اجاره ماشین عروس سراتو

اجاره ماشین عروس سراتو در تهران و شهرستان‌ها

اجاره ماشین عروس سراتو در ایران: سامانه ایرنت کار یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات اجاره کیا از جمله اجاره ماشین عروس سراتو در تهران و شهرستان‌هاست. کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عقد قرارداد، بیمه و همچنین قیمت اجاره ماشین عروس سراتو با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید با مطالعه مطلب زیر، تمامی اطلاعات دقیق اجاره خودرو بدون راننده به ویژه ماشین عروس سراتو کوپه ، ماشین عروس سراتو سفید و ماشین عروس سراتو مشکی را کسب نمایید.

مدل خودرو: کیا سراتو


قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۳۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حداکثر توان موتور: 154 اسب بخار

حجم موتور (سی سی): 1998

حداکثر سرعت در ساعت: 197
حداكثر گشتاور: 195 نيوتن متر
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 10

⇓ نمونه فرم قرارداد کرایه کیا در ایران 


دانستنی‌های ضروری پیش از اجاره ماشین عروس سراتو


نکات قانونی و نمونه قرارداد اجاره ماشین عروس سراتو

پیش از اقدام به اجاره ماشین عروس سراتو پیشنهاد می‌کنیم که در خصوص موارد قانونی و حقوقی اجاره ماشین عروس سراتو اطلاعات کافی را کسب نمایید. همکاران ما در مجموعه ایرنت کار، یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره ماشین عروس سراتو را تهیه کرده و فایل PDF آن را برای دانلود قرار داده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کرده و با دقت این نمونه قرارداد خودرو استیجاری را مطالعه نمایید. ضمن اینکه در این مطلب به نکات  دقیق‌تر اجاره ماشین عروس نیز پرداخته شده است.

شرایط بیمه کرایه کیا سراتو در تهران

لازم به ذکر است که کلیه خودروهای مجموعه ایرنت کار تحت پوشش بیمه کامل خودرو هستند. در خصوص کرایه ماشین عروس سراتو از جمله ماشین عروس سراتو کوپه ، بیمه خودرو می‌بایست پیش از عقد قرارداد تا پایان قرارداد رسمی خودرو تمدید شده باشد. لذا در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده جانی و مالی در طول مدت اجاره ماشین عروس سراتو با توجه به توافق طرفین برای نوع بیمه، خسارات و صدمات وارده مطابق با قوانین جاری بیمه‌ها محاسبه می‌گردد.

البته واضح است که استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه برای ماشین عروس سراتو مانند ماشین عروس سراتو کوپه به رعایت نکات بسیار ساده و واضحی از جمله داشتن گواهینامه راننده و همچنین التزام به قوانین و ضوابط  مربوط به راهنمایی و رانندگی ایران می‌باشد.

سامانه اجاره انواع ماشین عروس کیا


اپتیما   سراتو   اسپورتیج 

⇓جهت مشاهده لیست قیمت و مدل‌ها کلیک کنید⇓

شیوه تعیین هزینه و قیمت اجاره کیا سراتو در تهران

قیمت اجاره ماشین عروس سراتو مانند سایر خودروها تابع برخی موارد از جمله مدت اجاره، نوع خودر، سال تولید و اجاره همراه با راننده یا بدون راننده می‌باشد. ضمن اینکه خودرو سراتو شامل دو نوع بوده که می‌توانید اقدام به کرایه ماشین عروس سراتو یا ماشین عروس سراتو کوپه نمایید. البته ایرنت کار ماشین عروس سراتو مشکی و ماشین عروس سراتو سفید نیز کرایه می‌دهد اما رنگ خودرو تأثیری در قیمت آن ندارد.

در صورت اجاره ماشین عروس سراتو به صورت هفتگی می‌توانید در هنگام عقد قرارداد از همکاران ما درخواست تعدیل در قیمت را نمایید. علاوه بر این اجاره ماشین عروس سراتو به صورت ماهیانه و یا حتی سالانه، برای سازمان‌ها، ارگان‌ها و یا حتی اشخاص هم می‌تواند به دلیل مدت اجاره، شامل تخفیف در محاسبه قیمت‌های نهایی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا