اجاره پرشیا – کرایه پژو پرشیا در تهران

اجاره پرشیا در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره پرشیا در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو تهران از جمله اجاره پرشیا در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌ترین قیمت کرایه پرشیا در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب اجاره خودرو پرشیا در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت کرایه پرشیا در تهران ، نحوه اجاره پرشیا در تهران و شرایط اجاره پژو پرشیا در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

مدل خودرو:  پژو پارس ELX
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: 100.000 تومان
قیمت کرایه هفتگی: 700.000 تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: 2.000.000 تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: XU5 JP/L
حجم موتور (سی سی): 1762
حداکثر توان موتور: 100 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 185
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 12
حداكثر گشتاور: 154 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره پرشیا آشنا هستید؟

⇓             ⇓

 


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره پژو پرشیا


برای اجاره پرشیا در تهران و سایر شهرها بایستی قرارداد مشخص و واضحی را پیش از تحویل گرفتن خودرو، مطالعه و امضا کنید. البته شرایط درج شده در قرارداد اجاره پژو پرشیا می‌تواند با توافق طرفین متغییر باشد، اما به طور عمومی متقاضی بایستی مدارک زیر را بهمراه داشته باشند:

– کارت شناسایی معتبر
– یک فقره چک یا سفته به مبلغ اتومبیل

و همچنین یکی از موارد زیر:

سند ملکی به نام متقاضی خودرو
– 7 تا 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو لحاظ می‌شود)
– توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن

توجه: کرایه پژو پرشیا بدون راننده و با راننده دارای شرایط متفاوتی می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود در خصوص اجاره پرشیا در تهران و همچنین اجاره پرشیا بدون راننده با شماره تلفن‌های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید. در صورت عدم پاسخگویی همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

مشتریان گرامی در کلیه شهرها می‌توانند در صورت درخواست کرایه پرشیا با ما تماس گرفته و هر یک از مدل‌های موردنظر خود را سفارش دهند.

لازم به ذکر است که به دلیل تعدد مدل‌های اتومبیل پرشیا در ایران و همچنین احتمال محدودیت تعداد موجود جهت اجاره ماشین پرشیا در تهران ، پیش از برنامه ریزی شخصی برای پرشیا اجاره‌ای ، با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس گرفته و نسبت به جزئیات زمان‌بندی و همچنین قیمت اجاره پرشیا در تهران اطلاعات کاملی کسب نمایید.

قیمت کرایه پرشیا در تهران: با توجه به اینکه این خودرو یکی از ماشین‌های رده متوسط و پرطرفدار در ایران است، نسبت به هزینه کرایه خودروهای خاص دیگر در تهران پایین‌تر است. برای اطلاع از تخفیفات قیمت اجاره پرشیا در تهران کافیست با همکاران ما تماس حاصل کنید و از جزئیات شرایط اجاره خودرو پرشیا و تحویل آن مطلع شوید.

همچنین کرایه  ماشین پرشیا در تهران به شکل‌های متعددی از جمله اجاره روزانه، اجاره ساعتی، هفتگی و حتی کرایه به همراه راننده صورت می پذیرد. پس با مشورت در خصوص اجاره پژو پرشیا با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت می توانید با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته برای اجاره، بهترین خودرو ممکن را از بین لیست پیشنهادات ما انتخاب کنید. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن پس از درخواست اجاره ماشین پرشیا در تهران ، خودروی موردنظر خود را دریافت نمایید.

اگر به غیر از اجاره خودرو پرشیا در تهران به دنبال کرایه انواع دیگر اتومبیل در این شهر هستید توصیه میکنیم با همکاران ما در ایرنت کار تماس گرفته و نام خودرو و زمان حدودی که برای کرایه کردن آن در نظر دارید را با ما در میان بگذارید. بهتر است بدانید بیشتر خودروهای خاص و رده توسط ایرنت‌کار در سرتاسر تهران اجاره داده می‌شود.

لازم به ذکر است در ادامه این پست  لیستی از انواع کرایه خودرو پرشیا در تهران در دسترس شما مشتری عزیز قرار گرفته است. در صورت درج نشدن قیمت اجاره پرشیا در تهران میتوانید از طریق تماس با ما به جزئیات قیمت و نحوه تحویل اتومبیل تماس بگیرید و درخواست کرایه پژو پرشیا را دهید.

جهت مشاهده سایر خودروهای کرایه‌ای کلیک کنید

کافی‌ست با تیم ایرنت کار تماس گرفته و از آنها قیمت و همچنین شرایط تحویل خودرو را پس از اجاره ماشین پرشیا در تهران جویا شوید. لازم به ذکر است در تمامی ساعات کاری و در طول روز میتوانید برای آگاهی از قیمت ها و شرایط تحویل خودرو به ویژه کرایه ماشین پرشیا ، با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس بگیرید.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که برای اجاره خودرو پرشیا در تهران بایستی مواردی را پیش از مراجعه حضوری کسب اطلاع نمایند. از جمله این موارد حقوق کرایه دهنده و همچنین حقوق کرایه کننده خودرو است.

ایرنت‌کار پس از سالها فعالیت در زمینه اجاره پرشیا در شهر تهران و با ارائه قیمت کرایه پرشیا مناسب ، مجموعه ای از نکات را گرد هم آورده و در مطلبی جداگانه برای شما مشتریان عزیز قرار داده. پس از تماس با ایرنت‌کار و اطلاع از جزئیات کار می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و آن را مطالعه نمایید.

شرایط کامل اجاره دادن انواع خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا