کرایه سمند در تهران

کرایه سمند در تهران و سایر شهرهای ایران

کرایه سمند در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو سمند در تهران و شهرستان‌ها (کرایه سمند در تهران)، مناسب‌ترین قیمت کرایه سمند در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب کرایه سمند در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت اجاره سمند ، نحوه اجاره سمند تهران و شرایط اجاره سمند در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

             

مدل خودرو: سمند LX
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: توافقی (تخفیف دارد)
قیمت کرایه هفتگی: توافقی (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: توافقی

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 8 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 1800 
حداکثر توان موتور: 100 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 185 
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 14.2
حداكثر گشتاور: 153 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره سمند آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از کرایه سمند در تهران


برای اجاره سمند در تهران بایستی قرارداد مشخص و شفافی را پیش از تحویل گرفتن خودرو، مطالعه و امضا کنید. متقاضی های خودرو همچنین بایستی مدارک زیر را در هنگام مراجعه بهمراه داشته باشند.

  1. کارت شناسایی معتبر
  2. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

و همچنین یکی از موارد زیر:

  1. سند ملکی به نام متقاضی
  2. 7 تا 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)
  3. توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

سوالات بیشتر خود را در خصوص اجاره اتومبیل سمند در تهران میتوانید از راه تماس با ایرنت کار جویا شوید. همکاران بخش پشتیبانی ما آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشتریان عزیز در شهر تهران می‌توانند برای هر کدام از موارد کرایه سمند در تهران  با ما تماس بگیرند:

اجاره سمند سورن در تهران

اجاره سمند LX در تهران

اجاره سمند  SE در تهران

اجاره سمند توربو در تهران

جهت اجاره ی سمند در تهران پیش از تصمیم به سفر یا برنامه ریزی برای تشریفات و استفاده از خودرو کافیست با تیم ایرنت کار تماس گرفته و جزئیات را در اختیار ما قرار دهید. پس از آن با مشخص کردن روز یا روزهای کرایه سمند تهران با خیال آسوده نسبت به برنامه ریزی شخصی اقدام کنید.

 

چه خودروهای دیگری در تهران برای اجاره کردن وجود دارد؟

اگر به غیر از اجاره خودرو سمند در تهران به دنبال کرایه انواع دیگر اتومبیل در این کلان شهر هستید توصیه میکنیم با ایرنت کار  تماس حاصل کرده و نام خودرو و زمان حدودی که برای کرایه آن در نظر گرفته اید را با ما در میان بگذارید. همچنین  بیشتر خودروهای ایرانی  توسط ارنت‌کار در سرتاسر تهران اجاره داده می‌شود.

علاوه بر این موضع در ادامه این پست  لیستی از انواع کرایه خودرو سمند در تهران در دسترس شما مشتری عزیز قرار گرفته است. در صورت درج نشدن قیمت کرایه سمند در تهران میتوانید از طریق تماس با ما به جزئیات قیمت و نحوه تحویل  خودرو سمند مطلع شوید.

تمامی اطلاعات بالا را از ایرنت کار بخواهید و برای این کار تنها لازم است با ما تماس گرفته و نیاز خود را با همکاران ما مطرح کنید . لذا در تمامی ساعات کاری و در طول روز میتوانید برای آگاهی از قیمت های مورد نظر و شرایط تحویل خودرو با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس بگیرید.

قیمت کرایه سمند در تهران با توجه به استقبال و تقاضا بالای آن در بین دیگر اتومبیل های ایرانی و همچنین دسته بندی برخی از مدل های سمند مانند توربو در میان اتومبیل های رده بالاتر، هزینه کرایه آن را در سطوح متفاوتی قرار داده است. برای اطلاع از قیمت اجاره سمند در تهران کافیست با همکاران ما تماس حاصل کرده و از جزئیات قیمت و شرایط تحویل خودرو مطلع گردید.

همچنین اجاره ماشین سمند در تهران به شکل‌های متعددی از جمله اجاره ی روزانه سمند ، اجاره ساعتی، هفتگی و حتی کرایه به همراه راننده یا بی راننده صورت می پذیرد. بنابراین با مشورت همکاران ما در بخش پشتیبانی می توانید با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته برای این کار، بهترین خودرو سمند ممکن را از بین لیست پیشنهادات ایرنت‌کار انتخاب نمایید.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که برای اجاره هیوندا در تهران بایستی مواردی را پیش از مراجعه حضوری کسب اطلاع نمایند. از جمله این موارد حقوق کرایه دهنده و همچنین حقوق کرایه کننده ماشین میباشد.

ایرنت‌کار پس از سالها فعالیت در زمینه اجاره ماشین در کلان شهر تهران، مجموعه ای از نکات را گرد هم آورده است و در فایل PDF قابل دانلود برای مشتریان عزیز قرار داده . در صورت تماس با ایرنت‌کار و اطلاع از جزئیات میتوانید فایل زیر را جهت مطالعه دانلود فرمایید.

کلیک کنید: نمونه قرارداد اجاره خودرو سواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا