیست با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس حاصل بگیرید. شما می‌توانید با اعلام شرایط خود، از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کرده و در صورت امکان روش‌های دیگری را جایگزین ارائه ضمانت و یا سایر مدارک نمایید.

به طور مثال، برای شخصی که مقدور نباشد از محیط کار خود مدارک معتبر ارائه نماید، می‌تواند سند مالکیت خودروی دیگری را تا ارزش۵۰ میلیون تومان جایگزین کند.

⇓ دانلود رایگان نمونه قرارداد اجاره کردن خودرو ⇓

۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image

پیشنهاد ویژه ایرنت کار


چگونه می‌توان خودروی دلخواه خود را اجاره نمود؟


قبل از هرگونه اقدام برای کرایه کردن خودرو و یا قبل از اینکه به دنبال راه‌حل‌های اجاره خودرو بدون ضمانت و یا چک باشید، ابتدا می‌بایست مدل ماشین مورد نظر خود را از بین تمامی خودروهای موجود انتخاب نمایید.

مهمترین عوامل تاثیرگذار بر انتخاب مدل ماشین، بودجه موردنظر، خواسته‌ها و هدفتان از کرایه کردن خودرو می‌باشد.

در صورتیکه قصد کرایه کردن ماشین از مجموعه ایرنت کار را دارید و البته به دنبال شرایط اجاره خودرو بدون ضمانت نیز می‌باشید، می‌توانید با خیال آسوده خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید. زیرا مجموعه ایرنت کار متنوع‌ترین کلکسیون خودروهای موجود در بازار را داراست که همراه با شرایط استثنایی کرایه می باشند. کافیست در حین تماس تلفنی با همکاران ما، هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و سپس ماشین مورد نظر خود را در بدون هیچ گونه دغدغه‌ای دریافت نمایید.

پیشنهاد ویژه برای مقاصد و اهداف مختلف اجاره کردن خودرو:

– سفر به دل طبیعت / نقاط گردشگری: خودروهای شاسی بلند مانند آفرود و هامر

– مراسم ازدواج / جشن‌ها: ماشین‌های لوکس نظیر لامیبورگینی و پورشه

– سفرهای ارزان درون شهری / برون شهری: خودروهای ارزان قیمت مانند پژو و سمند

– جلسات کاری مهم / ملاقات‌ها: مدل‌های مختلف لکسوس، بی ام و، هیوندا ، تویوتا

اجاره کردن بلند مدت / کوتاه مدت خودرو چگونه است؟

اجاره کردن ماشین، در مجموع به یکی از دو صورت بلند مدت و یا کوتاه مدت صورت میپذیرد. در حالت کوتاه مدت، افراد ماشین موردنظر خود را در بازه زمانی چند ساعت تا چند روز کرایه می‌کنند. البته در صورتیکه شخص متقاضی، خودرو را بیشتر از ۲۸ روز اجاره کند، مشمول شرایط کرایه کردن به صورت بلند مدت می‌شود.

نکته ۱: حداقل ساعات اجاره کردن خودرو، ۱۰ ساعت است. یعنی چنانچه داشته باشید کمتر از ۱۰ ساعت خودرو کرایه کنید، می‌بایست هزینه‌ همان ۱۰ ساعت را پرداخت نمایید. همچنین، به اجاره کردن خودرو مابین ۲۸ روز تا ۳۶۰ روز، بلندمدت گفته میشود و شامل شرایط اجازه کردن بلندمدت خودرو می‌شود.

نکته ۲: برخی از مزیت‌های کرایه کردن کردن ماشین به صورت بلندمدت عبارتند از:

– اختصاص حق تعویض خودرو در صورت نارضایتی / خرابی

– پوشش انواع مختلف بیمه با توجه به نیاز شخص اجاره کننده

– ارائه برخی از خدمات ویژه نگهداری و تعمیر ماشین


نرخ اجاره کردن خودرو به چه صورت است؟


سه عامل تعیین کننده در نرخ اجاره: مدل خودرو، سال تولید و مدت زمان اجاره کردن خودرو می‌‍باشد. ضمن اینکه اگر قصد اجاره خودرو بدون ضمانت را داشته باشید، با توجه به توافقات مابین شخص متقاضی و مجموعه‌ی ایرنت کار، امکان دارد نرخ اجاره کردن خودرو تا حدودی متفاوت باشد.

شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید،‌ ابتدا مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و سپس ماشین مناسب خود را انتخاب نمایید. از همین رو کافیست با مجموعه ایرنت کار تماس بگیرید و از نرخ اجاره کردن ماشین مطلع شوید. لازم به ذکر است که همکاران ما در مجموعه ایرنت کار می‌توانند در انتخاب ماشین مناسب، خدمتتان مشاوره دهند تا در نهایت بتوانید بیشترین لذت سواری و آسایش را تجربه نمایید.


زمان تحویل خودرو، شرایط باک بنزین زمان می‌بایست چگونه باشد؟


شخص متقاضی اجاره، می‌تواند در هر شرایطی که مایل است، باک بنزین را تحویل بگیرد. تنها نکته این است که می‌بایست باک بنزین را در همان شرایطی که دریافت کرده، به شرکت تحویل بدهد. جهت اطمینان بیشتر می‌توانید در زمان عقد قرارداد، با مسئول مربوطه به توافق برسید.


نکات ضروری برای جلوگیری از هزینه‌های پنهان اجاره کردن ماشین


  1. در صورت درخواست شخص اجاره کننده می‌تواند تجهیزات جانبی خودرو مانند صندلی مخصوص کودک، زنجیر چرخ، جی پی اس و … را دریافت کند. کافیست قبل از تحویل گرفتن خودرو با همکاران ما هماهنگیهای لازم را انجام دهید.
  2. اگر تصمیم دارید مجدداً از خدمات اجاره کردن خودرو استفاده نمایید، پیشنهاد می‌کنیم در باشگاه مشتریان ایرنت کار ثبت نام کنید تا در آینده بتوانید از تخفیف‌های ویژه و بی‌نظیر ما استفاده کنید.
  3. اگر با نحوه کار خودرویی که کرایه کرده‌اید آشنا نیستید، فراموش نکنید که در زمان تحویل گرفتن خودرو از مأمور مربوطه درخواست کنید کلیه موارد لازم را به شما آموزش دهد. برخی از این موارد شامل نحوه کار کردن چراغ‌ها، سیستم صوتی خودرو، برف پاک‌کن، سیستم سرمایشی، گرمایشی خودرو میباشد.
  4. بلافاصله پس از اینکه خودرو را تحویل گرفتید، شماره پلاک آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود ذخیره کنید. به طور مثال ممکن است پس از پارک کردن ماشین در یک فضای شلوغ و یا بزرگ، پلاک آن را فراموش کنید و در نهایت دچار دردسر شوید.
  5. در صورت بروز هرگونه نقص فنی و یا وقوع تصادف، سریعاً با شرکت تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را گزارش دهید تا همکاران ما، شما راهنمایی های لازم را خدمتتان رائه دهند.
  6. در زمان تحویل خودرو، فرد اجاره کننده می‌بایست به نظافت آن نیز دقت کند زیرا اگر ماشین بسیار کثیف تحویل داده شود، می بایست مبلغ ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان بابت هزینه کاوراش را پرداخت کند.
  7. قبل از تحویل خودرو با دقت آن را وارسی نمایید و از سلامت خودرو مطمئن شوید.
  8. حتماً روز و به ویژه ساعت تحویل خودرو را به خاطر بسپارید و برگه کروکی را از شرکت دریافت کنید تا بتوانید رأس همان ساعتی ذکر شده در قرارداد، خودرو را تحویل دهید. در صورت تأخیر می‌بایست جریمه پرداخت کنید.
  9. قبل از تحویل دادن ماشین، حتماً داخل آن را مجددا چک کنید. زیرا ممکن است لوازم شخصی خود مانند عینک را در آن جا بگذارید و مجبور شوید به شرکت بازگردید.

۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا